Презентаціядосвіду роботи вчителя початкових класівstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typer
Номер слайду 2
Життєве кредо:*Життя-це шанс. Скористайся ним.*Життя-це виклик. Прийми його.*Життя-це обов’язок. Виконай його.*Життя-це скарб. Бережи його. Педагогічне кредо: « Учитись важко , а навчить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти» ( М. Сингаївський )r
Номер слайду 3
Моя позиція у роботіПідвищення пізнавальної активності учнів. Розвиток творчої активності дитини. Розвиток логічного мислення. Віра у свого учня. Позитивний настрій. Підтримання бажання дітей приходити до школи і наполегливо здобувати знання, творчо розвиватися. Щоб праця була успішною та приносила радість, задоволення.
Актуальність проблеми- У сучасну епоху змін та розвиткуінтерактивних процесів особливо важливе значення набуває розвиток навичок читання та інтерес до нього,адже комп’ютер заміняє багатьом дітям книгу. Читання є основою опанування всіхнаук ,основою розвитку людського інтелекту.
Номер слайду 6
Швидко й свідомо читати – це значить сприймати очима і в думці частину речення чи невеличке речення цілком, відірвати свій погляд від книги, вимовити те, що запам᾽яталося, і водночас думати - не тільки про те, що читається, а й про якість картини, образи, уявлення, факти, явища, пов᾽язані з матеріалом, що читається… В. О. Сухомлинський
Номер слайду 7
Формування навички читання. Завдання нарозуміння змісту прочитаного Образне значенняслова,інтонування,виразність. Вправи на визначення головної думки. Знаходження речень чи слів,які виражають головну думку. Зіставлення,порівняння вчинків героїв,складання характеристики. Вправи на формування суджень
Номер слайду 8
Основні напрямки роботи1. Оволодіння учнями двома видами читання – вголос і мовчки, які взаємно підсилюють одне одного.
Номер слайду 9
Основні напрямки роботи2. Використовую на уроках ігрові завдання на удосконалення техніки читання, розширення поля читання. Зокрема: Словесні гірки;Відтворення точності сприймання рядків;Читання слів із закритою верхньою половиною;Читання слів, які “перерізані “ лінією;Читання пар слів, у яких відсутня 1-2 літери;Складання слів із “перемішаних” літер, тощо. r
Номер слайду 10
Основні напрямки роботи3. Кожен урок розпочинаю читацькою розминкою: Артикуляційна зарядка;Швидке читання ланцюжків коротких слів;Розвиток мовної здогадки;Робота над скоромовкою;Розширення поля читання. r
Номер слайду 11
Основні напрямки роботи4. Урізноманітнюю види читання на уроці: Читання пошепки, тихо, голосно;Читання – “гудіння”;Читання - “дощиком”;Читання – “буксиром”;Хорове читання;Читання – “ланцюжком”;Читання комбіноване;Читання в особах, тощо.r
Номер слайду 12
На уроках читання у своєму класі я використовую поради. В. О. Сухомлинського, а також матеріали авторів В. М. Зайцева,І. Федоренка. Зробила підбіркускоромовок,завдань для фор-мування навичок читання , індивідуальні картки для учнів. Дітям дуже подобаються урокичитання,тому вони стараються. Ця робота приносить свої плоди.
Номер слайду 13
Школярі-постійні відвідувачі шкільної та міської бібліотеки.style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 14
Учні - активні учасники олімпіад та конкурсів.style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 15
Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!
Номер слайду 16
Плани на майбутнє*Сприяти участі дітей у всеукраїнських ,міських та шкільних конкурсах ,олімпіадах.*Працювати над розвитком компетентності учнів,їх обдарованості.*З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою.*Поповнювати свою відеотеку матеріалів уроків, шкільних та позашкільних заходів.
Номер слайду 17
Успіх приходить до того,хто робить те, що найбільше любить. М. Форбс