Презентація "Форми та методи організації дистанційного навчання учнів з біології, хімії, пізнаємо природу, здоров’я, безпека та добробут, основи здоров’я"

Про матеріал
Презентація допоможе вчителям при організації дистанційного навчання учнів з біології, хімії, пізнаємо природу, здоров’я, безпека та добробут, основи здоров’я
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Форми та методи організації дистанційного навчання учнів з біології, хімії, пізнаємо природу, здоров’я, безпека та добробут, основи здоров’я. Доповідач: Треміля Світлана Іванівна, учитель біології; КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27 Полтавської міської ради Полтавської області»

Номер слайду 2

Синхронне (з використанням платформ Моя школа, Zoom, Microsoft Teams): - співпраця в режимі реального часу; - перевага - можна залучати учасників у визначений час; - відео- чи аудіозв’язок, спілкування в чаті. Важливо! Під час дистанційного навчання в синхронному режимі учасники нерухомо сидять біля екрана. Не забуваймо про чергування розумової активності з фізичною, гімнастику для очей. Дистанційне навчання. Асинхронне (з використанням чатів, форумів: Viber, Telegram; платформ: Моя школа): - охоплює різноманітні засоби інформації, аудіо- та відеоуроки; - перевага - здобувачі освіти працюють у власному темпі та у зручний для себе час, забезпечується диференціація. Важливо! Педагоги мають зазначити терміни виконання завдань, надати орієнтовний розклад занять.

Номер слайду 3

Форми та методи організації дистанційного навчання

Номер слайду 4

ПОРІВНЯННЯ СИНХРОННОГО Й АСИНХРОННОГО ФОРМАТІВ

Номер слайду 5

Платформа ZOOM – якісний сервіс для проведення відеоконференцій та вебінарів.- Якість відео та аудіо: трансляція відео з роздільною здатністю 720p.- Демонстрація екрану: будь-який учасник може поділитися трансляцією свого екрану. - Запис: після зустрічі відео доступне у форматі MP4, аудіо у форматі M4 A, також зберігаються текстові повідомлення (чат). Записи можна зберігати як на свій комп'ютер, так і у хмарне сховище Zoom.- Мобільні пристрої: можливість планувати і починати події, надавати доступ до заходу, а також транслювати робочий стіл на мобільних пристроях.- Планування заходів з Outlook і Chrome: можливість за допомогою безкоштовних плагінів створювати події з календарів Outlook і Google. Zoom легко інтегрується в різні системи календарного планування, завдяки чому користувачам простіше координувати один із одним час зустрічі.- Великі події: можливість збільшення кількості учасників до 1000. Хмарне сховище: можливість зберігати відео у хмарі. Форми та методи організації дистанційного навчання

Номер слайду 6

Microsoft Teams – це програма для співпраці, створена для гібридної роботи, щоб ви та ваша команда залишались в курсі, організовані та налагороджені – усе в одному місці. Teams допоможе вам і вашим колегам об'єднуватись незалежно від того, де ви: Чат – надайте комусь повідомлення або групі, щоб обговорити роботу, проєкти або просто заради задоволення. Teams - Створіть команду та канали, щоб зібрати людей і працювати в активних просторах із розмовами та файлами. Календар – Підключення користувачами до, під час і після наради, тому підготуватися до занять та виконати подальші дії легко. Цей Teams синхронізується з вашою Outlook календарем. Програми – знаходьте знайомі програми та досліджуйте нові, щоб спростити, налаштувати роботу та керувати нею. Форми та методи організації дистанційного навчання

Номер слайду 7

Хмарні сервіси (Office365, Google) для спільної роботи викладача та здобувача освіти. Хмарний сервіс Google-диск надає можливості створювати багатофункціональне користувацьке середовище, продуктивне та зручне для здобувачів освіти та викладачів, для обміну файлами, структурування і збереження їх в одному місці. Форми та методи організації дистанційного навчання

Номер слайду 8

Google-форма. Можна збирати відповіді здобувачів освіти і потім проводити автоматичне оцінювання результатів тестування. Classtime. Є бібліотека ресурсів, але є і можливість створювати запитання. Форми та методи організації дистанційного навчання

Номер слайду 9

Форми та методи організації дистанційного навчання Інноваційні технології в навчанніАктивні посилання та qr-коди в підручниках: Використання онлайн-програм: AR_Book – інтерактивний помічник у проходженні шкільної програми, розроблений компанією Flexreality. Завантажити застосунок можна за посиланнями нижче. App Store apple.co/3 Jight. IGoogle Play https://play.google.com/Онлайн-екскурсії: https://www.solarsystemscope.com/ https://museum-portal.com/ua/museums/ua

Номер слайду 10

Для формування теоретичних та практичних знань учнів в своїй роботі, використовую різноманітні онлайн-ресурси (платформи): На урок - https://naurok.com.ua/ Всеосвіта - https://vseosvita.ua/ You. Tube - https://www.youtube.com/?hl=uk&gl=UA Learning. Apps - https://learningapps.org/ Liveworksheets - https://www.liveworksheets.com/Mozaweb - https://ua.mozaweb.com/Ph. ET Interactive Simulations - https://phet.colorado.edu/uk/ Засоби та інструментарій дистанційного навчання

Номер слайду 11

Методи проєктного навчання. Форми та методи організації дистанційного навчання

Номер слайду 12

Форми та методи організації дистанційного навчання Вирішення проблем сьогодення через проєктну діяльність

Номер слайду 13

Проєктна діяльність: складання «Карти цінностей і бажань» (дитячі роботи)

Номер слайду 14

Інтерактивні методи для закріплення вивченого матеріалу. Робота над складанням інтелект-карти онлайн Гра в «Kahoot» у синхронному режимі

Номер слайду 15

ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Фізкультхвилинки - вправи для очей Аромотерапія - виготовлення свічок, ефірних олій, збір букетів

Номер слайду 16

Фізична та емоційна рефлексія на дистанційних уроках «Здоров’я, безпека та добробут»

Номер слайду 17

Фізкультхвилинка та гімнастика для очей під час дистанційного навчання для зняття напруги з м’язів та органів зору

Номер слайду 18

Крок 1. Визначаю тему заняття. Крок 2. Прогнозую очікувані результати (конкретні, зрозумілі для дітей, досяжні, вимірювальні, сформульовані в термінах діяльності дітей). Крок 3. Мотивую дітей до діяльності (проблемне запитання, цікавий факт, педагогічний артефакт тощо). Крок 4. Продумую методику подачі нового матеріалу. Підготовка до проведення дистанційних занять

Номер слайду 19

Крок 5. Добираю приклади завдань з теми на кожен рівень засвоєння навчального матеріалу (репродуктивний, продуктивний, творчий). Крок 6. Проєктую домашнє завдання. Крок 7. Знаходжу в інтернеті матеріали для організації самостійної роботи учнів: відео, інтерактивні завдання, тренажери або створюю контент самостійно. Пам'ятаю про академічну доброчесність!Підготовка до проведення дистанційних занять

Номер слайду 20

Дії педагога:- заохочувати і хвалити дітей, коли бачите, що робота виконана самостійно, хоч і не ідеально;- давати робочі завдання, де рівень складності наростає від елементарного до дуже складного (якщо дитина виконала завдання лише до половини, дякувати за зроблену роботу і пояснити складніший матеріал додатково);- давати індивідуальні завдання кожному хоча б раз на кілька тижнів;- давати завдання з готовими відповідями з проханням спробувати спочатку виконати завдання самостійно, не підглядаючи, а якщо щось незрозуміло — звернутися за роз’ясненнями до педагога;- давати завдання, які передбачають власні міркування та висловлення власної думки дитини, а не вибір з готових відповідей. АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ І ПРОБЛЕМА СПИСУВАННЯ

Номер слайду 21

ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ Оцінювання – встановлення рівня навчальних досягнень учнів в оволодінні змістом предмета відповідно до вимог чинних програм. Під час ДН контрольні роботи слід виконувати письмово в синхронному (коли всі учасники освітнього процесу перебувають у вебсередовищі одночасно) або асинхронному режимі (освітній процес здійснюється за зручним для вчителя та учнів розкладом, неодночасно за визначеним порядком).

Номер слайду 22

Анкетування. Для проведення поточного контролю під час дистанційного навчання зручно використовувати різноманітні анкети. Анкета – достатньо гнучкий інструмент, оскільки питання можна ставити безліччю різних способів. У дистанційній освіті після освоєння кожної теми можна використовувати анкети, в яких здобувача освіти сам оцінює свої результати навчання за такими показниками:– зрозумів / зрозуміла, можу вирішити самостійно;– зрозумів / зрозуміла можу вирішити з підказкою;– не зрозумів / не зрозуміла, не можу вирішити. Оскільки на сьогодні не розроблена єдина система оцінювання за дистанційною формою навчання, можна користуватися тими засобами, які комфортні для всіх учасників освітнього процесу. Форми та методи організації дистанційного навчання

Номер слайду 23

Важливо:  Потрібно не лише збирати зворотний зв’язок від здобувачів освіти, а й надавати їм свій: що виконано добре, над чим варто попрацювати, де найближча зона розвитку здобувача освіти. Намагайтесь надавати здобувачам освіти більше підтримки, ніж критики, вони й так страждають від соціальної ізоляції та вимушеного перебування вдома. Взаємодія всіх учасників освітнього процесу — один з найважливіших факторів успішного функціонування будь-якої шкільної спільноти. В умовах дистанційного навчання, коли вчителі й учні не можуть бути поруч, взаємодія між усіма учасниками освітнього процесу: адміністрацією школи, вчителями, учнями та батьками - набуває особливої важливості!

Номер слайду 24

- поштовх до розвитку кожного учня, вчителя і школи;- нові форми та методи навчання;- нові інструменти управлінської діяльності; - підвищення рівня цифрової та інформаційної компетентності як вчителів так і учнів;- покращення матеріально- технічного оснащення для навчання за дистанційними технологіями;- можливість навчання у будь-який час і будь де. Позитив дистанційного навчання

Номер слайду 25

- матеріальне та технічне оснащення для навчання за дистанційними технологіями;- різний рівень цифрової та інформаційної компетентності вчителів;- проблеми учнів самоорганізувати навчальний процес;- відсутність живого спілкування та мовної практики. Проблеми дистанційного навчання

Номер слайду 26

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯНавчання вдома: практичні поради для вчителів від психологині Світлани Ройз https://nus.org.ua/articles/navchannya-vdoma-praktychni-porady-dlya-vchyteliv-vid-psyhologyni-svitlany-rojz / Як технічно організувати дистанційне навчання — покрокова інструкція https://nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-pokrokova-instruktsiya/  35 інструментів для дистанційного навчання — добірка НУШ https://nus.org.ua/articles/30-instrumentv-dlya-dystantsijnogo-navchannya-dobirka-nush/  Практики та підходи до дистанційного навчання — рекомендації для вчителів https://nus.org.ua/articles/praktyky-ta-pidhody-do-dystantsijnogo-navchannya-rekomendatsiyi-dlya-vchyteliv/  Чотири сервіси, які допоможуть організувати дистанційне навчання https://nus.org.ua/articles/chotyry-servisy-yaki-dopomozhut-organizuvaty-dystantsijne-navchannya/  Як працювати в Google-класі: покрокова інструкція https://nus.org.ua/articles/yak-pratsyuvaty-v-google-klas-pokrokova-instruktsiya/ Як використовувати You. Tube у дистанційному навчанні https://nus.org.ua/articles/yak-vykorystovuvaty-youtube-u-dystantsijnijnomu-navchanni/ Дистанційне навчання в 5-11 класах: інструкції, приклади уроків та комунікації з батьками https://nus.org.ua/articles/dystantsijne-navchannya-v-3-4-klasi-instruktsiyi-pryklady-urokiv-ta-komunikatsiyi-z-batkamy/ 

Номер слайду 27

Висновки При дистанційному навчанні кожен учитель повинен керуватися принципами розкриття творчого потенціалу кожної дитини. В науковій та методичній літературі є напрацювання з даного питання. На сучасному етапі розвитку освіти та науки гостро виникла потреба в полікультурній особистості. Кожен напрям навчання ставить акцент на розвитку продуктивної діяльності кожного учня. Від рівня розвитку освіти залежить інтелектуальний потенціал країни. На даному етапі життя можна спостерігати підвищений інтерес до дистанційного навчання. Під час дистанційного навчання присутні нестандартні прийоми активізації пізнавальної діяльності учнів. Вагомим аспектом є високі індивідуальні та професійні якості вчителя, задіяного в дистанційному навчанні, тому що саме від педагога залежить якість та ефективність сприйняття навчального матеріалу.

Номер слайду 28

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
23 лютого 2023
Переглядів
2659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку