Сценарій виступу агітбригади «Екос» на тему «Раціональне природокористування»

Про матеріал
Мета: розвивати екологічну культуру і світогляд школярів, бережливее ставлення до природи рідного краю, формувати навики пошуково-дослідницької роботи, поглиблювати знання про стан природних екосистем, рідкісної біоти; залучення учнівської молоді до творчої природо-дослідницької роботи, яка носить прикладний краєзнавчий характер, виховувати любов та повагу до краси рідного краю.
Перегляд файлу

 

Сценарій виступу

агітбригади «Екос»

на тему

«Раціональне природокористування»

 

Мета: розвивати екологічну культуру і світогляд школярів, бережливее ставлення до природи рідного краю, формувати навики пошуково-дослідницької роботи, поглиблювати знання про стан природних екосистем, рідкісної біоти; залучення учнівської молоді до творчої природо-дослідницької роботи, яка носить прикладний краєзнавчий характер, виховувати любов та повагу до краси рідного краю.

Діти виходять на сцену,  співають пісню Н. Бучинської «Моя Україна» 

 

1-й учень: Серце планети у наших руках. (показують червоні серця)

2-й учень:І весь цей світ чудовий.

 

Всі разом: Заявляють учасники агітбригади  - «ЕКОклас.

 

3-й учень: Наш девіз: Збережемо Землю для наступних поколінь!

 

4-й учень: Хто мене в літа ранкові вчить добру і вчить любові?

 

Всі разом: Ти – Земле моя!

 

5-й учень: Хто мені в юнацькі роки дасть дорогу в світ широкий?

 

Всі разом: Ти – Земле моя!

 

6-й учень: Хто мені дав чисту воду із джерел мого народу?

 

Всі разом: Ти – Земле моя!

 

1-й учень: Планета наша

 

Всі разом: «Земля»

 

2-й учень: Земля –

Всі разом: Наш спільний дім.

 

3-й учень: Земля! Маленька блакитна кулька у безодні Всесвіту! Земля породжує джерельця і стрімкі потоки, трави і дерева. Вона тримає на собі океани, приймає дощі, сніги й тумани. Земля – це дім, у якому ми живемо! Дім, частиною якого ми є! І як ми будемо себе у ньому поводити, залежатиме наше життя. Ми отримали у спадок прекрасний сад, але біда наша у тому, що ми погані садівники, що не засвоїли найпростіших правил садівництва.

 

4-й учень: Ми прийшли на цю землю, щоб жити, працювати, розвиватися, творити. Але ніколи не забуваймо про те, що кожен із нас і всі ми разом узяті — невід’ємна частинка матінки — природи. Без неї ми ніщо, бо обійтися ніхто з нас не може ані без води, ані без повітря, ані без Сонця, ані без її щедрих дарів, якими вона нас годує. І не можемо ми протистояти її силі, особливо коли вирують природні стихії. Можливо саме тоді людина і відчуває свою слабкість і нестримну силу природи.

Учень

 

5-й учень: Зупинися,людино, на мить…

І відчуй, як планеті болить.

Як із серця крик вирина –

Зупинися, Земля в нас одна!

Як у серці тліє любов,

Щоб колись розгорітися знов.

Зупинися, людино на мить…

І відчуй як планеті болить…

 

6-й учень: Людська діяльність багато знищує природних ресурсів, нищить бездумно свою Землю і може настати незабаром такий час, коли природа стане проти людей, щоб людство задумалось, що наша Земля жива, що вона вимагає до себе кращого ставлення і накаже людей.

 

1-й учень: То щоб цього не сталося, треба вже сьогодні задуматись над своєю діяльність і навчитися жити на планеті в гармонії з природою, не тільки споглядати її красу і користуватись її благами, але й дбати про її цілісність і непорушність. Відчувати її потреби, прислухатись про що співає Земля.

 

Звучить гарна мелодія, на екрані чудові краєвиди.

2-й учень:   Природа  Землі української…

3-й учень:   Мрійливі діброви, які чарують душу,безмежні простори тінистих лісів.

4-й учень:   Чисті джерела,які ваблять прозорою гладінню.

5-й учень:   Щедрі поля,в шепоті житнього колосся і вишневі сади сліпучо білого цвіту.

6-й учень:  Прекрасний….. сон,що болем розпачу ранить серце.

1-й учень:    А що реальність?

 

Звучить тривожна мелодія, на екрані фотографії екологічних проблем.

 

2-й учень: В наш час на Україні склалася загрозлива екологічна ситуація.

