Педагогічне кредо: «Не так уже важливо вчити дітей, як важливо створювати ситуацію, в якій дитина просто не може не вчитися і робить це із задоволенням» К. Роджерс. Освіта: вища (Запорізький державний університет)Спеціальність: філолог, викладач німецької мови та літератури. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель»Педагогічний стаж: 26 років. Останні курси: «Учителі німецької мови»
Мета: презентація педагогічної практики вчителя німецької мови, залучення вчителів в активний пізнавальний процес. Завдання: Актуалізувати основні поняття. Презентувати практичне використання інтерактивних методів навчання на уроках німецької мови. Практичне застосування інтерактивних методів під час майстер- класу Рефлексія
Уроки з використанням інтерактивних методів розвивають учнів здатність до міжкультурної взаємодії та використання мови, що вивчається як інструменту цієї взаємодії. Завдання: Розвивати такі види компетенцій, як мовну, мовленнєву та соціокультурну. Удосконалювати готовність до співпраці. Підвищити мотивацію до вивчення німецької мови.
Займи своє місце в потязіУчні беруть набір аркушів із написаними на них словами і стають в ряд (займають своє місце в поїзді), вибудовуючи речення. Кожен учень читає своє слово з правильною інтонацією, потім машиніст перекладає все речення. Потяг не рушить з місця поки не будуть виконані всі умови.
Вправа - “ Кластер”Технологія складання: Ключове слово; Запис слів навколо основного слова. Вони з'єднуються з основним словом;Кожне нове слово утворює собою нове ядро, яке викликає подальші асоціації. Таким чином, створюються асоціативні ланцюжки;Взаємопов'язані поняття з'єднуються лініями.
Афірмація (від лат. Affirmatio — підтвердження) — коротка фраза, що містить вербальну формулу, яка при багаторазовому повторенні закріплює необхідний образ або установку в підсвідомості людини, сприяючи поліпшенню її психоемоційного фону і стимулюючи позитивні зміни в її житті. II ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА1. Мотивація Deutsch ist leicht Сьогодні мої здібності і рішучість - це ключ до успіху. Ми разом — нас багато. І нас не подолати.
2.2 . Засвоєння « Мозковий штурм»Складання пам’ятки. Постановка проблеми. Генерування творчих ідей. Групування, відбір, аналіз і оцінка ідеї. Як ми можемо зменшити кількість побутового сміття?Обговоріть в групах важливість сортування сміття та запишіть 3 пропозиції щодо його зменшення. Запишіть поради на окремому аркуші.