28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Календарно-тематичне планування з німецької мови у 6 класі на 2017-2018 навчальний рік (ІІ семестр)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з німецької мови у 6 класі (німецька як друга іноземна)

на 2017-2018 навчальний рік (ІІ семестр)

(+ 4 наскрізні змістовні лінії)

2 години на тиждень, I семестр – 30 уроків, II семестр – 36 уроків, на рік – 66 уроків

Використані «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», К., 2017.

Основний підручник: Сидоренко М. М., Палій О. А. Німецька мова (2-й рік навчання): підруч. для 6 кл. загальноосвітн. навч. закл. – К.: Грамота, 2014. – 240 с.: іл.

Перегляд файлу

 

Розглянуто на засіданні МО

«____»_______________ 2018 року 

Протокол №_____ від ___________

Керівник МО

______________________________

 

 

Погоджено                                                                                                                                Затверджено         

«____»___________ 2018 року                                                                                                «____»___________ 2018 року

Заступник директора з НР                                                                                                       Директор школи

______________________________                                                                                        _________________________________

 

 

                       Календарно-тематичне планування з німецької мови  у 6 класі                                          

                         на 2017-2018 навчальний рік (ІІ семестр)

Вчитель німецької мови _______________________

____________________________________________________________

2 години на тиждень, I семестр – 30 уроків, II семестр – 36 уроків, на рік – 66 уроків

 

Використані «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», К.,   2017.

Основний підручник: Сидоренко М. М., Палій О. А. Німецька мова (2-й рік навчання): підруч. для 6 кл. загальноосвітн. навч. закл. – К.: Грамота, 2014. – 240 с.: іл.

Додатковий підручник:

Giorgio Motta WIR neu A1.- Курс для вивчення німецької мови для молоді. Навчальний посібник. – К., Методика Паблішинг, 2016.

 

 

 

№ уроку

Дата уроку за розкладом

Фактична

дата

 

 

 

 

Тема урока

 

 

4 наскрізні змістовні лінії:

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Мовний інвентар

 

Очікувані результати,

Види мовленнєвої діяльності

 

 

 

 

 

Лексика

 

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє читання

Тема 4. Людина. – 10 годин

 

31

 

 

Частини тіла

 

Дає поради щодо дотримання власної гігієни.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дає поради щодо здорового образу життя

Der Körper, der Kopf, der Arm, der Bauch

Множина іменників

Впр.5 с.124

Впр.2,3,4 с.123

Впр.1 с.122

Впр.5 с.124

Впр. 6 (с.124)

Повт. ступені порівн.прикм

32

 

 

Моє обличчя

Das Gesicht, die Nase, das Ohr, das Auge

Вживання прикметників з іменниками

Впр.3 с.125

Впр.2 с.125

Впр.1 с.124

Впр.4 с.125

Впр.1 с.126

Повт. вжив. артиклів

33

 

 

Моя зовнішність

Aussehen, muskulös, hübsch

 

Впр.3 с.127

Впр.2 с.127 Впр.4 с.128

Впр.5 с.128

Впр.1 с.127

Впр.1,2 с.128

34

 

 

Зовнішність

Sympatisch, romantisch, sportlich

Особові займенники в знахідному відмінку с.209

Впр.4 с.131

Впр.1 с.129

Впр.1B с.129 Впр.3 с.130 Впр.5 с.131

Впр.2 с.130

Впр. 6 (с.132)

Повт. sich interessieren sich für Akk.

35

 

 

Мій друг

Zusammen gehen, die Wahrheit. Ich finde ihn toll!

 

Впр.1 с.132 Впр.2 с.133

Описати зовнішність друга

Впр.3 с.133 Впр.4 с.134

Впр.3B с.133

Впр. 6 (с.137)

Повт. sein, haben

36

 

 

Мені болить живіт

Der Arzt, der Schmerz, Schmerzen haben

Словотвір

 

Впр.4 с.136

Впр.1 с.135 Впр.3 с.135 Впр.5 с.137

Впр.2 с.135

 Написати речення в перфекті с.

37

 

 

Мій друг захворів

 Ich denke… Ich glaube… weh tun

Порядок слів у реченні.

Впр.1 с.137 Впр.4 с.139

Впр.2 с.137

Впр.5 с.140

Впр.3 с.138

Впр.1 с.140

Повт. числівн 1 -100

38

 

 

У лікаря

Tabletten nehmen, Tee mit Zitrone trinken, erkältet sein

 

Впр.1 с.141 Впр.3,4 с.142

Впр. 3B с.142

Впр.2 с.141

Впр.3,4 с.142

Впр.1 с.144

Повт. порядок слів у реченні

39

 

 

Одужуйте!

Viel  Sport treiben, eine Diät machen, viel  Gemüse essen

Порядок слів у реченні.

Впр.3 с.146

Впр.4 с.146

Впр.1 с.144 Впр.2 с.145

Впр.4 с.146

Впр.1 с.146 Повт. запереч. nicht

 

40

 

 

 

 

Підсумковий урок за темою «Людина»

90 слів

 

 

Мовні ігри

 

 

Повт. ЛО теми

Тема 5. Я, моя родина, мої друзі - 11 годин

 

41

 

 

 

Моя родина

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

 

 

 

 

 

 

Розповідає про розподіл обовязків у родині.

 

Наводить приклади взаємо-допомоги членам родини.

 

 

 

 

 

 

Формулює правила безпеки онлайн спілкування.

 

 

 

 

 

Die Eltern, die Großeltern, die Geschwister

 

Впр.1 с.152 Впр. 2 с.152

Розповісти про свою сімю

Впр. 3 с.152 Впр.4 с.152

Впр. 2 с.152

Впр. 5. 153) повт. артиклі

 

42

 

 

 

На кого ти схожий?

jemandem(D) ähnlich sein

 Вживання виразу

Впр.1 .154

Впр.2 с.154 Впр.3 с.154 Впр.4 с.155

Впр.1 .154

Впр.4С с.155

Впр. 2 (с.155) повт. Präsens

 

43

 

 

 

Професії. Мій татко – лікар.

Der Lehrer, der Schüler, der Arzt, der Maler, die Sekretärin

Професії в жіночому роді.

Впр.3 с.158

Впр.5 с.159

Впр.1 с.156 Впр.2 с.157

Впр.4 с.158

Впр.6 с.159 Повт. прийменники с. 206

 

 

44

 

 

 

Я хочу стати актором!

Der Handwerker, der Glaser, der Tischler, der Schauspieler

Порядок слів у реченні

Впр.1,2 с.159

Впр.3 с.160

Впр.4,5 с.161

Впр.5 с.161

Впр. 1, 2 (с.162) Повт. питальні слова

45

 

 

Котра година?

Die Uhr, die Uhrzeit, dauern, von…bis, Wie spät ist es? Wie lange?

 

Впр.4 с.165

Впр.3 с.164

Впр.1,2 с.163  Впр.5,6 с.165

Впр.7 с.166

Впр. 1 (с.166)

Повт. множину іменників

 

46

 

 

Домашні справи

Den Staub wischen, das Geschirr spülen, einkaufen с.167

 

Впр.1 с.167 Впр.4 с.168

Впр.2, 3 с.167

Впр.1 с.167

Впр.5 с.168

Впр. 1 (с.170)

Повт. Pronomen

47

 

 

Моя мама (до дня 8 Березня)

Die Mutter, hübsch, lieben

 

Вірш про маму

Розповісти про маму

 

Впр.1 с.170

 

Скласти міні-оповідання

Написати міні-твір «Моя мама»

Повт. артиклі

48

 

 

Мій розклад дня

 

Sich erholen, spazieren gehen, Freunde terffen

 

 

Розповісти про свій робочий день

Впр.1 с.170

Скласти міні-оповідання

Впр. 1, 2 (с.32)

Повт. Es gibt + Akk.

49

 

 

Мій розклад дня у вихідні дні

Aufstehen,

frühstücken, schlafen gehen

 

 

Розповісти про свій вихідний

 

 

Повт.  ЛО теми

50

 

 

Міні-проект «Моя майбутня професія»

 

 

 

Розп. про майбутню професію

 

 

Повт.  ЛО теми

51

 

 

Підсумковий урок за темою.

≈80 слів

 

 

 

Домашнє читання

 

 

Тема 6. Свята та традиції. Мандрівка Німеччиною та Україною - 11 годин

52

 

 

 

 

Моє місто

 

Порівнює країнознавчу інформацію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порівнює свята і традиції в різних країнах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідає про доцільне використання грошей під час літнього відпочинку.

der Hauptplatz, die Apotheke, der Bahnhof с. 182

Pluralformen.

Artikelgebrauch.

Впр.2 с.182

Впр.3 с.183

Впр.2 с.183

Впр.4 с.183

Впр. 1 (с.184)

Повт. артиклі

53

 

 

 

Наша столиця – Київ.

vorhaben, einladen, schicken sehenswert

Конструкція Es gibt..

Впр. 3В (с.185)

Впр. 1 (с.185)

 Впр. 3А (с.185)

Впр. 1 (с.185)

Впр. 52 (с.185)

Розповідати про Київ Повт. множину

54

 

 

Історія Києва.

das Jahrhundert, das Ufer, der Hügel, die Festung, entstehen, errichten

Die Kyjiwer Geschichte, die Geschichte Kyjiws

Впр. 1В, 2В (с.187)

Впр. 4В, 5В (с.188-189)

Впр. 1А (с.187)

Впр. 1А (с.187)

Впр. 4С (с.188)

с.189 – заповнити пропуски у тексті, повт. дні тижня

55

 

 

Ласкаво просимо в Берлін!

der Einwohner, die Grenze, die Brücke, das Wappen, die Fläche

Artikel-gebrauch

Впр. 2 (с.190)

Впр. 1 (с.189)

Впр. 5A (с.191)

Впр. 1 (с.189)

Впр. 4B, C (с.191)

 

Впр. 1 (с.192)

Повт. місяці року

56

 

 

Берлін – столиця Німеччини.

der Fluss, sich entwickeln zu D, betragen

 

Впр. 2А (с.190)

Впр. 4А (с.190)

Впр. 1 (с.189)

 

Впр. 4В (с.191)

Впр. 2 (с.192)

Повт. артиклі

57

 

 

У квітні

Der Scherz, der Witz, plötzlich, sich ändern

Відмінювання частки sich

Впр.1 с.170

Впр.2 с.171

Впр.3 с.172

 

Впр. 1(с.173)

Повт. Imperativ

58

 

 

Свято Пасхи. Робота над проектом

Ostern, Ostereier, Ostersymbole

 

Впр.1 с.173

Впр.3,4 с.174

Впр.5 с.174 Впр.6 с.175

Впр.2 с.174

Впр.1,2 с.175 Створити проект

59

 

 

Останній місяць весни.

die Wanderung, sich verlaufen, unbedingt. Das kommt nicht in Frage.

 

Впр. 2 (с.194)

Впр. 3А (с.194)

Впр. 1А (с.194)

 

Впр. 5 (с.195)

Впр. 1, 2 (с.202) тестування

 

Впр. 1 (с.195)

Повт. множину іменників

60

 

 

Перше травня у різних країнах

der Maibaum, die Maitour, das Grillfest, das Picknick, weltweit

 

Впр. 2 (с.193)

 

Впр.1,  2 (с.192)

 

Впр. 1 (с.192)

Впр. 3В (с.193)

 

С. 193 Написати листа

Повт. модальні дієслова

61

 

 

Літо. Літні канікули.

Ferien haben, Rad fahren, wandern

 

Впр. 2-4 (с.196)

 

Впр. 6 (с.197)

 

Впр. 1 (с.196)

 

Впр. 5A (с.196)

Впр. 5 (с.199)

Повт. Präsens

 

62

 

 

Підсумковий урок за темою

≈60 слів

(≈210 слів)

 

 

 

Проектна робота

 

 

 

63

 

 

Контроль письма.

Повт. лексику ІІ семестру

64

 

 

Контроль аудіювання.

Повт. грам-ку ІІ семестру

65

 

 

Контроль читання.

Повт. правила читання

66

 

 

 

 

Контроль говоріння.

Повт. правила написання слів

 

 

doc
Додано
16 січня 2018
Переглядів
2162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку