ДАЄ МОЖЛИВІСТЬПОБАЧИТИ РІЗНОМАНІТНІ ПРОЦЕСИ, ВЛАСТИВОСТІ ПРИРОДНИХ ОБ'ЄКТІВ,ЗРОЗУМІТИ СУТНІСТЬ ПРИРОДНИХ ЯВИЩ. СПРИЯЄ ФОРМУВАННЮМАТЕРІАЛІСТИЧНОГОУСВІДОМЛЕННЯ ФАКТІВ ІЯВИЩ ПРИРОДИ, ВИХОВАННЯСПОСТЕРЕЖЛИВОСТІ, МИСЛЕННЯ, МОВЛЕННЯМОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Дослıд має важливе значення для розвитку пıзнавальних здıбностей молодших школярıв
У трьох склянках ви розводите рıзнıкольори, наприклад, як в попередньому експериментı жовтий, синıй ı червоний. Але можна використовувати ıншı кольори та послıдовностı. Потıм в ıншı три склянки наливаєте чисту воду ı розмıщуєте їх почерзı колом або в пряму лıнıю. Пıсля цього потрıбно вкласти попарно шматочки бинта або вологу серветку вкожну склянку з фарбою ı стакан з водою попарно. Якщо залишити цю конструкцıю на кıлька годин, ви зможете спостерıгати, як вода в стаканчиках з чистою водоюзабарвиться кольором, який є сумıшшю двох поруч розмıщенних кольорıв. Цетакож ефект дифузıї.
Шпигунське чорнило. ЦІ ЛЕГЕНДАРНІ НЕВИДИМІ ЧОРНИЛА. ІЗ ЧОГО ЇХ ВИГОТОВЛЯЮТЬ? ЗАРАЗ ТАК БАГАТО ФІЛЬМІВ ПРО ШПИГУНІВ ТА ЦІКАВІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ РОЗСЛІДУВАННЯ. МОЖЕТЕ ЗАПРОПОНУВАТИ ДИТИНІ ТРОХИ ПОГРАТИ У ТАЄМНИХ АГЕНТІВ.вода;ложка;харчова сода;будь-яке джерело тепла;паличка з ватою на кıнцı.
Наллємо в будь-яку ємнıсть теплу рıдину, потıм, розмıшуючи, висипаємо туди харчову соду, поки вона не припинить розчинятися, тобто. сумıш досягне високої концентрацıї. Опускаємо туди паличку з ватою на кıнцı ı пишемо нею щось на паперı. Почекаємо, поки вона висохне, потıм пıднесемо листок до запаленої свıчки або газової плити. Через деякий час можна побачити, як на паперı проступають жовтı букви написаного слова. Слıдкуйте за тим, щоб пıд час прояву букв листок не спалахнув.
Наберıть у ємкıсть невелику кıлькıсть води та крапнıть у неї кıлька крапель синього харчового барвника. На пакетı ıз застıбкою намалюйте хмаринки ı хвилı. Вıдтак залийте туди зафарбовану воду. Щıльно закрийте пакет ı за допомогою скотчу прикрıпıть до вıкна. Зачекайте сонечка, вıдтак спостерıгайте, як у синє море ллється дощ. Пıд дıєю теплих сонячних променıв вода в пакетı перетворюється на пару. Вıдтак пıсля охолодження вона стıкає донизу по стıнках пакета.
Кожний наичальний дослıд дає змогу встановлювати причинно наслıдковıзв'язки мıж об'єктами ı явищами. У процесı дослıдıв пıдтверджується або спростовується гıпотеза, вибудувана на основı наявних теоретичних даних. Цıннıсть дослıдıв полягає у сприяннı розумıнню явищ, що вıдбуваються уприродı; виявленнı причинно-наслıдкових зв’язкıв; у доступнıй для учнıв формıознайомлення ıз законами природи.
Список використаних джерел. Лıннıк О. О. Методика викладання освıтньої галузı «Людина ı свıт». - К.: Видавничий Дıм «Слово», 2010. — 2248 с.https://childdevelop.com.ua/practice/experiments/https://op.ua/news/lifehack/cikavi-doslidi-dlya-ditey-v-domashnih-umovah Develop Fine Motor Skillshttps://osvitoria.media/news/korysni-kanikuly-5-zahoplyvyh- eksperymentiv-dlya-ditej/https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/profesijna- skarbnichka/doslidi-ta-eksperimenti-z-ditmi