Урок "Контрольна робота № 1. Вступ. Із пісенних скарбів. Про далекі минулі часи (творчість І.Франка)"

Про матеріал
Мета: за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам’ять, спритність, рішучість, кмітливість, уміння акумулювати отримані знання і застосовувати їх під час виконання завдань; виховувати працьовитість, наполегливість, старанність, силу волі, пунктуальність, інтерес до наслідків власної праці.
Перегляд файлу

 

УРОК

Тема. Контрольна робота № 1. Вступ. Із пісенних скарбів. Про далекі минулі часи (творчість І.Франка)

Мета: за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам’ять, спритність, рішучість, кмітливість, уміння акумулювати отримані знання і застосовувати їх під час виконання завдань; виховувати працьовитість, наполегливість, старанність, силу волі, пунктуальність, інтерес до наслідків власної праці.

Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.

Обладнання: тестові завдання і питання для самоконтролю за темою у двох варіантах з різними рівнями навчальних досягнень школярів.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ УРОКУ.

Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. ПОЯСНЕННЯ ВЧИТЕЛЕМ ПИТАНЬ, ЯКІ СТОСУЮТЬСЯ ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

ІV. ЗАВДАННЯ ДЛЯ ТЕМАТИЧНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

V. ПІДСУМОК УРОКУ

VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Контрольна робота № 1

Вступ. Із пісенних скарбів. Про далекі минулі часи (творчість І.Франка)

Варіант 1

  1. Мистецькому твору, на відміну від наукового властиві

А точні дані про розмір і вагу описуваних об’єктів

Б термін на позначення предметів і понять

В творча уява і й фантазія автора

Г точність і відсутність емоцій

  1. У суспільно-побутовій пісні «Ой на горі да женці жнуть» ідеться

А про дохристиянські часи

Б про часи козаччини

В про невірне кохання

Г про сучасність


  1. Який художній засіб або прийом використано в поданих рядках:

Стоїть явір над водою, в воду похилився;

На козака пригодонька – козак зажурився.


А порівняння

Б епітет

В художній паралелізм

Г персоніфікація


  1. У пісні «Гомін, гомін по діброві» згадується природне явище

А грім

Б туман

В блискавка

Г завірюха


  1. Чумаки торгували здебільшого

А житом і пшеницею

Б коштовним камінням

В рибою і сіллю

Г шовком та іншими тканинами


  1. Яка пташка перемовляється з чумаком («Ой у степу криниченька»)?

А зозуля

Б горобець

В журавель

Г соловей


  1. Установіть відповідність між назвою пісні і образами

  1. «Ой у степу криниченька»
  2. «Гомін, гомін по діброві»
  3. «Ой на горі да женці жнуть»
  4. «Стоїть явір над водою»

 

 

 

А козак, пташки, калина, вода

Б мати, козак, туман, терни

В козаки, тютюн і люлька, хорунжий

Г чумак, воли, сива зозуля

Д дівчина, відра з водою, нерідна ненька


  1. Дати повну відповідь на запитання. У чому полягає своєрідність будови коломийок.
  2. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

«Чому питання, підняті Іваном Франком в історичній повісті «Захар Беркут», актуальні й донині»

 «Суперечливість образу Тугара Вовка»

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 1

Вступ. Із пісенних скарбів. Про далекі минулі часи (творчість І.Франка)

Варіант 2

  1. У пісні «Гомін, гомін по діброві» згадується природне явище

А грім

Б блискавка

В дрібний дощ

Г завірюха


 

  1. Яку функцію не виконує мистецтво у житті?

А прищеплює естетичний смак

Б має виховне значення

В звужує кругозір читача

Г підказує модель поведінки, тобто навчає жити

  1. Який художній засіб або прийом використано в поданих рядках:

Не рад явір хилитися, вода корінь миє!

Не рад козак журитися, так серденько ниє!


А порівняння

Б епітет

В гіпербола

Г художній паралелізм


  1. Чумаки везли свій товар

А з берегів Азовського й Чорного морів та Дону

Б з Азії, зокрема Китаю

В з Туреччини

Г з Америки

  1. Яку рослину звелів посадити козак собі на могилі?

А явір

Б калину

В вербу

Г смородину


  1. Веде військо «веде Запорозьке хорошенько» («Ой на горі да женці жнуть»)

А Дорошенко

Б Сагайдачний

В хорунжий

Г пан сотник


  1. Установіть відповідність між назвою пісні і провідним мотивом

1. «Ой у степу криниченька»

2. «Гомін, гомін по діброві»

3. «Ой на горі да женці жнуть»

4. «Стоїть явір над водою»

 

 

 

 

 

А біль і розпач матері, яка проводжає сина у похід

Б захоплення відважністю і гумором козаків, які виступають у похід

В тужливий настрій козака та його загибель на чужині

Г загибель чумака на чужині

Д оплакування дівчиною загиблого коханого


  1. Дати повну відповідь на запитання. Чим коломийка відрізняється від інших жанрів народних пісень?
  2. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

 «Патріотизм і любов до свого народу Захара Беркута»,

 «Ніжність і жіночність, сила і відвага Мирослави»

 

 

 

УРОК     ДАТА    КЛАС 7

Тема. Контрольна робота № 1. (тестові завдання) Із пісенних скарбів. Про минулі часи (Творчість І.Франка)

 

Мета:  виявити рівень знань, умінь і навичок учнів з метою їхньої корекції; розвивати зв'язне мовлення, образне та логічне мислення, пам'ять; виховувати пошану до творчості українського народу; свідоме ставлення до добра і зла в житті, поважне ставлення до однокласників

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.

Обладнання: тестові завдання.

        ХІД УРОКУ     

  1. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

Повідомлення теми й мети уроку.

 

  1. ІНСТРУКТАЖ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

 

  1. ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

 

 

  1.         ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 

Прочитати А. Кащенко «Над Кодацьким порогом»

  1. ПІДСУМОК.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді

Варіант 1.

1 В, 2 Б 3 В, 4 Б, 5 В, 6 А, 7. 1 - Г, 2 – Б, 3 – В, 4 - А.

Варіант 2

1 В, 2 В, 3 Г, 4 А, 5 Б, 6 А 7. 1 – Г, 2 – А, 3 – Б, 4 – В.

docx
Додано
19 жовтня
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку