Презентація "Формувальне оцінювання учнів початкових класів НУШ"

Про матеріал
Презентація містить матеріал про методи ( візуальні,письмові, усні ), техніки та прийоми формувального оцінювання учнів початкових класів НУШ. Різні техніки допоможуть досягненню таких цілей: мотивувати, надихати учнів, формувати позитивну самооцінку; визначити рівень індивідуального та групового поступу в навчанні; ідентифікувати слабкі місця; виміряти емоційну атмосферу класу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Калейдоскоп ідей: Методи та інструменти формувального оцінювання в учнів початкових класів НУШ

Номер слайду 2

Педагогічне кредо: Кожен учень –це особистість і в неї треба вкладати знання, уміння і частинку своєї душі Життєве кредо: Пам’ятай минуле, живи сьогоденням, дивись у майбутнє!

Номер слайду 3

Формувальне оцінювання- це цілеспрямований неперервний процес за навчанням учнів

Номер слайду 4

Методи формувального оцінювання {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Візуальні:-кольорові картки;Сигнали рукою;Піктограми;Шкалування;Кубики Лего;Мішень. Письмові: Соціологічне опитування;З-ХД-Д;3-2-1 зворотній зв’язок; Есе;Вхідні-вихідні квитки;Шкала оцінювання. Усні: Чотири кути;- чотири дороги;Кубування; вимірювання температури;шпаргалки;дві зірки й побажання;«Гаряче місце»

Номер слайду 5

Візуальні методи формувального оцінювання Кольорові картки «Світлофор», «Сердечка»

Номер слайду 6

Кольорові картки «Долоньки»

Номер слайду 7

Картки «Так-Ні»Учитель ставить запитання, на яке учні відповідають, демонструючи відповідну картку

Номер слайду 8

Техніка «Сигнали рукою»

Номер слайду 9

Техніка із застосуванням піктограм «Валіза - м’ясорубка – кошик»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Валіза – найкорисніше на уроці і що візьмуть із собою. М’ясорубка – що було цікаво, але вони ще не знають, як використати. Кошик – що не сподобалось на уроці, було зайвим /незрозумілим

Номер слайду 10

Техніка «Шкалування»

Номер слайду 11

Техніка «Мішень»Використовую зображення мішені, на якому стікерами діти позначають, як вони засвоїли матеріал

Номер слайду 12

Техніка «Зіркове небо»

Номер слайду 13

Письмові техніки формувального оцінювання «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався ( З – ХД – Д)»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що ви вже знаєте?Що ви хочете дізнатись ?Що ви дізналися ?

Номер слайду 14

Техніка «Шкала оцінювання»

Номер слайду 15

Техніка «Хибні завдання»Навмисно даю учням завдання з типовими помилками. Учні мають відшукати помилки й неточності в судженнях, яких припустився вчитель.

Номер слайду 16

Техніка «3 - 2 - 1»Учні мають зазначити письмово: Три речі, які вони не знали до цього Дві речі, які їх здивували під час роботи над темою. Один приклад, як вони готові застосувати на практиці

Номер слайду 17

Есе. Однохвилинне есе ( Що найголовніше ви дізналися сьогодні? Які питання залишилися для вас незрозумілими?)Есе – підсумок ( Наприкінці теми/уроку учні пишуть три різні тексти, що підсумовують вивчене: 1 текст – 75 – 100 слів; 2 текст – 30 – 50 слів; 3 текст – 10 – 15 слів)

Номер слайду 18

Техніка «Вхідні – вихідні квитки»Вхідні квитки використовую на початку уроку ( учні відповідають на запитання з домашнього завдання). Вихідні квитки – наприкінці уроку ( Мета – визначити знання, що засвоїли на уроці)

Номер слайду 19

Техніка «Читання з позначками»

Номер слайду 20

Усні техніки формувального оцінювання «Чотири кути»В своїй практиці використовую 4 стільчики, де позначені написи «Повністю погоджуюсь», «Погоджуюся», «Не згоден», «Абсолютно не згоден». Під час відкритого обговорення називаю твердження, а діти займають місце біля стільчика відповідно до їх думки.

Номер слайду 21

Техніка «Чотири дороги»Грунтова дорога ( «Забагато пилу, не бачу, куди прямую, допоможіть»)Бруківка ( «Іду рівно, але забагато вибоїн»)Шосе ( «Почуваюсь упевнено, але часом маю пригальмувати»)Автобан ( «Подорожую самостійно і можу допомогти іншим»)

Номер слайду 22

Техніка «Кубування»Сприяє розумінню різних сторін явища, поняття, теми. Для виконання – кубик із написаними на кожній грані завданнями ( 6 запитань): опиши, порівняй, добери асоціації, проаналізуй, як використати, запропонувати аргументи «за» або «проти».

Номер слайду 23

Техніка «Вимірювання температури»Використовують для виявлення того, наскільки учні розуміють завдання. Діяльність призупиняється запитанням: «Що ми робимо?» Відповідь на поставлене запитання – демонстрація розуміння завдання або процесу його виконання.

Номер слайду 24

Техніка «Шпаргалки»Учитель періодично дає учням мовні зразки ( вислови, підказки), які допомагають будувати відповідь).

Номер слайду 25

Техніка «Дві зірки й побажання»Застосовую для взаємооцінювання творчих робіт учнів, творів, есе. Пропоную перевірити роботу однокласника, при цьому вказати на два позитивні моменти – «дві зірки» – і на один момент, який потребує доопрацювання – «побажання»

Номер слайду 26

Техніка «Ромашка Блума»

Номер слайду 27

Техніка «Гаряче місце»Учень сидить на стільчику перед класом і дає відповіді на запитання

Номер слайду 28

Рефлексія. Вправа «Букет настрою»«Веселка»«Дерево досягнень»Вправа «Долонька»«Мікрофон»«Рефлексійна ромашка»«Вправа «Вдома я розкажу»«Рюкзак»«Скажи одним реченням»

Номер слайду 29

Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку.

Номер слайду 30

Рефлексія «Букет настрою»Матеріал не зрозумів Все зрозумів. Урок був цікавим

Номер слайду 31

Рефлексія «Дерево досягнень»

Номер слайду 32

«Рефлексійна ромашка»

Номер слайду 33

Рефлексія Вправа «Веселка»

Номер слайду 34

Рефлексія Вправа «Долонька

Номер слайду 35

Рефлексія «Мікрофон»

Номер слайду 36

Рефлексія «Рюкзак»

Номер слайду 37

Інструмент формувального оцінювання - портфоліо. У формувальному оцінюванні умовні позначки, значки різних кольорів, матеріали, зібрані у портфоліо, фіксують навчальні досягнення учнів та дають змогу відстежувати їхню динаміку, надати якісну педагогічну підтримку.

Номер слайду 38

Формувальне оцінювання схоже на підживлення і полив рослин, тим самим безпосередньо впливає на їх ріст

Номер слайду 39

pptx
Додано
3 лютого
Переглядів
335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку