Життєве кредо:*Життя-це шанс. Скористайся ним.*Життя-це виклик. Прийми його.*Життя-це обов’язок. Виконай його.*Життя-це скарб. Бережи його. Педагогічне кредо: « Учитись важко , а навчить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти» ( М. Сингаївський )r
Моя позиція у роботіПідвищення пізнавальної активності учнів. Розвиток творчої активності дитини. Розвиток логічного мислення. Віра у свого учня. Позитивний настрій. Підтримання бажання дітей приходити до школи і наполегливо здобувати знання, творчо розвиватися. Щоб праця була успішною та приносила радість, задоволення.
Швидко й свідомо читати – це значить сприймати очима і в думці частину речення чи невеличке речення цілком, відірвати свій погляд від книги, вимовити те, що запам᾽яталося, і водночас думати - не тільки про те, що читається, а й про якість картини, образи, уявлення, факти, явища, пов᾽язані з матеріалом, що читається… В. О. Сухомлинський
Формування навички читання. Завдання нарозуміння змісту прочитаного Образне значенняслова,інтонування,виразність. Вправи на визначення головної думки. Знаходження речень чи слів,які виражають головну думку. Зіставлення,порівняння вчинків героїв,складання характеристики. Вправи на формування суджень
Основні напрямки роботи2. Використовую на уроках ігрові завдання на удосконалення техніки читання, розширення поля читання. Зокрема: Словесні гірки;Відтворення точності сприймання рядків;Читання слів із закритою верхньою половиною;Читання слів, які “перерізані “ лінією;Читання пар слів, у яких відсутня 1-2 літери;Складання слів із “перемішаних” літер, тощо. r
На уроках читання у своєму класі я використовую поради. В. О. Сухомлинського, а також матеріали авторів В. М. Зайцева,І. Федоренка. Зробила підбіркускоромовок,завдань для фор-мування навичок читання , індивідуальні картки для учнів. Дітям дуже подобаються урокичитання,тому вони стараються. Ця робота приносить свої плоди.
Плани на майбутнє*Сприяти участі дітей у всеукраїнських ,міських та шкільних конкурсах ,олімпіадах.*Працювати над розвитком компетентності учнів,їх обдарованості.*З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою.*Поповнювати свою відеотеку матеріалів уроків, шкільних та позашкільних заходів.