Педагогічне кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра.»"Активний пошук нових форм і методів навчання, індивідуальний розвиток кожного школяра". Життєве кредо: Ніколи не зупиняйся на досягнутому результаті, завжди рухайся вперед. Мрії є у багатьох, але тільки одиниці перетворюють їх в реальність.
Мета :показати доцільність використання хмарних технологій на уроках географії;ознайомити із цифровими програмами і мобільними додатками, з якими працюють учитель й учні на уроках;ознайомити педагогів із досвідом роботи, щодо використання сучасних технологій і пристроїв на уроках географії. Предметом дослідження є використання хмарних і сучасних цифрових пристроїв, платформ на уроках географії.
Використання хмарних технологій, я вважаю є необхідним не тільки безпосередньо на уроках а й в позакласній роботі з предмету. Особливу увагу слід звернути на те, що використання цих сервісів повинно розглядатися не як мета чи самоціль, а як засіб підвищення якості навчання, розвитку учнів та підвищення їх інтересу до отримання нових знань. Тільки тоді використання цифрових технологій буде виправданим і ефективним. Дана робота не вичерпує всіх аспектів проблеми використання сервісів для організації освітнього процесу на уроках географії, але це й неможливо в сучасних умовах. Зокрема, розвиток онлайн-сервісів пропонує нам щодня все нові і нові можливості використання хмарних сервісів для організації освітнього процесу.
Використовую під час уроку такі форми роботи: індивідуальна, фронтально-колективна, групова, робота в парах, урок взаємного навчання, урок творчих звітів, урок-вікторина, урок подорож, урок-гра, інтегрований (міжпредметний зв'язок) і т.д. Методи проведення окремих елементів уроку: поелементне викладення, евристичний(бесіда), інформаційний, проблемний, дослідницький методи, програмоване навчання.