Презентація досвіду роботи вчителя християнської етики комунального закладу ЗОШ І-ІІІст. с. Острів Тернопільської області Вітишин Марії Володимирівни
Номер слайду 2
Тема досвіду: “Впровадження технологій інтерактивного навчання для покращення результативності навчально-виховного процесу”
Номер слайду 3
Моє педагогічне кредо: “Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості”
Номер слайду 4
Актуальні питання: 1 Як розвивати творчі здібності учнів? 2 Як сформувати креативну особистість? 3 Як зробити кожен урок словесності цікавим? 4 Як досягти творчої співпраці вчителя і учня? 5 Які педагогічні технології доцільно обрати?
Номер слайду 5
Вирішила спробувати: Інноваційні технології навчання Сформувати креативну особистість Творчу співпрацю вчителя та учнів.
Номер слайду 6
Впроваджую: Особистісно орієнтованого навчання Text Text Інтеграцію Інтерактивних технологій Проектних технологій
Номер слайду 7
Вважаю, що Учні вчаться працювати у команді; За короткий час опановується багато нового матеріалу; ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИ: Формування навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми; У роботі задіяні всі учні класу; Формується доброзичливе ставлення до опонента; Створюється “ситуація успіху”; Кожна дитина має можливість пропонувати свою думку;
Номер слайду 8
Мрію виховати: Креативну особистість Уміє: Визначати мету і проектувати діяльність; Будувати взаємини з людьми; Використовувати знання на практиці. Має активну громадську і професійну позицію Усвідомлює необхідність підготовки до життя і праці в ХХІ ст. Працелюбна, духовнозбагачена Готовий до саморегуляції самовиховання і саморозвитку
Номер слайду 9
Працюю, впроваджуючи: Роботу в парах Два-чотири-всі разом Змінні трійкі Перехресні групи Роботу в малих групах Коло знань Мікрофон Мозковий штурм Ажурну пилку Навчаючи вчуся Дебати Дискусії Зміни позицію Займи позицію Ігрове навчання Рольові ігри Імітацію
Номер слайду 10
Досягнуті результати: Кожен для себе почерпнув необхідне Кількість оцінок на уроці Емоційний стан дитини Критерії Результативність використання інтерактивних технологій Активність під час підготовки Активність під час відповідей