Екологічне виховання при викладанні предметів природничо-математичного циклу. З досвіду роботи вчителів шкільного методичного об'єднання П’ятихатської ЗШ №1 Дніпропетровської областіБогданова В. Я., голова шкільного м/о
Номер слайду 2
Перелік шкільних програм, в яких є екологічна складова. Основи здоров'я для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Трудове навчання для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Географія. 6 - 9 класи. Природознавство 5 клас для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія (6–9 класи) Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика (7-9 класів) загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія (7–9 класи) Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Концепції екологічної освіти України Екологіярівень стандарту, академічний рівеньпрофільний рівень
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Що можна зробити із…кришечокпакувального матеріалуклаптиків
Номер слайду 8
шпагатуплівкитетрапаку
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Пришкільна територія як об’єкт застосування знань з різних предметів. Мета:~ звернути увагу учнів, їхніх батьків, вчителів до необхідності благоустрою пришкільної території;~ покращити естетичний вигляд шкільного подвір’я;~ формування у дітей екологічної культури, дбайливого ставлення до природи;~ залучати учнів до активного громадського життя в рамках проек-ту. Завдання:~ об’єднати зусилля педагогів, учнів, батьків, націлених на благоустрій, естетичне оформлення та озеленення території школи;~ розмежувати зони пришкільної території з метою створення най-більш приємної екологічної обстановки;~ перетворити пришкільну територію на таку, яка б вирізнялася оригінальністю, неповторністю, цікавими формами та ідеями;~ навчати учнів різним уміння і навичкам, збагачуючи їх новими знаннями про рослини та технології вирощування.
Номер слайду 17
3. Етап теоретичного опрацювання фактичного матеріалу - 2015- 2016 н. р. Проаналізувати дані, зібрані вчителями-предметниками, про площу подвір’я, якісний та кількісний склад рослинності, географічний стан міс-цевості. ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ1. Підготовчий етап - 2013-2014 н. р. Пропонується познайомитись з основами ландшафтного дизайну, підібрати та проаналізувати матеріал для висадки, провести віртуальні екскурсії до ботанічного саду, створити план подальших дій.2. Дослідницький етап - 2014-2015 н. р. Пропонується вивчити ландшафт шкільного подвір’я, зробити аналіз зовнішнього вигляду існуючих квітників, алей, дослідити придатність ґрунтів біля школи щодо різних видів озеленення. Підібрати види дерев,кущів, квіти для клумби та альпінарію відповідно до необхідних умов.4. Аналітико - корекційний етап - 2016 -2017 н. р. Пропонується проектувати об’єкти ландшафтного дизайну в планах та на місцевості, аналізувати проміжні результати роботи та вносити зміни, порівнювати наявні результати роботи з очікуваними та створити підсумковий опис екологічного стану пришкільної території.