Презентація досвіду роботи вчителя географії з теми : Формування картографічної компетентності на уроках географії

Про матеріал

Презентація досвіду роботи учителя географії, щодо формування картографічної компетентності засобами самоосвіти,з метою активізації творчого потенціалу педагогів, якісного надання освітніх послуг.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФОРМУВАННЯ КАРТОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ Презентація з досвіду роботи вчителя географії та біології Ступак Геннадія Петровича

Номер слайду 2

« Педагогічні та науково-педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру». Закон України « Про освіту» « Підготовка педагогічних і науково-педагогічних працівників, їх професійне самовдосконалення – важлива умова модернізації освіти » Національна доктрина розвитку освіти Ступак Г.П. Актуальність

Номер слайду 3

Виконання вимог Державного стандарту базової і повної загальної освіти Забезпечення балансу компетентнісного підходу і ґрунтовності освіти Ступак Г.П.

Номер слайду 4

А. Маслоу, Ш. Мюлер, К. Роджерс ідея саморозвитку особистості ( людина прагне реалізувати весь свій потенціал здібностей «щоб бути тим, ким він може стати».) Т. Селевко ідея самовдосконалення особистості (поліпшення самого себе) Ступак Г.П. Науково-теоретичні основи

Номер слайду 5

«Самоосвіта, цілеспрямована пізнавальна діяльність, керована самою особистістю; придбання систематичних знань у будь-якій галузі науки, техніки, культури, політичному житті й т.д. В основі самоосвіти лежить цікавість того, хто навчається, в поєднанні з самостійним вивченням матеріалу». Ступак Г.П. Формування самоосвітньої культури

Номер слайду 6

Ступак Г.П. Мотивація

Номер слайду 7

Ступак Г.П. Модель проекту висвітлення шляхів самоосвіти та самореалізації вчителя, як складової його професійного зростання у сучасних умовах. МЕТА

Номер слайду 8

Ступак Г.П. Завдання 1. Діагностування педагогічних утруднень , рівня творчого потенціалу. 2.Створення умов для підвищення професійної компетентності вчителів 3. Розробка системи оцінки діяльності вчителів методичного об’єднання 4. Забезпечення переходу вчителів міського методичного об’єднання на якісно новий зміст освіти. 5.Організація роботи педагогів методичного об’єднання з вивчення, узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду з позиції сучасної педагогічної науки.

Номер слайду 9

Ступак Г.П. Основні компоненти творчої самореалізації вчителів:

Номер слайду 10

Ступак Г.П.

Номер слайду 11

Ступак Г.П. Методичне опрацювання проекту моделі

Номер слайду 12

Ступак Г.П. Результативність участі учнів міста у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад 2012-2013

Номер слайду 13

Ступак Г.П. Результативність участі учнів Дебальцівської загаьноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 у Міжнародних природничих конкурсах «Колосок», « Геліантус »

Номер слайду 14

Запропонована проектна модель відрізняється перевагою інтерактивних методів організаційно-методичного супроводу, що є запорукою зростання професійної компетентності педагогів,створення простору для професійного росту та творчої самореалізації учителя Ступак Г.П. Висновки

Номер слайду 15

Даний педагогічний досвід можна використовувати шкільними методичними об'єднаннями вчителів предметів природничого циклу в загальноосвітніх закладах з метою активізації творчого потенціалу педагогів, якісного надання освітніх послуг Ступак Г.П.

Номер слайду 16

1. Квардіціус Л.В. Професійна самоосвіта вчителя. «Управління школою», № 13, 2006 р. 2. Ткаченко Т. Робота з педагогічними кадрами. «Управління школою», № 4 , 2006 р. 3. Тевлін Б.Л. Професійна підготовка вчителів. Харків « Основа », 2006 р. 4. Григора В.В. Робота з педагогічними кадрами. Харків « Основа », 2006 р. 5. Скорик Т. Вивчення мотивації творчої педагогічної діяльності. «Управління школою».,№ 10-12, 2006 6. Радченко А.Є. Організація самоосвітньої діяльності вчителів на моніторинговій підставі. «Управління школою», № 26-28, 2005 р. 7. Бумагіна О. Самоосвіта вчителів. « Завуч», № 36, 2002 р. 8. Тевлін Б.Л. Організація методичної роботи в школі. « Завуч », № 8, 2004 р. 9. Кир’янова І.В. Організація методичної роботи в школі. « Управління школою»,№ 11, 2004 р. 10. Масликова І. Модель педагогічного керівництва самоосвітньою діяльністю педагогів у системі методичного менеджменту. « Управління школою », №11, 2004 р. 11. Мануйленко С.В. Організація методичної роботи у школі. Карта підвищення кваліфікації та самоосвіти вчителів. « Управління школою », № 1, 2005 р. 12. Радченко А.Є. Моніторинг професійної педагогічної компетентності вчителя « Управління школою», № 35-36, 2005 р. Ступак Г.П. Бібліографія

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Li Akasha
    Дякую сучасний матерiал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Stupak Anna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
23 березня 2018
Переглядів
1872
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку