Дата народження: 20.03.1984 р. Місце роботи: КГ №2 КМР Педагогічний стаж : 19 р. 5 міс. Посада: вчитель географії, асистент вчителя Рік останньої атестації: 2016 р. Яремик Ольга Вікторівна
Номер слайду 3
Мій освітній шлях
Номер слайду 4
І освіта: КДПУ, 01.06.2006 р.за спеціальністю вчитель географії . Кваліфікація: маю другу категорію.ІІ освіта: БДПУ, 2023 р. за спеціальністю вчитель початкової школи, практичний психолог в закладах освіти. Кваліфікаційний рівень: магістр
Номер слайду 5
Педагогічне кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра.»"Активний пошук нових форм і методів навчання, індивідуальний розвиток кожного школяра". Життєве кредо: Ніколи не зупиняйся на досягнутому результаті, завжди рухайся вперед. Мрії є у багатьох, але тільки одиниці перетворюють їх в реальність.
Номер слайду 6
Науково-методична проблема над якою працюю : “ Використання додатків Google на уроках географії, як засобу підвищення ефективності навчання. ”
Номер слайду 7
Мета :показати доцільність використання хмарних технологій на уроках географії;ознайомити із цифровими програмами і мобільними додатками, з якими працюють учитель й учні на уроках;ознайомити педагогів із досвідом роботи, щодо використання сучасних технологій і пристроїв на уроках географії. Предметом дослідження є використання хмарних і сучасних цифрових пристроїв, платформ на уроках географії.
Номер слайду 8
Використання хмарних технологій, я вважаю є необхідним не тільки безпосередньо на уроках а й в позакласній роботі з предмету. Особливу увагу слід звернути на те, що використання цих сервісів повинно розглядатися не як мета чи самоціль, а як засіб підвищення якості навчання, розвитку учнів та підвищення їх інтересу до отримання нових знань. Тільки тоді використання цифрових технологій буде виправданим і ефективним. Дана робота не вичерпує всіх аспектів проблеми використання сервісів для організації освітнього процесу на уроках географії, але це й неможливо в сучасних умовах. Зокрема, розвиток онлайн-сервісів пропонує нам щодня все нові і нові можливості використання хмарних сервісів для організації освітнього процесу.
Номер слайду 9
Платформи, які використовую в своїй роботі разом з дітьми під час навчання. Крім платформ: гугл карти, онлайн атласи, You. Tube, вікіпедію, ребуси.
Номер слайду 10
Використовую під час уроку такі форми роботи: індивідуальна, фронтально-колективна, групова, робота в парах, урок взаємного навчання, урок творчих звітів, урок-вікторина, урок подорож, урок-гра, інтегрований (міжпредметний зв'язок) і т.д. Методи проведення окремих елементів уроку: поелементне викладення, евристичний(бесіда), інформаційний, проблемний, дослідницький методи, програмоване навчання.
Номер слайду 11
Самоосвіта : курси підвищення кваліфікації при ДАНО. Міжнародні , Всеукраїнські онлайн конференції, семінари, вебінари, онлайн конференції. Документи в наявності в ЄАС з кількістю 1292 годиниhttps://eas.nppu.org/certificates
Номер слайду 12
Участь у науково-практичній конференції: Тренди та перспективи розвитку мультидисциплінарних досліджень. В рамках участі було опубліковано тези: Формування гендерної культури у здобувачів початкової освіти .
Номер слайду 13
Номер слайду 14
На порталі На Урок: розміщені розробки відкритих уроків, презентації уроків, виховних заходів. На платформі wordwall.net: розміщені вікторини, вправи.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Учні 8-9 класів приймали участь в ХІХ Всеукраїнській інтернет-олімпіаді , конкурсах “ На Урок ”
Номер слайду 17
Досягнення Переможець Всеукраїнських онлайн конкурсів:“Зимові свята в традиціях нашого народу”“У пошуках скарбів” Сінько Максим, учень 8 класу
Номер слайду 18
Майстер - клас (інтегровані) виховні заходи для учнів 8 класу. Підготували: вчитель географії Яремик О. В. та вчитель трудового навчання Миколайчук Н. В.
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Метою школи завжди має бути виховання гармонійної особистості, а не спеціаліста. А. Ейнштейн. Дякую за увагу!