Презентація до уроків №14 з художньої культури в 10 класі за темою "Експресіонізм у театрі та музиці. Творчість В. Мейєрхольда та А.Шенберга" за Програмою "Художня культура. 5-9. 10-12 кл" Л.Масол, Н.Миропольської - 2008 р.
Експресіонізм у театрі та музиціХудожня культура10 клас. Уроки 14-15 Вч. Бузанова І. М.
Номер слайду 2
Всеволод Мейєрхольд. Російський радянський театральний режисер, актор, педагог. Теоретик і практик театрального гротеску. Створив акторську систему, яка отримала назву “біомеханіка”. Народний артист (1923)1874-1940
Номер слайду 3
Всеволод Мейєрхольд. Його провокаційні експерименти в авангардному театрі стали основою сучасного театрального мистецтва.
Номер слайду 4
“Біомеханіка”Це системи вправ, спрямованих на розвиток фізичної підготовленості тіла актора до негайного виконання даного йому акторського завдання.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Всеволод Мейєрхольд. Назавжди залишиться генієм театру, не тільки на Батьківщині, а й в усьому світі. Майстер. Чарівник театру.
Номер слайду 7
Арнольд Шенберг. Австрійський і американський композитор, педагог, музикознавець, диригент, публіцист. Найяскравіший представник музичного експресіонізму, засновник нової віденської школи, автор техніки додекафонії.1854-1951
Номер слайду 8
Додекафонія (Від грец. Δώδεκα - дванадцять і грец. Φωνή - звук) - техніка музичної композиції, що використовує серії з «дванадцяти лише між собою співвіднесених тонів».
Номер слайду 9
“Місячний П`єро”(вокально-інструментальний цикл на вірші А. Жиро )
Номер слайду 10
А. Шенберг-художник. Автопортрет Синій портрет“Погляд “
Номер слайду 11
“Червоний погляд” (1910)Кошмар, стилізація під хижого звіра, портрет фашизму, який прийшов через два десятиліття. Віщування генія? Цікаво, що Шенберг досить рано, вже в 1921 році, звертає увагу на зловісну фігуру Гітлера.
Номер слайду 12
Особисті контакти між А. Шенбергом і В. Кандинским тривали всього кілька років, але їх незвичайна інтенсивність дає можливість заглянути в духовний світ двох геніальних людей, один з яких подолав тональність в музиці, а інший - предметність в живописі.