Мета уроку: - узагальнити та систематизувати знання учнів із теми "Пейзаж", закріпити знання про види пейзажів, познайомити з особливостями фантастичного пейзажу (предметного і абстрактного), творцями фантастичних пейзажів; зрозуміти зв'язок музики і кіно;-розвивати фантазію, творчу уяву, відкритість до нових ідей, вміння аналізувати твори образотворчого та музичного мистецтв, їхні засоби виразності та висловлювати власні думки про твори мистецтва, закріплювати практичні навички з образотворчого мистецтва;- формувати образне, логічне, креативне мислення, здатність сприйняття задуму митця, прагнення до творчої самореалізації, виховувати художньо-естетичний смак. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Обладнання: акрилові фарби, пензлик, вологі серветки, полотно, онлайн-маркери, репродукції картин Я. Йерки "Урожай Амока", "Торнадо", гаджети для сканування QR-коду, наявність інтернет підключення. Очікувані результати: учні знають види пейзажів, особливості фантастичного пейзажу, аналізують та висловлюють свої думки щодо творів мистецтва, визначають засоби виразності образотворчого і музичного мистецтв, усвідомлять зв'язки музики і кіно, втілюють в життя особисті ідеї щодо відповідності музики і кольору (створення "світлової партитури"), на практиці відтворюють нову техніку fluid-art під час створення фантастичних пейзажів.