3-й учень:   П’ята частина її населення живе за умов, коли рівень забруднення атмосфери значно перевищує гранично допустимі норми.

4-й учень:  Понад 160 тисяч гектарів займають сміттєзвалища, бо щорічно в Україні утворюються близько 1 мільярда тонн відходів

5-й учень:  Загальна захворюваність в нашій країні за останні 10 років зросла на 35%.

6-й учень: Удвічі зріс показник первинної інвалідності.

1-й учень  Тривалість життя людей на 6 років нижча, ніж у більшості розвинутих країн світу.

2-й учень: За 60 років на планеті зникло 76 видів тварин.

3-й учень:  Декілька сот видів рослин перебувають на грані зникнення.

 


4-й учень: Переорано землю, переорано небо,
Наче нам на цім світі вже нічого не треба –
Ні трави, ні повітря, ні річок ані квітів,
Наче прагнемо разом на край світу злетіти.
Загубили ми душі, і розвіяли думи.
Зупинися, людино, хоч на мить, і подумай…
 

5-й учень: Людино! Ти – вінець природи, і ти повинна все змогти, щоб ліс, природу, все довкілля зберегти.
6-й учень: Чим стане наша земля завтра: потворною красою чи прекрасною потворою? Все залежить від нас, аби залишилась вона прекрасною планетою – Земля.
 

1-й учень: І тому ми, як майбутнє нашої країни, повинні осягнути істину, свідомістю і серцем, розумом і почуттям, що в долі природи – наша доля, і все зробити для того, щоб використати останній шанс і допомогти рідній природі, тим самим зможемо життя продовжити в наступних поколіннях.

 

2-й учень Ми хочемо бачити нашу землю заквітчаною,чистою,прекрасною.

3-й учень   Для цього ми проводимо агітаційно-роз'яснювальну роботу (про шкідливість спалювання опалого листя, неприпустимість винищування первоцвітів тощо);

4-й учень   Беремо участь у екологічних акціях: «Збережемо первоцвіти», «Посади калину» «Годівничка», «День довкілля» та  «День Землі»;

5-й учень  Підтримуємо традиції проведення таких операцій "Довкілля"; "Чистодвір", «Джерельце»,"Толока".

6-й учень  Кожного року учні нашої школи насаджують квіти , дерева та кущі на території школи та села.    

1-й учень  Народне прислів’я говорить: «Добра мати до своїх дітей,а Земля – для своїх людей». Але на добро потрібно відповідати добром. Тож будьмо всі добрими,уважними й турботливими до Землі,до своєї матінки!

2-й учень: Кожна людина розпочинає своє життя з чистого листка.

3-й учень: Від її думок,прагнень,мрій і дій залежить,яку долю вона собі виткає.

4-й учень: Одна маленька добра справа дасть початок великим доброчинним вчинкам.

5-й учень: Одне посаджене деревце започаткує сад.

6-й учень: Одна краплина збереженої питної води врятує малу річку.

1-й учень:  Одне врятоване безпомічне пташеня спонукатиме любити і берегти будь-чиє життя.

2-й учень:   Цінуймо кожну хвилину нашого життя,бо життя – це мить і все в ній прекрасне.

3-й учень:   Відкрийте серце світу.

4-й учень:     Бо весь він створений для нас.

 

5-й учень: Вінцем природи величаєшся, людино!

Хіба коли ти нівечиш пишні шати,

Тобі байдуже все, чи все одно,

Який ми світ у спадок можем дати?

 

6-й учень: Хіба тобі не закортить на руки

Дітей  народжених своїх здорових взяти?

Чи, може, не захочеться, щоб внуки

Ступили в пору до твоєї хати?

 

1-й учень: Одним ми днем живемо, як злочинці.

У космос тянемо брудну, жадобну руку.

Господарі Землі ми чи чужинці?

 

Всі: У спадок що залишимо онукам?

 

2-й учень: Боже і люди! Ви над світом згляньтесь,

Загубити себе й світ не дайтесь!

Захистіть і травинку й дитя,

 

Всі: Збережіть життя на планеті Земля!

 

Фінальна пісня Н. Май «Побажання»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій виступу

агітбригади «Екос»

на тему

«Збереження та раціональне використання земельних ресурсів України»

 

 

 

 

Вчитель біології

Кудринецької ЗОШ І-ІІІст.

Клим Л. Я.

docx
Пов’язані теми
Екологія, Позакласні заходи
Додано
27 лютого
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку