Ботнар Оксана Миколаївна. Учитель фізичної культури. ХЗОШ №168 Освіта: вища, Харківська гуманітарно-педагогічна академія Харківської міської ради, 2015 Спеціаліст. Стаж роботи у школі: 6 років
Номер слайду 2
Моє кредо. Навчатися, щоб навчати других
Номер слайду 3
Методична проблема. Використання ігрового і змагального методів навчання на уроках фізичної культури з метою розвитку рухових якостей учнів
Номер слайду 4
Мета роботи
Номер слайду 5
Завдання роботи- З’ясувати особливості виховання в учнів інтересу до занять фізичними вправами;- Виховувати в учнів бажання до самостійних занять фізичними вправами;- Сприяти всебічному розвитку дитини;
Номер слайду 6
Актуальність роботи. Значющість даної теми очевидна, так як ігровий та змагальний методи одні з масових, емоційних і привабливих методів фізичної культури.
Номер слайду 7
Засоби та методи навчання застосовані на уроках
Номер слайду 8
Нестандартні уроки. Застосування теоретичних знань з предмета
Номер слайду 9
Урок фізичної культури – різноманітний
Номер слайду 10
Моніторинг якості знань учнів з фізичної культури за I семестр 2018-2019 н. р.
Номер слайду 11
Моніторинг якості знань учнів з фізичної культури за II семестр 2018-2019 н. р.
Номер слайду 12
Моніторинг знань якості учнів з фізичної культури за I семестр 2018-19 н. р.
Номер слайду 13
Моніторинг якості знань учнів з фізичної культури за II семестр 2018-2019 н. р.
Номер слайду 14
Моніторинг якості знань з предмета Плавання за I семестр 2018-2019 н. р.
Номер слайду 15
Моніторинг якості знань учнів з предмета Плавання за I семестр 2019-2020 н.р.
Номер слайду 16
Моніторинг якості знань учнів з предмета Плавання за Iсеместр 2018-2019 н. р.
Номер слайду 17
Моніторинг якості знань учнів з предмета Плавання за II семестр 2019-2020 н. р.