Презентація професії: Екскурсовод. Майстер готельного обслуговування.
Номер слайду 2
Екскурсовод
Номер слайду 3
Екскурсовод – це фахівець, відповідальний за культурну складову екскурсії, -зазвичай, це штатний співробітник музею, галереї або іншої пам'ятки.
Номер слайду 4
ВИМОГИ ДО ЕКСКУРСОВОДА-вища профільна освіта (історія, культура або філологія);-додаткове навчання за спеціальністю;-знання одного або декількох іноземних мов;-красномовство і чітка дикція;-комунікабельність, відкритість, дружелюбність;-артистизм і широкий кругозір.
Номер слайду 5
З історії професії “ Екскурсовод”Екскурсійна справа – важливий розділ культурно-освітньої роботи серед населення. До кінця 1960-х рр. робота в якості екскурсовода не була професійною, вона представляла собою вид аматорських занять для груп ентузіастів. Поява нової професії пов’язана із заходами, прийнятими у 70-і роки директивними органами щодо розвитку туризму і екскурсійної справи в країні. Зміна функцій екскурсій, перетворення їх з форми відпочинку в форму культурно-освітньої роботи з населенням, сприяла підвищенню ролі екскурсоводів, подальшому становленню нової спеціальності. Екскурсовода стали розглядати як педагога і вихователя, якому довірено нести знання людям. Слово “екскурсія” походить від латинського “екскурсії”.
Номер слайду 6
Екскурсовод може працювати в туристичних фірмах, музеях, тематичних фабриках (де демонструються різні народні промисли) і т.д.
Номер слайду 7
Майстер готенльного обслуговування
Номер слайду 8
Розвиток виробництва, поява нових типів виробничих підприємств, нових технологій і матеріалів диктує необхідність більш широкої інтеграції видів робіт, появу інтегрованих професій. Так, у сфері послуг виникла нова професія «Майстер готельного обслуговування», яка об’єднала постанови, розпорядження, накази та інші нормативні документи, які стосуються: -сфери готельного обслуговування; -правила користування готелем і надання готельних послуг; -правила користування майном і внутрішнього розпорядку в готелях та ----туристичних комплексах; -міжнародні стандарти обслуговування у готелях та туристичних комплексах; -порядок реєстрації осіб, які проживають у готелі; перелік послуг та прейскуранти цін на них; -чинники, що впливають на асортимент послуг і організацію їх надання; порядок оформлення і форми розрахунків за надані основні -діловодство і документознавство;- експлуатаційну документацію;-правила використання та призначення у процесі обслуговування у готелях та туристичних комплексах виробничого інвентарю, інструменту, обладнання, організаційної техніки, засобів зовнішнього та локального зв’язку і комп’ютерної техніки; правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії.
Номер слайду 9
Основна функція майстра готельного обслуговування – забезпечення чіткого та ввічливого обслуговування відвідувачів готелю. .
Номер слайду 10
Виконує відповідні підготовчі дії щодо зустрічі, прийому та розміщення гостей, визначає разом з клієнтом умови заселення. Надає інформацію щодо рівня комфорту і сервісу, стандартів обслуговування, асортименту та якості пропонованих послуг у готелі.
Номер слайду 11
Наглядає за своєчасною підготовкою номерів і місць до заселення та їх підтримання в належному санітарному й технічному стані. Забезпечує виконання правил перебування у готелі відповідно до його функціонального призначення і потреб гостей.