Презентація досвіду роботи класного керівника

Про матеріал

Власний досвід роботи класного керівника.

Проблемна тема: "Проектні технології, як стимулдля самостійної роботиучнів у виховній роботі."

Вміння згуртувати навкoло сeбе дiтей – вeликий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ – неоцiненний скарб справж­нього педагога. Я переконана, від класного керівника залежить ступінь сформованості дитячого колективу. Захоплення вчителя стає захопленням учнiв. І хочемо ми того чи ні, але, оскільки діти зовні схожі на своїх батьків, риси характеру класного керів­ника переходять у характер вихованців. Адже байдужість породжує байдужість. І лише вогонь породжує вогонь!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Досвід роботикласного керівника 6 класу. Вознесенської ЗШ I-III ступенів ТАТАРИНОВОЇ ОЛЬГИ ОЛЕКСАНДРІВНИ

Номер слайду 2

Дата народження: 11 квітня 1982 рік. Місце народження: с. Вознесенка Мелітопольського району Закінчила ЗНЗ: Костянтинівську ЗШ Ι-ΙΙΙ ступенів № 2 в 1999 році Закінчила ВУЗ: Мелітопольський державний педагогічний університет, спеціальність «Практична психологія та іноземна мова і література (англійська)», в 2004 році. Стаж роботи – 10 років. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст II категорії Науково-методична проблемна над якою працюю, як класний керівник: "Проектні технології, як стимул до самостійної роботи учнів у виховній роботі" Життєве кредо: «Без віри у свої сили і свої здібності не можна братися за жодну справу»

Номер слайду 3

Документ про вищу освіту. Підвищення кваліфікації та фахової майстерностіКурси «Основи ІКТ за програмою «Партнерство у навчанні»» (2007 рік)Курси «Intel. Навчання для майбутнього» (2007 рік)

Номер слайду 4

Участь у вебінарах Грамоти

Номер слайду 5

Публікації у фахових виданнях Стаття «Мова в житті людини». Збірник «Південна Таврія: стан мовного середовища соціуму»: матеріали науково-практичної конференції Вознесенського освітнього округу. – Вознесенка: Вознесенська гімназія «Орієнтир», 2009 – 152 с. Стаття «О чем плачет скрипка Ротшильда?» в журналі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» №1, 2011 рік. Публікації на Методичному порталі

Номер слайду 6

Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Кредо продуктивного навчання. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром

Номер слайду 7

Основні вимоги до використання проектної технологіїНаявність значущої в дослідницькому та пошуковому плані проблеми чи задачі, яка потребує інтегрованого знання, пошуку. Практична, теоретична, пізнавальна значущість майбутніх результатів. Самостійна (індивідуальна, групова, парна) діяльність учнів. Структурування змістової частини проекта з фіксуванням поетапних результатів. Використання дослідницьких методів, які зумовлені певною послідовністю дій.

Номер слайду 8

Переваги проектної діяльностіДозволяє перевірити та закріпити на практиці теоретичні знання. Забезпечує продуктивний зв'язок теорії та практики y процесі навчання. Життєвим результатом проекту є продукт, а умовами, інструментами його досягнення є компетенція учня (вчуся діючи). Формування вмінь та навичок, які в подальшому позитивно виливатимуть на його життєдіяльність. Допомагають учням оволодівати основами наукового дослідження (визначати мету, ставити цілі, знаходити та аналізувати інформацію, оформляти результати). Стимулює уяву та творчу активність учнів. Навчає навичок колективної та групової пошукової діяльності. Проектна діяльність вирішує завдання особистісно орієнтованого навчання. Диференціація вибору власного ритму діяльності та способів досягнення мети. Розвиток критичною мислення та формування самооцінки. Формування системи самоаналізу та відкриття нових індивідуальних можливостей.

Номер слайду 9

Сходинки проектної діяльності Ресурснезабезпечення Оцінка і самооцінка проекту  Очікувані результати  Обов’язки та відповідальність учасників проекту  Механізм реалізації проекту  Визначення етапів реалізації проекту  Мета і завдання  Актуальність Назва проекту  «Знання можуть бути купою каміння, що задавило особистість. І знання можуть бути вершиною піраміди,на якій стоїть особистість» В. Розов

Номер слайду 10

Етапи реалізації проекту Підготовчо-мотиваційний Планування Вибір рішення Виконання Рефлексивний Захист

Номер слайду 11

Я - класний керівник учнів 6 класу«Класний керівник творить найбільше багатство суcпільства – Людину ...»                                                           В. О. Сухомлинський

Номер слайду 12

Акція «Збір макулатури»Акція «Чисте подвір'я»Акція «Допомога воїнам АТО»День здоров'я

Номер слайду 13

Свято «День вчителя»Інтелектуальна гра «Не палити і бути здоровим»Свято «Золота осінь»Захід, присвячений Дню захисника України (зустріч з воїном АТО)

Номер слайду 14

Свято до Міжнародного жіночого дня. Новорічне свято Гра «Інтелектуальне лото»Свято «Прощання з Масляною»

Номер слайду 15

Інтелектуальна гра «Туберкульоз – глобальна проблема людства» Свято «День Перемоги»Свято «Шкільний Олімп»Конкурс «Обери життя»

Номер слайду 16

«Якщо ти вiднайдeш у своєму серцi турботу прo когoсь iншогo, ти дoсягнеш успiху»Мaя Ангeлоу

pptx
Додано
7 травня 2018
Переглядів
1114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку