Презентація "Екскурсія як засіб організації екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку"

Про матеріал

Методи екологічного виховання

Засоби екологічного виховання

Конструктивні напрями аналізу природничого довкілля щодо екскурсії

Планування екскурсій

Сформованість екологічного виховання у дошкільників засобами екскурсійної роботи

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Екскурсія як засіб організації екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку

Номер слайду 2

Мета : перевірка педагогічних умов екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку Конструктивні напрями аналізу природничого довкілля щодо екскурсії Чутливість до проблем екології Педагогічні умови Засоби: загадки, вірші, бесіди, розповіді, прослуховування аудіозаписів Методи: спостереження за живою і неживою природою, пошуково-дослідницька діяльність, експеримент, гра, праця в природі,нескладні досліди Планування екскурсій Співтворчість педагога і дитини Результат - екологічне виховання в процесі екскурсійної роботи з дітьми старшого дошкільного віку Сформованість екологічного виховання у дошкільників засобами екскурсійної роботи Відкритість для нових ідей Наочно-образне мислення Повідомлення нових незвичайних відомостей про предмети чи явища Створення проблемних ситуацій Організація процесу екологічного виховання та навчання пошуково –дослідницьких засадах

Номер слайду 3

Об'єкт дослідження: екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами екскурсійної роботи. Актуальність дослідження

Номер слайду 4

Методи: Спостереження Пошуково-дослідницька діяльність Експеримент Нескладні досліди Праця в природі Гра Методи екологічного виховання

Номер слайду 5

Засоби екологічного виховання

Номер слайду 6

Конструктивні напрями аналізу природничого довкілля щодо екскурсії Чітке окреслення системи знань і методики їх проведення в дітей старшого дошкільного віку. Формування розуміння залежностей між складниками єдиної системи «природа-людина-природа». Різноманітність екскурсійної роботи,добір засобів конкретизації й закріплення знань дошкільників.

Номер слайду 7

Планування екскурсій здійснюється з урахуванням: Забезпеченням інформації для дітей старшого дошкільного віку з найбільш яскравими і цікавими об’єктами рослинного і тваринного світу,сезонними явищами,видами сільськогосподарської праці,характерними для даної місцевості Принцип сезонності Краєзнавчий принцип

Номер слайду 8

Педагогічні умови 1.Повідомлення нових незвичайних відомостей про предмети чи явища навколишнього середовища 2. Організація процесу екологічного виховання на пошуково –дослідницьких засадах 3. Створення проблемних ситуацій

Номер слайду 9

Сформованість екологічного виховання у дошкільників засобами екскурсійної роботи Чутливість до проблем екології Відкритість дитини для нових ідей Наочно-образне мислення

Номер слайду 10

ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!

ppt
Додав(-ла)
Замелюк Марія
Додано
27 листопада 2018
Переглядів
4143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку