4 грудня о 18:00Вебінар: Новий курс мистецтва в школі: теорія і практика

Сценарій виступу агітбригади «Екос» на тему «Раціональне природокористування»

Про матеріал
Мета: розвивати екологічну культуру і світогляд школярів, бережливее ставлення до природи рідного краю, формувати навики пошуково-дослідницької роботи, поглиблювати знання про стан природних екосистем, рідкісної біоти; залучення учнівської молоді до творчої природо-дослідницької роботи, яка носить прикладний краєзнавчий характер, виховувати любов та повагу до краси рідного краю.
Перегляд файлу

 

Сценарій виступу

агітбригади «Екос»

на тему

«Раціональне природокористування»

 

Мета: розвивати екологічну культуру і світогляд школярів, бережливее ставлення до природи рідного краю, формувати навики пошуково-дослідницької роботи, поглиблювати знання про стан природних екосистем, рідкісної біоти; залучення учнівської молоді до творчої природо-дослідницької роботи, яка носить прикладний краєзнавчий характер, виховувати любов та повагу до краси рідного краю.

Діти виходять на сцену,  співають пісню Н. Бучинської «Моя Україна» 

 

1-й учень: Серце планети у наших руках. (показують червоні серця)

2-й учень:І весь цей світ чудовий.

 

Всі разом: Заявляють учасники агітбригади  - «ЕКОклас.

 

3-й учень: Наш девіз: Збережемо Землю для наступних поколінь!

 

4-й учень: Хто мене в літа ранкові вчить добру і вчить любові?

 

Всі разом: Ти – Земле моя!

 

5-й учень: Хто мені в юнацькі роки дасть дорогу в світ широкий?

 

Всі разом: Ти – Земле моя!

 

6-й учень: Хто мені дав чисту воду із джерел мого народу?

 

Всі разом: Ти – Земле моя!

 

1-й учень: Планета наша

 

Всі разом: «Земля»

 

2-й учень: Земля –

Всі разом: Наш спільний дім.

 

3-й учень: Земля! Маленька блакитна кулька у безодні Всесвіту! Земля породжує джерельця і стрімкі потоки, трави і дерева. Вона тримає на собі океани, приймає дощі, сніги й тумани. Земля – це дім, у якому ми живемо! Дім, частиною якого ми є! І як ми будемо себе у ньому поводити, залежатиме наше життя. Ми отримали у спадок прекрасний сад, але біда наша у тому, що ми погані садівники, що не засвоїли найпростіших правил садівництва.

 

4-й учень: Ми прийшли на цю землю, щоб жити, працювати, розвиватися, творити. Але ніколи не забуваймо про те, що кожен із нас і всі ми разом узяті — невід’ємна частинка матінки — природи. Без неї ми ніщо, бо обійтися ніхто з нас не може ані без води, ані без повітря, ані без Сонця, ані без її щедрих дарів, якими вона нас годує. І не можемо ми протистояти її силі, особливо коли вирують природні стихії. Можливо саме тоді людина і відчуває свою слабкість і нестримну силу природи.

Учень

 

5-й учень: Зупинися,людино, на мить…

І відчуй, як планеті болить.

Як із серця крик вирина –

Зупинися, Земля в нас одна!

Як у серці тліє любов,

Щоб колись розгорітися знов.

Зупинися, людино на мить…

І відчуй як планеті болить…

 

6-й учень: Людська діяльність багато знищує природних ресурсів, нищить бездумно свою Землю і може настати незабаром такий час, коли природа стане проти людей, щоб людство задумалось, що наша Земля жива, що вона вимагає до себе кращого ставлення і накаже людей.

 

1-й учень: То щоб цього не сталося, треба вже сьогодні задуматись над своєю діяльність і навчитися жити на планеті в гармонії з природою, не тільки споглядати її красу і користуватись її благами, але й дбати про її цілісність і непорушність. Відчувати її потреби, прислухатись про що співає Земля.

 

Звучить гарна мелодія, на екрані чудові краєвиди.

2-й учень:   Природа  Землі української…

3-й учень:   Мрійливі діброви, які чарують душу,безмежні простори тінистих лісів.

4-й учень:   Чисті джерела,які ваблять прозорою гладінню.

5-й учень:   Щедрі поля,в шепоті житнього колосся і вишневі сади сліпучо білого цвіту.

6-й учень:  Прекрасний….. сон,що болем розпачу ранить серце.

1-й учень:    А що реальність?

 

Звучить тривожна мелодія, на екрані фотографії екологічних проблем.

 

2-й учень: В наш час на Україні склалася загрозлива екологічна ситуація.

3-й учень:   П’ята частина її населення живе за умов, коли рівень забруднення атмосфери значно перевищує гранично допустимі норми.

4-й учень:  Понад 160 тисяч гектарів займають сміттєзвалища, бо щорічно в Україні утворюються близько 1 мільярда тонн відходів

5-й учень:  Загальна захворюваність в нашій країні за останні 10 років зросла на 35%.

6-й учень: Удвічі зріс показник первинної інвалідності.

1-й учень  Тривалість життя людей на 6 років нижча, ніж у більшості розвинутих країн світу.

2-й учень: За 60 років на планеті зникло 76 видів тварин.

3-й учень:  Декілька сот видів рослин перебувають на грані зникнення.

 


4-й учень: Переорано землю, переорано небо,
Наче нам на цім світі вже нічого не треба –
Ні трави, ні повітря, ні річок ані квітів,
Наче прагнемо разом на край світу злетіти.
Загубили ми душі, і розвіяли думи.
Зупинися, людино, хоч на мить, і подумай…
 

5-й учень: Людино! Ти – вінець природи, і ти повинна все змогти, щоб ліс, природу, все довкілля зберегти.
6-й учень: Чим стане наша земля завтра: потворною красою чи прекрасною потворою? Все залежить від нас, аби залишилась вона прекрасною планетою – Земля.
 

1-й учень: І тому ми, як майбутнє нашої країни, повинні осягнути істину, свідомістю і серцем, розумом і почуттям, що в долі природи – наша доля, і все зробити для того, щоб використати останній шанс і допомогти рідній природі, тим самим зможемо життя продовжити в наступних поколіннях.

 

2-й учень Ми хочемо бачити нашу землю заквітчаною,чистою,прекрасною.

3-й учень   Для цього ми проводимо агітаційно-роз'яснювальну роботу (про шкідливість спалювання опалого листя, неприпустимість винищування первоцвітів тощо);

4-й учень   Беремо участь у екологічних акціях: «Збережемо первоцвіти», «Посади калину» «Годівничка», «День довкілля» та  «День Землі»;

5-й учень  Підтримуємо традиції проведення таких операцій "Довкілля"; "Чистодвір", «Джерельце»,"Толока".

6-й учень  Кожного року учні нашої школи насаджують квіти , дерева та кущі на території школи та села.    

1-й учень  Народне прислів’я говорить: «Добра мати до своїх дітей,а Земля – для своїх людей». Але на добро потрібно відповідати добром. Тож будьмо всі добрими,уважними й турботливими до Землі,до своєї матінки!

2-й учень: Кожна людина розпочинає своє життя з чистого листка.

3-й учень: Від її думок,прагнень,мрій і дій залежить,яку долю вона собі виткає.

4-й учень: Одна маленька добра справа дасть початок великим доброчинним вчинкам.

5-й учень: Одне посаджене деревце започаткує сад.

6-й учень: Одна краплина збереженої питної води врятує малу річку.

1-й учень:  Одне врятоване безпомічне пташеня спонукатиме любити і берегти будь-чиє життя.

2-й учень:   Цінуймо кожну хвилину нашого життя,бо життя – це мить і все в ній прекрасне.

3-й учень:   Відкрийте серце світу.

4-й учень:     Бо весь він створений для нас.

 

5-й учень: Вінцем природи величаєшся, людино!

Хіба коли ти нівечиш пишні шати,

Тобі байдуже все, чи все одно,

Який ми світ у спадок можем дати?

 

6-й учень: Хіба тобі не закортить на руки

Дітей  народжених своїх здорових взяти?

Чи, може, не захочеться, щоб внуки

Ступили в пору до твоєї хати?

 

1-й учень: Одним ми днем живемо, як злочинці.

У космос тянемо брудну, жадобну руку.

Господарі Землі ми чи чужинці?

 

Всі: У спадок що залишимо онукам?

 

2-й учень: Боже і люди! Ви над світом згляньтесь,

Загубити себе й світ не дайтесь!

Захистіть і травинку й дитя,

 

Всі: Збережіть життя на планеті Земля!

 

Фінальна пісня Н. Май «Побажання»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій виступу

агітбригади «Екос»

на тему

«Збереження та раціональне використання земельних ресурсів України»

 

 

 

 

Вчитель біології

Кудринецької ЗОШ І-ІІІст.

Клим Л. Я.

docx
Пов’язані теми
Екологія, Позакласні заходи
Додано
27 лютого 2019
Переглядів
416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку