Екскурсія як засіб організації екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку
Номер слайду 2
Мета : перевірка педагогічних умов екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку Конструктивні напрями аналізу природничого довкілля щодо екскурсії Чутливість до проблем екології Педагогічні умови Засоби: загадки, вірші, бесіди, розповіді, прослуховування аудіозаписів Методи: спостереження за живою і неживою природою, пошуково-дослідницька діяльність, експеримент, гра, праця в природі,нескладні досліди Планування екскурсій Співтворчість педагога і дитини Результат - екологічне виховання в процесі екскурсійної роботи з дітьми старшого дошкільного віку Сформованість екологічного виховання у дошкільників засобами екскурсійної роботи Відкритість для нових ідей Наочно-образне мислення Повідомлення нових незвичайних відомостей про предмети чи явища Створення проблемних ситуацій Організація процесу екологічного виховання та навчання пошуково –дослідницьких засадах
Номер слайду 3
Об'єкт дослідження: екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами екскурсійної роботи. Актуальність дослідження
Номер слайду 4
Методи: Спостереження Пошуково-дослідницька діяльність Експеримент Нескладні досліди Праця в природі Гра Методи екологічного виховання
Номер слайду 5
Засоби екологічного виховання
Номер слайду 6
Конструктивні напрями аналізу природничого довкілля щодо екскурсії Чітке окреслення системи знань і методики їх проведення в дітей старшого дошкільного віку. Формування розуміння залежностей між складниками єдиної системи «природа-людина-природа». Різноманітність екскурсійної роботи,добір засобів конкретизації й закріплення знань дошкільників.
Номер слайду 7
Планування екскурсій здійснюється з урахуванням: Забезпеченням інформації для дітей старшого дошкільного віку з найбільш яскравими і цікавими об’єктами рослинного і тваринного світу,сезонними явищами,видами сільськогосподарської праці,характерними для даної місцевості Принцип сезонності Краєзнавчий принцип
Номер слайду 8
Педагогічні умови 1.Повідомлення нових незвичайних відомостей про предмети чи явища навколишнього середовища 2. Організація процесу екологічного виховання на пошуково –дослідницьких засадах 3. Створення проблемних ситуацій
Номер слайду 9
Сформованість екологічного виховання у дошкільників засобами екскурсійної роботи Чутливість до проблем екології Відкритість дитини для нових ідей Наочно-образне мислення