Дата |
Тематика спілкування
|
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
|
||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія Усне продукування |
Зорове сприймання |
Писемне продукування |
Д/З |
||||||||||||
Я, моя родина |
||||||||||||||||||
1 |
|
Звідки ти? |
Повторення раніше вивченої лексики |
Особові закінчення дієслів |
Вп. 1,3
|
Вп. 2,4 |
Вп. 6 |
|
|
|||||||||
2 |
|
Моя сім’я. |
Die Eltern Der Vater Die Mutter Die Großeltern |
Родовий відмінок |
Вп 1 |
Вп .4 |
Вп 3
|
Вп.2 |
С.9 Вп.6 |
|||||||||
3 |
|
Мої брати й сестра. |
Der Bruder Die Schwester |
Числівник |
Вп 1,2,4
|
Вп 3,4, |
Вп.5
|
|
С.11 Вп.7 |
|||||||||
4 |
|
Скільки років твоїм рідним? |
Zwanzig, dreißig, vierzig, fünfzsg… |
Числівник |
Вп 1 |
Вп 4
|
Вп 2,3 |
|
С.13 Вп.6 |
|||||||||
5 |
|
Професії . |
Die Lehrerin, der Arzt, der Koch, der Arbeiter, die Malerin, die Verkäuferin, der Bäcker, der Bauer |
Професії жіночого роду -in |
Вп 1,2,4
|
Вп 2,3,4,5 |
Вп.5
|
РЗ
|
С.16 Вп.7 |
|||||||||
6 |
|
Хто вони за професією? |
Der Musiker, die Schneiderin, die Fahrerin, der Bauarbeiter, der Mechaniker, die Rentnerin |
|
Вп 1,2,4
|
Вп 3, |
Вп 5 |
РЗ
|
С.18 Вп.6 |
|||||||||
7 |
|
Де працюють ці люди? |
In der Schule, in der Klinik, in der Fabrik, auf dem Feld, im Cafe, im Laden |
Прийменники |
Вп.1,4 |
Вп 2 |
|
Вп 3
|
С.20 Вп.6 |
|||||||||
8 |
|
Професії моїх родичів. |
|
Mein-meine Dein-deine.. |
Вп 2 |
Вп 3
|
Картки |
Вп 3
|
РЗ |
|||||||||
9 |
|
Проект «Ляльковий театр». |
|
|
Вп |
Вп 2,3,4 |
Вп 3
|
Вп 1
|
|
|||||||||
10 |
|
Захист проекту «Моя сім’я» . |
|
|
Текст |
Вп 1,2 |
Вп.3 |
РЗ
|
|
|||||||||
11 |
|
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. |
Картки |
|
РЗ |
|
||||||||||||
12 |
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Ми тут живемо |
||||||||||||||||||
13 |
|
Моя країна. |
Die Ukraine Die Stadt Das Dorf Lwiw |
Прийменники |
Вп 1
|
Вп 2,4,5 |
Вп 2 |
РЗ
|
С.27 Вп.6 |
|||||||||
14 |
|
Моє місце проживання. |
Ich komme aus… Ich lebe in… |
|
Вп 1 |
Вп 2 |
Картки |
РЗ
|
РЗ |
|||||||||
15 |
|
Де ти живеш? |
Das Haus, das Hochhaus |
|
Вп 5 |
Вп 2, |
Вп 3
|
|
С.29 Вп.5 |
|||||||||
16 |
|
Наш будинок. |
Der Garten, die Wohnung, das Zimmer |
|
Вп 1
|
Вп 3,4 |
Вп 2, |
Вп 1
|
С.31 Вп.5 |
|||||||||
17 |
|
Наша квартира. |
Unsere Wohnung |
|
Вп 1 |
Вп 2 |
Вп 4 |
РЗ |
РЗ |
|||||||||
18 |
|
Моя кімната. |
Das Bett, der Schrank, der Stuhl, der Tisch |
Mir gefällt… Mir gefallen… |
Вп 2
|
Вп 3,5 |
|
РЗ |
С.33 Вп. 6 |
|||||||||
19 |
|
Моя кімната.
|
Der Computer, die Blume, die Spielsachen |
|
Вп 1 |
Вп 2,4 |
|
Вп 3 |
РЗ |
|||||||||
20 |
|
Проект «Я знімаю фільм». |
|
|
Вп 2 |
Вп 1,3 |
|
РЗ |
|
|||||||||
21 |
|
Проект «Я знімаю фільм». |
|
|
|
|
Картки |
РЗ |
|
|||||||||
22 |
|
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
||||||||||||
23 |
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Школа |
||||||||||||||||||
24 |
|
Мій шкільний день. |
In die Schule gehen, Unterricht haben, nach Hause fahren, Hausaufgaben machen, spielen, mit dem Hund spazieren gehen, ein Buch lesen, schlafen gehen |
|
Вп 1, |
Вп 3,4 |
Вп 2 |
РЗ |
С.38 Вп 6 |
|||||||||
25 |
|
У школі.
|
Dialoge spielen, feiern, im Wald wandern, Lieder singen, rechnen, schreiben, turnen |
Сильні дієслова |
Вп 1 |
Вп 2,3 |
Вп 4 |
|
С.40 Вп 6 |
|||||||||
26 |
|
Після школи. |
Geige spielen, Sport treiben, schwimmen gehen, tanzen gehen, Flugzeugmodelle basteln |
Сильні дієслова |
Вп 1,3 |
Вп 2,4 |
|
РЗ |
С.43 Вп 5 |
|||||||||
27 |
|
Допомога вдома. |
Den Tisch decken, die Blumen gießen, den Fußboden fegen, die Katze füttern, Staub wischen, das Geschirr spülen |
Сильні дієслова |
Вп 1.2
|
Вп 4,2 |
Вп3 |
РЗ |
С.45 Вп 5 |
|||||||||
28 |
|
Я охоче допомагаю. |
helfen |
Сильні дієслова |
Вп 1.2,3 |
Вп 3,4 |
|
РЗ |
С.47 Вп.6 |
|||||||||
29 |
|
Мій розклад уроків. |
Sachkunde |
Числівник |
Вп 1,2 |
Вп 3 |
Вп 4
|
Вп5 |
С.49 Вп 6 |
|||||||||
30 |
|
Мій улюблений предмет. |
Lieblingsfach |
Числівник |
Вп 1 |
Вп 2,3, 4 |
Вп 4 |
Вп 5а) |
С.51 вп 5в) |
|||||||||
31 |
|
Яке сьогодні число? |
Erste, dritte, siebte, achte |
Числівник |
Вп 1,2 |
Вп 2 |
Вп 3,4 |
РЗ |
С.53 Вп 6 |
|||||||||
32 |
|
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. |
Вп 1,3 |
|
Вп 2 |
РЗ |
||||||||||||
33 |
|
Проект «Досьє класу». |
|
|
|
Вп 2 |
|
РЗ |
Повт. |
|||||||||
34 |
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
Свята і |
традиції |
|
|
|
|
|||||||||
35 |
|
Дванадцять місяців. |
Die zwölf Monate |
Числівник |
Вп 1,3 |
Вп 2 |
Вп 4 |
РЗ |
С.59 Вп 6 |
|||||||||
36 |
|
Місяці і свята.
|
Der Muttertag, Neujahr, Ostern, Weihnachten |
Числівник |
Вп 1.3,4 |
Вп 2 |
|
Вп 4 |
С.61 вп 6 |
|||||||||
37 |
|
День народження. |
Dir Ihnen |
Займенник |
Вп 1,4 |
Вп 2,3 |
Вп 4 |
Вп 5 |
С.64 Вп 7 |
|||||||||
38 |
|
Коли в тебе день народження? |
|
Числівник |
Вп 1 |
Вп 2,4,5 |
|
Вп 3 |
С 66 Вп 6 |
|||||||||
39 |
|
Чудові подарунки. |
Mir, dir, ihm, ihr, uns, euch, ihnen |
Займенник |
Вп 1,2 |
Вп 3 |
Вп 4 |
Рз |
С. 68 Вп 6 |
|||||||||
40 |
|
День Святого Миколая. |
Spielsachen |
Займенник |
Вп 1,2,4 |
Вп 2 |
Вп 3 |
Вп 6 |
Повт. слова |
|||||||||
41 |
|
Діагностична робота. Сприйняття іноземної мови на слух. |
|
Тестова робота |
Повт. лекс матеріалу |
|||||||||||||
42 |
|
Діагностична робота. Читання іноземною мовою. |
|
Тестова робота |
Повт. розм тем |
|||||||||||||
43 |
|
Діагностична робота. Висловлювання іноземною мовою. |
|
Тестова робота |
Повт. грам матеріалу |
|||||||||||||
44 |
|
Різдво.
|
Es weihnachtet |
|
Вп 1,3,6 |
Вп 4 |
Вп 3 |
Вп 2,6 |
С 73 Вп 7 |
|||||||||
45 |
|
Діагностична робота. Взаємодія письмова іноземною мовою. |
|
|
Тестова робота |
Повт. |
||||||||||||
46 |
|
Новий рік.
|
Die Kerze, der Knallbonbon, die Kugel |
|
Вп 1,3,4 |
Вп 2 |
Вп 4 |
Вп 5 |
С.75 Вп 7 |
|||||||||
47 |
|
Проект «Зимові свята». |
|
|
|
|
|
|
Повт. вивч матеріалу |
|||||||||
48 |
|
Діагностична робота Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. |
|
картки |
|
Вивч .вірш |
||||||||||||
Підсумкове оцінювання. І семестр |
||||||||||||||||||
1 |
ІНО1 |
Сприймає іноземну мову на слух |
||||||||||||||||
2 |
ІНО2 |
Читає іноземною мовою |
||||||||||||||||
3 |
ІНО3.1 |
Висловлюється іноземною мовою |
||||||||||||||||
4 |
ІНО3.2 |
Взаємодіє письмово іноземною мовою |
||||||||||||||||
Людина |
|||||||||
49 |
|
Частини тіла
|
|
|
Впр.1 ст.79
|
Впр.2,3 ст.79, впр.5 ст.80 |
Впр.4 ст.80
|
|
Впр.6 ст.80
|
50 |
|
Це я |
Die Haut, die Wangen |
|
Впр.1 ст.81
|
Впр.2ст.81, впр.4 ст.82 |
|
Впр.3 ст.82 |
Впр.5 ст.82
|
51 |
|
Гарний одяг |
Dieser |
Вказівний займенник dieser |
Впр.1,2 ст.83, впр.3 ст.84
|
Впр.5 ст.84
|
Впр.4 ст.84
|
|
Впр.6 ст.84
|
52-53 |
|
Ми порівнюємо |
|
Ступені порівняння прикметників |
Впр.1 ст.85
|
Впр.3 ст.86
|
Впр.2 ст.85
|
Впр.4 ст.86
|
Впр.5 ст.86
|
54-55 |
|
Хто найстаранніший? |
Böse, dumm, freundlich, nett, unfreundlich |
|
Впр.1 ст.87
|
Впр.2 ст.87, впр.5 ст.88
|
Впр.3 ст.87
|
Впр.4 ст.88
|
Впр.6 ст.88
|
56 |
|
Наші хобі |
Gern – lieber – am liebsten |
|
Впр.2 ст.89
|
Впр.1 ст.89, впр.3,4 ст.90 |
|
|
Впр.5 ст.90
|
57 |
|
Улюблені дії на дозвіллі |
Computer spielen, Ski laufen, eine Schneeballschla-cht machen |
|
Впр.1 ст.91
|
Впр.2 ст.91, впр.4 ст.92
|
Впр.3 ст.91, впр.5 ст.92
|
|
Впр.6 ст.92
|
58 |
|
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Людина» |
Впр.1 ст.93
|
Впр.2,3 ст.93
|
|
Впр.4 ст.94
|
Впр.5 ст.94
|
||
59 |
|
Діагностична робота. |
|
|
|
РЗ |
|||
60-61 |
|
Проєкт «Усе про мене» |
|
|
|
|
|
|
Впр.2 ст.97
|
Їжа і напої |
|||||||||
62 |
|
Смачного |
|
Відмінювання дієслова essen |
Впр.1,2 ст.98, впр.4 ст.99 |
Впр.3 ст.98, впр.5 ст.99 |
|
|
Впр.6 ст.99
|
63-64 |
|
Це ми їмо на перерві Мій перекус на перерві |
Das Pausenbrot, das Wurstbrot, das Käsebrot |
|
Впр.1,2 ст.100
|
Впр.3 ст.101 Впр.5 ст.102
|
Впр.4 ст.101
|
|
Вивчити слова. Скласти діалоги Впр.6 ст.102
|
65-66 |
|
Що ти любиш? Моя улюблена їжа |
Mögen, gut schmecken, gesund sein |
Вживання дієслова mögen
|
Впр.1 ст.103
|
Впр.2 ст.103 Впр.4,5 ст.104 |
Впр.3 ст.103
|
|
ст.103 (дієслово mögen) Впр.6 ст.104 |
67 |
|
Корисно чи ні? |
Der Hamburger, die Cola, die Pizza, die Süßigkeiten, der Brei, das Mineralwasser |
|
Впр.1 ст.105
|
Впр.3 ст.105
|
Впр.2 ст.105
|
|
Скласти розповідь
|
68-69 |
|
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Їжа і напої» |
|
|
|
Повторити |
|||
70 |
|
Діагностична робота. |
|
|
|
Впр. 2, с.107 |
|||
71-72 |
|
Проєкт «Ми їмо корисну їжу» |
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с.109 |
Відпочинок і дозвілля |
|||||||||
73 |
|
Друзі звідусіль |
|
Написання повідомлення |
Впр.1 ст.110 |
Впр.2 ст.110, впр.4,5 ст.111 |
|
Впр.3 ст.110 |
Впр.6 ст.111 |
74-75 |
|
Ми шукаємо друзів |
Eishockey spielen, die Computerspiele |
|
Впр.2 ст.112
|
Впр.1 ст.112, впр.4,5 ст.113 |
Впр.3 ст.112
|
|
Впр.6 ст.113 |
76 |
|
Наше дозвілля |
|
Мовний зразок Was möchtest du machen? |
|
Впр.1-3 ст.114, впр.4 ст.115 |
|
|
Впр.5 ст.115
|
77 |
|
Ми любимо гратися |
Der Sticker, das Spielauto |
|
Впр.1 ст.116
|
Впр.2 ст.116, впр.3-5 ст.117 |
|
|
Впр.6 ст.117 |
78 |
|
Відпочинок узимку |
Einen Schneemann bauen, Schlittschuh/Ski laufen, rodeln |
|
Впр.1 ст.118, впр.3 ст.119
|
Впр.2 ст.118, впр.4 ст.119
|
|
|
Впр.5 ст.119
|
79 |
|
Відпочинок улітку |
|
|
Впр.1 ст.120, впр.4 ст.121 |
Впр.2,3 ст.120, впр.5 ст.121 |
|
|
Впр.6 ст.121
|
80-81 |
|
Дозвілля й емоції |
Sich freuen, erstaunt, traurig, kaputt, sauer sein |
Відмінювання дієслова sich freuen |
Впр.1 ст.122 Впр.5 ст.123
|
|
Впр.2 ст.122 Впр.6а ст.124 |
Впр.3 ст.123
|
Впр.4 ст.123
|
82 |
|
Плани на літо |
Mit dem Auto/Bus fahren, mit dem Flugzeug fliegen, in der Sonne liegen |
Прийменник mit (Dat.) |
Впр.1,4 ст.125
|
Впр.3 ст.125
|
|
Впр.2 ст.125
|
Впр.6в ст.124 Скласти діалоги |
83-84 |
|
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля» |
Впр.5,6 ст.126 Впр.1 ст.127 Впр.3,4 ст.128 |
|
Впр.2 ст.127
|
Впр.7 ст.126 Скласти розповідь |
|||
85 |
|
Діагностична робота. |
|
|
|
Викона-ти завда-ння (ст.128) |
|||
86-87 |
|
Проєкт «Наше дозвілля» |
|
|
|
|
|
|
Впр.2 ст.129 |
Природа і довкілля |
|||||||||
88 |
|
Пори року і погода |
|
|
Впр.1 ст.130 Впр.4 ст.131 |
Впр.2 ст.130 Впр.5 ст.131 |
|
Впр.6 ст.131 |
Підготуватирозповідь Повтор. слова |
89-90 |
|
Улюблені пори року. Моя улюблена пора року |
|
Дієслово können |
Впр.1 ст.132
|
Впр.2 ст.132 Впр.3,4 ст.133 |
|
Впр.5 ст.133
|
Підготува-ти пові-домлення |
91 |
|
Правильний одяг за будь-якої погоди |
Die Shorts, die Stiefel, der Regenschirm, das T-Shirt, die Mütze, der Schal, die Sandalen, die Handschuhe |
Питальне речення без питального слова |
Впр.1 ст.134
|
Впр.2,3 ст.134 Впр.5 ст.135
|
Впр.4 ст.135
|
|
Скласти діалоги Впр.6 ст.135
|
92 |
|
Ландшафти |
Der Berg, die Steppe, die Wiese, das Meer, der Fluss, der Wald |
|
Впр.1 ст.136
|
Впр.5 ст.137
|
Впр.2 ст.136, впр.3 ст.137 Впр.6 ст.137
|
|
Впр.4 ст.137 Описати ландшафт |
93 |
|
Ми любимо тварин |
Der Löwe, das Zebra, das Krokodil, der Elefant, der Bär, der Papagei, die Giraffe, der Eisbär, schlau, der Fuchs |
|
Впр.1 ст.138
|
Впр.2 ст.138 Впр.5 ст.139
|
Впр.3 ст.138 Впр.4 ст.139
|
|
Вивчити слова Впр.6 ст.139
|
94 |
|
Ми дбаємо про природу |
Der Uhu, Vögel füttern, Bäume pflanzen, Tiere füttern, viel Rad fahren, den Wald schützen |
Написання листа. |
Впр.1 ст.140 |
Впр.4 ст.141 |
Впр.3 ст.140 Впр.5 ст.141
|
Впр.2 ст.140
|
Написати лист
|
95-96 |
|
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Природа й довкілля» |
Впр.4,5 ст.143 |
Впр.3 ст.142 |
Впр.1,3 ст.142 |
Повторити словаВпр.1 ст.144 |
|||
97 |
|
Діагностична робота. |
|
|
|
Повтор.грамат. мате-ріал |
|||
98-99 |
|
Проєкт «Ми театралізуємо» |
|
|
|
|
|
|
Повтор. вивченого лекс. матер |
100 |
|
Діагностична робота. Сприйняття іноземної мови на слух. |
|
|
Повтор. вивченого лекс. матер |
||||
101 |
|
Діагностична робота. Читання іноземною мовою. |
|
|
Повтор. вивчен. розм. тем |
||||
102 |
|
Діагностична робота. Висловлювання іноземною мовою. |
|
|
Повтор. вивченого гр. матер |
||||
103 |
|
Діагностична робота. Взаємодія письмова іноземною мовою. |
|
|
Повтор. вивч. мат. |
||||
Підсумкове оцінювання. ІІ семестр |
|||||||||
1 |
ІНО1 |
Сприймає іноземну мову на слух |
|||||||
2 |
ІНО2 |
Читає іноземною мовою |
|||||||
3 |
ІНО3.1 |
Висловлюється іноземною мовою |
|||||||
4 |
ІНО3.2 |
Взаємодіє письмово іноземною мовою |