Презентація "Дроби 3 клас"

Про матеріал
Презентація з математики "Дроби" 3 клас до підручника С. Логачевської за програмою Р. Шияна.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розділ 6. Дроби Розробила вчитель початкових класів. Криворізької гімназії № 63 Берлінська Оксана Олександрівна

Номер слайду 2

20 травня. Дистанційне навчання

Номер слайду 3

19 травня. Дистанційне навчання Математичний диктант. Перший множник 10, другий – 7. Знайдіть добуток. Ділене 60, дільник 6. Знайдіть частку. Знайдіть частку чисел: 28 і 7, 45 і 9, 30 і 6. Яке число треба поділити на 5, щоб одержати 8?Знайдіть частку чисел: 80 і 8, 50 і 10, 50 і 5, 30 і 3. Яке число треба помножити на 4, щоб одержати 36?70104; 5; 5.4010; 5; 10; 10.9

Номер слайду 4

4

Номер слайду 5

2662882999

Номер слайду 6

12124848

Номер слайду 7

1/5 від 20; 20 : 5 = 41/7 від 28; 28 : 7 = 41/6 від 54; 54 : 6 = 91/5 від 30; 30 : 5 = 6

Номер слайду 8

С. 103 № 6

Номер слайду 9

23 травня. Дистанційне навчання • • • • Число 60 поділити на 5. Математичний диктант. Яке число, що менше від 28, ділиться на 5 націло?Яке число, що менше від 63, ділиться на 8 націло?Зменште число 42 у 7 разів. Збільште число 9 у 7 разів. Число 60 поділити на 5.255666312

Номер слайду 10

Розв′язання:1)42 : 7 = 6 (км) – подолали туристи;Відповідь: 36 км залишилося пройти туристам.2) 42 - 6 = 36 (км)

Номер слайду 11

(400 + 120) – (1/5 від 400) =400 + 120 = 520400 : 5 = 80520 – 80 = 440 440

Номер слайду 12

(500 - 300) + 1/6 від 300 =500 – 300 = 200300 : 6 = 50200 + 50 = 250(120 + 80) + 1/10 від 80 =120+ 80 = 20080 : 10 = 8200 + 8 = 208250208

Номер слайду 13

Л. – 1/5 від усіх дерев. К. - 1/8 від усіх дерев- 40 д. Залишилось - ?Розв'язання:40 : 5 = 8 (д.) – лип;40 : 8 = 5 (д.) – кленів;8 + 5 = 13 (д.) – посадили.40 – 13 = 27 (д.)Відповідь: 27 дерев залишилося посадити в парку.

Номер слайду 14

+ꞏ+:-:

Номер слайду 15

С. 103 № 11

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
17 квітня 2023
Переглядів
1530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку