Мета проекту. Закріпити й збагатити свої знання про одну з основних складових природи – воду. Навчатися бути спостережливими, допитливими, свідомими у ставленні до найціннішого дару природи, щоб стати в майбутньому дбайливими господарями, а не жити за правилом « Моя хата скраю…» Вести агітаційну роботу серед школярів про необхідність економити воду, як одне з головних правил цивілізованого суспільства.
Подорож чарівним світом води1. Вода сповнене таємниць диво природи. У чистому вигляді вона не має ні запаху,ні смаку, ні кольору.2. Вода – чарівниця: вона може перетворюватися на хмари,туман,іній,сніг,лід,дощ,град,росу.3. А ще вона дуже сильна. Говорять, що вода камінь точе. Вона може руйнувати міцні скелі,підточуючи їх,перетворити на пісок.4 Під час землетрусу на морях бувають високі хвилі – цунамі і справжні водяні стовпи – смерчі5. Коли весною тане сніг, вода в ріках підіймається і починається паводок. Через сильні дощі настає повінь,ріки виходять з берегів і можуть затопити цілі міста.
Станція “ Загадкова”Я і хмара, і туман, і струмок, і океан, і літаю, і біжу, і замерзнуть можу!В огні не горить, у воді не тоне. Всі мене чекають, а приходжу – ховаються. Взимку – зірочка, на весні – води краплинка. Живе – лежить, помре – побіжить. По якій дорозі півроку їздять на коні, а півроку – без коня?У новій стіні, у круглому вікні, вдень скло розбите – вночі вставлене. Зоря-зірниця, красна дівиця, по небу гуляла, плакала – ридала, Місяць бачив – не підняв, сонце встало – і забрало. Сидить дід за подушками і стріляє галушками.
Річка просить допомоги Нам дісталося в користування велике багатство — чудова річка Сула. Давайте вести себе на їх берегах як бережливі і мудрі господарі, а не бездумні варвари. Не даймо загинути річці, річечкам і струмочкам, не бруднімо і не знищуймо їх. Бо де вода – там життя. Друзі природи
Як оберігати воду річок від забруднення? треба оберігати воду річок від забруднення. Потрібно будувати очисні споруди на промислових підприємствах (решітки, сита, фільтри), розчищати замулені джерела, засаджувати деревами та кущами береги річок, озер і ставків, створити прибережні водоохоронні смуги.