КЗ “Криничанська середня загальноосвітня школа I-III ступенів №2 ”Автор проекту: Лебедь Станіслав учень 10 класу Криничанської СЗШ №2 Керівник проекту: Колодка Л. А.
Номер слайду 2
ТЕМА ПРОЕКТУ:«Енергозбереження та раціональне використання вторинних ресурсів як ефективний шлях боротьби з глобальним потеплінням»
Номер слайду 3
Предмет дослідження проекту : використання вторинних матеріалів для енергозбереження при утепленні конструкцій будинків.
Номер слайду 4
Мета проекту. Розробка енергозберігаючого технологічно простого у виготовленні та монтажі зовнішнього покриття стін будівель.
Номер слайду 5
Завдання проекту : Зменшення витрат на опалювання будинків;Зменшення екологічного навантаження в селищі;Формування екологічної свідомості.
Номер слайду 6
Забруднення і його наслідки. Проблема забруднення атмосферного повітря виникла у зв’язку з розвитком промислового виробництва та появою великої чисельності населення нашої планети. Особливої гостроти ця проблема набула у другій половині ХХст., в період науково-технічної революції.
Номер слайду 7
Забруднення – це поява у довкіллі людини забруднюючих речовин, які безпосередньо чи опосередковано негативно впливають на людину і створене нею для власних потреб штучне середовище.
Номер слайду 8
Кількість відходів в Україні складає понад 36 млрд. тон, а це 50 тис. тон на 1 кв. км. Утилізується тільки 7% площі звалищ. Зараз в нашому районі не перероблюють пластикові одноразові пляшки з-під напоїв і газованої води.
Номер слайду 9
Майже весь пластик, що колись було виготовлено – а це сотні мільйонів тон – не розкладається, а й досі перебуває в навколишньому середовищі. Площа Великої тихоокеанської сміттєвої плями приблизно дорівнює площі двох Францій та подвоюється кожні 10 років.
Номер слайду 10
Зниження температури на 1°С дозволить заощаджувати 5% енергії на опалення. За температури приміщень 20°С витрати енергії для обігріву на 20% нижчі, ніж за температури 24°С.
Номер слайду 11
Дослідження: 30 учнів, в рамках експерименту, протягом тижня вели щоденник пластикових відходів своєї родини. Ураховували: поліетиленові пакети – 252 шт., одноразовий посуд – 68 од., контейнери пластикові – 85 шт., пляшки пластикові–112шт.
Номер слайду 12
Невже за кілька десятиріч наша планета перетвориться у великий кошик сміття? Загалом – 517 одиниць пластикових побутових відходів, час розкладу яких складає понад 100 років. Невтішність висновків особливо вражає, якщо помножити отримані цифри на кількість учнів усієї школи, мешканців району, міста, країни, світу…style.colorfillcolorfill.typer
Номер слайду 13
Ми не можемо вплинути на погоду, але все ж маємо можливість значно зменшити витрати на опалювання. Зміна звичок, свідоме ставлення до споживання енергії дозволяють заощадити необхідне для обігрівання приміщень тепло.
Номер слайду 14
В Базі патентів України є матеріали на тему «Пляшка як тара і як будівельний елемент». Номер патенту: 89827. Автор: Данилів Олег Ярославович.
Номер слайду 15
За патентом Даниліва, пляшки треба наповнювати спеціальним наповнювачем і використовувати як будівельний матеріал.
Номер слайду 16
Я пропоную застосовувати пластикову пляшку після цільового використання, яка є вторинною сировиною і порушує екологію для утеплення зовнішніх стін старих будинків, що не мають, на відміну від сучасних новобудов, особливих утеплювальних пристосувань.
Номер слайду 17
Беремо звичайні пластикові пляшки з-під води, напоїв, тільки треба, щоб вони були усі обов'язково однієї форми і розміру - найкраще підійде тара об'ємом в 0,5 літра, зроблена з не надто товстого пластику. Перед початком роботи їх опускаємо приблизно на годину в теплу воду з содою, потім видаляємо залишки етикеток, після чого імпровізовані «цеглини» висушуємо.
Номер слайду 18
На малюнку бачимо, як з’єднати ці пляшки. Коли буде достатньо цих елементів, можна починати готувати брикети для утеплення стін.
Номер слайду 19
За основу беремо пінопласт товщиною1см і до нього приклеюємо зібрані елементи, як зображено на малюнку. Порожнини заповнюємо монтажною піною, а потім закріплюємо пляшки за допомогою спеціальної малярної сітки і шпаклівки та наносимо розчин цементу.
Номер слайду 20
Після застигання цементу , готові брикети закріплюємо на стіні. У порожніх пляшках утворюється повітряна подушка, яка буде в такому разі виконувати функцію утеплення.
Номер слайду 21
Обладнання: 2 коробки, 4 брикета-утеплювача, 2 термометра, таймер. Температура в приміщенні +20°С Температура на вулиці +8°СКОНТРОЛЬНІ ДОСЛІДИКоробка з утепленням. Коробка без утеплення. Через 5 хв t + 18°С t +14°СЧерез 10 хв.t +16°Сt +11°С Через 15 хв.t +14°С t +8°С rrrrrrrr
Номер слайду 22
З цих дослідів видно, що в утепленому моїм методом будинку температура буде набагато повільніше знижуватися ніж в звичайному будинку без утеплення, адже різниця у коробці з утепленням та без утеплення складає 6°СТому вважаю, що моя гіпотеза діє й має право на життя й втілювання на практиці.
Номер слайду 23
ВИСНОВКИРезультати всіх проведених досліджень доводять, що використання вторинних матеріалів для застосування збереження енергії у більшості будинків типу “хрущовок” можливе, а ще цей метод стане у пригоді в зоні АТО для утеплення бліндажів.
Номер слайду 24
Наведені в роботі приклади використання вторинних матеріалів для енергозбереження свідчать про те, що кожна людина здатна зробити свій, нехай невеличкий, але вагомий внесок у екологічне благополуччя цілого світу. Політика вдосконалення та розвитку переробних потужностей на рівні держави не досягне своєї мети, доки кожен з нас не почне з себе.