Методи екологічного виховання
Засоби екологічного виховання
Конструктивні напрями аналізу природничого довкілля щодо екскурсії
Планування екскурсійСформованість екологічного виховання у дошкільників засобами екскурсійної роботи
Мета : перевірка педагогічних умов екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку Конструктивні напрями аналізу природничого довкілля щодо екскурсії Чутливість до проблем екології Педагогічні умови Засоби: загадки, вірші, бесіди, розповіді, прослуховування аудіозаписів Методи: спостереження за живою і неживою природою, пошуково-дослідницька діяльність, експеримент, гра, праця в природі,нескладні досліди Планування екскурсій Співтворчість педагога і дитини Результат - екологічне виховання в процесі екскурсійної роботи з дітьми старшого дошкільного віку Сформованість екологічного виховання у дошкільників засобами екскурсійної роботи Відкритість для нових ідей Наочно-образне мислення Повідомлення нових незвичайних відомостей про предмети чи явища Створення проблемних ситуацій Організація процесу екологічного виховання та навчання пошуково –дослідницьких засадах
Конструктивні напрями аналізу природничого довкілля щодо екскурсії Чітке окреслення системи знань і методики їх проведення в дітей старшого дошкільного віку. Формування розуміння залежностей між складниками єдиної системи «природа-людина-природа». Різноманітність екскурсійної роботи,добір засобів конкретизації й закріплення знань дошкільників.
Планування екскурсій здійснюється з урахуванням: Забезпеченням інформації для дітей старшого дошкільного віку з найбільш яскравими і цікавими об’єктами рослинного і тваринного світу,сезонними явищами,видами сільськогосподарської праці,характерними для даної місцевості Принцип сезонності Краєзнавчий принцип