Презентація досвіду роботи над проблемою "Біоадекватна технологія (ноосферна освіта) - умова розвитку творчого мислення школяра"

Про матеріал
Дана презентація допоможе учителю використовувати елементи біоадекватної технології на уроках української мови і літератури для розвитку творчого мислення учнів у контексті акмеологічної освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

2018 Біоадекватна технологія (ноосферна освіта) – умова розвитку творчого мислення школярів. Підготувала учительукраїнської мови і літератури. КЗ “Боківський ОЗЗСО І– ІІІ ступенів. Долинської районної ради”Колісник Н. В.

Номер слайду 2

Біотехнологія ноосферної освіти (БАТ) створює психолого-педагогічні умови навчання і виховання здорової, гармонійної особистості учня

Номер слайду 3

АКТУАЛЬНІСТЬ

Номер слайду 4

Мета та завдання біоадекватної технології (БАТ)• формування психологічного здоров΄я дитини (стресостійкість, гармонія, духовність)• мотивація екологічно здорового типу мислення, заснованого на свідомому сукупному володінні логічним (лівопівкульним) та образним (правопівкульним) мисленням. Основні принципи БАТ• природовідповідність, екологізація• системність• гармонізація• гуманізація• інструментальність• особистісна орієнтованість• креативність, інноваційність

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

“Кожна людська особистість – неповторна. Виховання людини полягає насамперед у розкритті цієї неповторності, самобутності, творчої індивідуальності” В. Сухомлинський. Зорові та слухові образи на шляху до успіху героя. Урок української літератури за твором Л. Ворониної “Таємне товариство боягузів”

Номер слайду 8

“Немає дітей обдарованих і необдарованих, талановитих і звичайних. Обдаровані й талановиті всі без винятку діти.” В. Сухомлинський. Мовленнєві тренінги “Комплімент- звертання”, оживлення “Монолог вишитого рушника”,завдання “Вслухаймось у звуки”

Номер слайду 9

“Творчість – могутній стимул духовного життя”. В. Сухомлинський. Урок з елементами інсценізації за творчістю Т. Г. Шевченка (вправа “Полиновий присмак поеми”)

Номер слайду 10

“Вірте в талант і творчі здібності кожного вихованця”. В. Сухомлинський. Емоційно-почуттєва сфера. Збірка поезій вихованки МАН, учениці 9 класу Мартинюк Юлії. Зустріч вихованця МАН Колісника Євгена з поетом Долинщини В. Яремчуком

Номер слайду 11

Виконання інтерактивних вправ Learning Apps через тактильні відчуття. Використання ІКТ

Номер слайду 12

Мої учні – театралиІнсценізація повісті І. Нечуя-Левицького “Кайдашева сім΄я” на “Вересневих самоцвітах” (емоційно-почуттєва сфера)

Номер слайду 13

Зорові, слухові відчуття через використання ментальних карт - образонів

Номер слайду 14

Свій досвід презентувала на конкурсі “Вчитель року”, семінарі ЗНВР

Номер слайду 15

Одухотворення й натхнення однієї особистості породжує одухотворення й натхнення в душах інших людей. Творчість – це незримі ниточки, які об΄єднують серця. Доторкніться до серця, до душі вихованця люблячою рукою, відкрийте в ньому майстра-творця, і людина заграє своїм неповторним сяйвом, як починає сяяти коштовний камінь в руках ювеліра. В. О. Сухомлинський

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гончар Світлана Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
18 жовтня 2019
Переглядів
1863
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку