Презентація досвіду роботи учителя географії, щодо формування картографічної компетентності засобами самоосвіти,з метою активізації творчого потенціалу педагогів, якісного надання освітніх послуг.
« Педагогічні та науково-педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру». Закон України « Про освіту» « Підготовка педагогічних і науково-педагогічних працівників, їх професійне самовдосконалення – важлива умова модернізації освіти » Національна доктрина розвитку освіти Ступак Г.П. Актуальність
«Самоосвіта, цілеспрямована пізнавальна діяльність, керована самою особистістю; придбання систематичних знань у будь-якій галузі науки, техніки, культури, політичному житті й т.д. В основі самоосвіти лежить цікавість того, хто навчається, в поєднанні з самостійним вивченням матеріалу». Ступак Г.П. Формування самоосвітньої культури
Ступак Г.П. Завдання 1. Діагностування педагогічних утруднень , рівня творчого потенціалу. 2.Створення умов для підвищення професійної компетентності вчителів 3. Розробка системи оцінки діяльності вчителів методичного об’єднання 4. Забезпечення переходу вчителів міського методичного об’єднання на якісно новий зміст освіти. 5.Організація роботи педагогів методичного об’єднання з вивчення, узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду з позиції сучасної педагогічної науки.
1. Квардіціус Л.В. Професійна самоосвіта вчителя. «Управління школою», № 13, 2006 р. 2. Ткаченко Т. Робота з педагогічними кадрами. «Управління школою», № 4 , 2006 р. 3. Тевлін Б.Л. Професійна підготовка вчителів. Харків « Основа », 2006 р. 4. Григора В.В. Робота з педагогічними кадрами. Харків « Основа », 2006 р. 5. Скорик Т. Вивчення мотивації творчої педагогічної діяльності. «Управління школою».,№ 10-12, 2006 6. Радченко А.Є. Організація самоосвітньої діяльності вчителів на моніторинговій підставі. «Управління школою», № 26-28, 2005 р. 7. Бумагіна О. Самоосвіта вчителів. « Завуч», № 36, 2002 р. 8. Тевлін Б.Л. Організація методичної роботи в школі. « Завуч », № 8, 2004 р. 9. Кир’янова І.В. Організація методичної роботи в школі. « Управління школою»,№ 11, 2004 р. 10. Масликова І. Модель педагогічного керівництва самоосвітньою діяльністю педагогів у системі методичного менеджменту. « Управління школою », №11, 2004 р. 11. Мануйленко С.В. Організація методичної роботи у школі. Карта підвищення кваліфікації та самоосвіти вчителів. « Управління школою », № 1, 2005 р. 12. Радченко А.Є. Моніторинг професійної педагогічної компетентності вчителя « Управління школою», № 35-36, 2005 р. Ступак Г.П. Бібліографія