Календарно-тематичне планування з німецької мови у 6 класі (німецька як друга іноземна)
на 2017-2018 навчальний рік (ІІ семестр)
(+ 4 наскрізні змістовні лінії)
2 години на тиждень, I семестр – 30 уроків, II семестр – 36 уроків, на рік – 66 уроків
Використані «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», К., 2017.
Основний підручник: Сидоренко М. М., Палій О. А. Німецька мова (2-й рік навчання): підруч. для 6 кл. загальноосвітн. навч. закл. – К.: Грамота, 2014. – 240 с.: іл.
Розглянуто на засіданні МО
«____»_______________ 2018 року
Протокол №_____ від ___________
Керівник МО
______________________________
Погоджено Затверджено
«____»___________ 2018 року «____»___________ 2018 року
Заступник директора з НР Директор школи
______________________________ _________________________________
Календарно-тематичне планування з німецької мови у 6 класі
на 2017-2018 навчальний рік (ІІ семестр)
Вчитель німецької мови _______________________
____________________________________________________________
2 години на тиждень, I семестр – 30 уроків, II семестр – 36 уроків, на рік – 66 уроків
Використані «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», К., 2017.
Основний підручник: Сидоренко М. М., Палій О. А. Німецька мова (2-й рік навчання): підруч. для 6 кл. загальноосвітн. навч. закл. – К.: Грамота, 2014. – 240 с.: іл.
Додатковий підручник:
Giorgio Motta WIR neu A1.- Курс для вивчення німецької мови для молоді. Навчальний посібник. – К., Методика Паблішинг, 2016.
№ уроку |
Дата уроку за розкладом |
Фактична дата |
Тема урока
|
4 наскрізні змістовні лінії: Екологічна безпека та сталий розвиток Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека Підприємливість та фінансова грамотність |
Мовний інвентар
|
Очікувані результати, Види мовленнєвої діяльності
|
|
|||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє читання |
||||||||||
Тема 4. Людина. – 10 годин
|
||||||||||||||||
31 |
|
|
Частини тіла |
Дає поради щодо дотримання власної гігієни.
Дає поради щодо здорового образу життя |
Der Körper, der Kopf, der Arm, der Bauch |
Множина іменників |
Впр.5 с.124 |
Впр.2,3,4 с.123 |
Впр.1 с.122 |
Впр.5 с.124 |
Впр. 6 (с.124) Повт. ступені порівн.прикм |
|||||
32 |
|
|
Моє обличчя |
Das Gesicht, die Nase, das Ohr, das Auge |
Вживання прикметників з іменниками |
Впр.3 с.125 |
Впр.2 с.125 |
Впр.1 с.124 |
Впр.4 с.125 |
Впр.1 с.126 Повт. вжив. артиклів |
||||||
33 |
|
|
Моя зовнішність |
Aussehen, muskulös, hübsch |
|
Впр.3 с.127 |
Впр.2 с.127 Впр.4 с.128 |
Впр.5 с.128 |
Впр.1 с.127 |
Впр.1,2 с.128 |
||||||
34 |
|
|
Зовнішність |
Sympatisch, romantisch, sportlich |
Особові займенники в знахідному відмінку с.209 |
Впр.4 с.131 |
Впр.1 с.129 |
Впр.1B с.129 Впр.3 с.130 Впр.5 с.131 |
Впр.2 с.130 |
Впр. 6 (с.132) Повт. sich interessieren sich für Akk. |
||||||
35 |
|
|
Мій друг |
Zusammen gehen, die Wahrheit. Ich finde ihn toll! |
|
Впр.1 с.132 Впр.2 с.133 |
Описати зовнішність друга |
Впр.3 с.133 Впр.4 с.134 |
Впр.3B с.133 |
Впр. 6 (с.137) Повт. sein, haben |
||||||
36 |
|
|
Мені болить живіт |
Der Arzt, der Schmerz, Schmerzen haben |
Словотвір |
|
Впр.4 с.136 |
Впр.1 с.135 Впр.3 с.135 Впр.5 с.137 |
Впр.2 с.135 |
Написати речення в перфекті с. |
||||||
37 |
|
|
Мій друг захворів |
Ich denke… Ich glaube… weh tun |
Порядок слів у реченні. |
Впр.1 с.137 Впр.4 с.139 |
Впр.2 с.137 |
Впр.5 с.140 |
Впр.3 с.138 |
Впр.1 с.140 Повт. числівн 1 -100 |
||||||
38 |
|
|
У лікаря |
Tabletten nehmen, Tee mit Zitrone trinken, erkältet sein |
|
Впр.1 с.141 Впр.3,4 с.142 |
Впр. 3B с.142 |
Впр.2 с.141 |
Впр.3,4 с.142 |
Впр.1 с.144 Повт. порядок слів у реченні |
||||||
39 |
|
|
Одужуйте! |
Viel Sport treiben, eine Diät machen, viel Gemüse essen |
Порядок слів у реченні. |
Впр.3 с.146 |
Впр.4 с.146 |
Впр.1 с.144 Впр.2 с.145 |
Впр.4 с.146 |
Впр.1 с.146 Повт. запереч. nicht |
||||||
40
|
|
|
Підсумковий урок за темою «Людина» |
≈ 90 слів |
|
|
Мовні ігри |
|
|
Повт. ЛО теми |
||||||
Тема 5. Я, моя родина, мої друзі - 11 годин |
||||||||||||||||
41
|
|
|
Моя родина |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
Розповідає про розподіл обов’язків у родині.
Наводить приклади взаємо-допомоги членам родини.
Формулює правила безпеки онлайн спілкування.
|
Die Eltern, die Großeltern, die Geschwister |
|
Впр.1 с.152 Впр. 2 с.152 |
Розповісти про свою сім’ю |
Впр. 3 с.152 Впр.4 с.152 |
Впр. 2 с.152 |
Впр. 5 (с. 153) повт. артиклі |
|||||
42
|
|
|
На кого ти схожий? |
jemandem(D) ähnlich sein |
Вживання виразу |
Впр.1 .154 |
Впр.2 с.154 Впр.3 с.154 Впр.4 с.155 |
Впр.1 .154 |
Впр.4С с.155 |
Впр. 2 (с.155) повт. Präsens |
||||||
43
|
|
|
Професії. Мій татко – лікар. |
Der Lehrer, der Schüler, der Arzt, der Maler, die Sekretärin |
Професії в жіночому роді. |
Впр.3 с.158 |
Впр.5 с.159 |
Впр.1 с.156 Впр.2 с.157 |
Впр.4 с.158 |
Впр.6 с.159 Повт. прийменники с. 206 |
||||||
44
|
|
|
Я хочу стати актором! |
Der Handwerker, der Glaser, der Tischler, der Schauspieler |
Порядок слів у реченні |
Впр.1,2 с.159 |
Впр.3 с.160 |
Впр.4,5 с.161 |
Впр.5 с.161 |
Впр. 1, 2 (с.162) Повт. питальні слова |
||||||
45 |
|
|
Котра година? |
Die Uhr, die Uhrzeit, dauern, von…bis, Wie spät ist es? Wie lange? |
|
Впр.4 с.165 |
Впр.3 с.164 |
Впр.1,2 с.163 Впр.5,6 с.165 |
Впр.7 с.166 |
Впр. 1 (с.166) Повт. множину іменників |
||||||
46 |
|
|
Домашні справи |
Den Staub wischen, das Geschirr spülen, einkaufen с.167 |
|
Впр.1 с.167 Впр.4 с.168 |
Впр.2, 3 с.167 |
Впр.1 с.167 |
Впр.5 с.168 |
Впр. 1 (с.170) Повт. Pronomen |
||||||
47 |
|
|
Моя мама (до дня 8 Березня) |
Die Mutter, hübsch, lieben |
|
Вірш про маму |
Розповісти про маму |
Впр.1 с.170 |
Скласти міні-оповідання |
Написати міні-твір «Моя мама» Повт. артиклі |
||||||
48 |
|
|
Мій розклад дня
|
|||||||||||||
Sich erholen, spazieren gehen, Freunde terffen |
|
|
Розповісти про свій робочий день |
Впр.1 с.170 |
Скласти міні-оповідання |
Впр. 1, 2 (с.32) Повт. Es gibt + Akk. |
||||||||||
49 |
|
|
Мій розклад дня у вихідні дні |
Aufstehen, frühstücken, schlafen gehen |
|
|
Розповісти про свій вихідний |
|
|
Повт. ЛО теми |
||||||
50 |
|
|
Міні-проект «Моя майбутня професія» |
|
|
|
Розп. про майбутню професію |
|
|
Повт. ЛО теми |
||||||
51 |
|
|
Підсумковий урок за темою. |
≈80 слів |
|
|
|
Домашнє читання |
|
|
||||||
Тема 6. Свята та традиції. Мандрівка Німеччиною та Україною - 11 годин |
||||||||||||||||
52 |
|
|
Моє місто |
Порівнює країнознавчу інформацію.
Порівнює свята і традиції в різних країнах
Розповідає про доцільне використання грошей під час літнього відпочинку. |
der Hauptplatz, die Apotheke, der Bahnhof с. 182 |
Pluralformen. Artikelgebrauch. |
Впр.2 с.182 |
Впр.3 с.183 |
Впр.2 с.183 |
Впр.4 с.183 |
Впр. 1 (с.184) Повт. артиклі |
|||||
53 |
|
|
Наша столиця – Київ. |
vorhaben, einladen, schicken sehenswert |
Конструкція Es gibt.. |
Впр. 3В (с.185) |
Впр. 1 (с.185) Впр. 3А (с.185) |
Впр. 1 (с.185) |
Впр. 52 (с.185) |
Розповідати про Київ Повт. множину |
||||||
54 |
|
|
Історія Києва. |
das Jahrhundert, das Ufer, der Hügel, die Festung, entstehen, errichten |
Die Kyjiwer Geschichte, die Geschichte Kyjiws |
Впр. 1В, 2В (с.187) Впр. 4В, 5В (с.188-189) |
Впр. 1А (с.187) |
Впр. 1А (с.187) |
Впр. 4С (с.188) |
с.189 – заповнити пропуски у тексті, повт. дні тижня |
||||||
55 |
|
|
Ласкаво просимо в Берлін! |
der Einwohner, die Grenze, die Brücke, das Wappen, die Fläche |
Artikel-gebrauch |
Впр. 2 (с.190) |
Впр. 1 (с.189) Впр. 5A (с.191) |
Впр. 1 (с.189) |
Впр. 4B, C (с.191)
|
Впр. 1 (с.192) Повт. місяці року |
||||||
56 |
|
|
Берлін – столиця Німеччини. |
der Fluss, sich entwickeln zu D, betragen |
|
Впр. 2А (с.190) |
Впр. 4А (с.190) |
Впр. 1 (с.189)
|
Впр. 4В (с.191) |
Впр. 2 (с.192) Повт. артиклі |
||||||
57 |
|
|
У квітні |
Der Scherz, der Witz, plötzlich, sich ändern |
Відмінювання частки sich |
Впр.1 с.170 |
Впр.2 с.171 |
Впр.3 с.172 |
|
Впр. 1(с.173) Повт. Imperativ |
||||||
58 |
|
|
Свято Пасхи. Робота над проектом |
Ostern, Ostereier, Ostersymbole |
|
Впр.1 с.173 |
Впр.3,4 с.174 |
Впр.5 с.174 Впр.6 с.175 |
Впр.2 с.174 |
Впр.1,2 с.175 Створити проект |
||||||
59 |
|
|
Останній місяць весни. |
die Wanderung, sich verlaufen, unbedingt. Das kommt nicht in Frage. |
|
Впр. 2 (с.194) |
Впр. 3А (с.194) |
Впр. 1А (с.194)
|
Впр. 5 (с.195) Впр. 1, 2 (с.202) тестування
|
Впр. 1 (с.195) Повт. множину іменників |
||||||
60 |
|
|
Перше травня у різних країнах |
der Maibaum, die Maitour, das Grillfest, das Picknick, weltweit |
|
Впр. 2 (с.193)
|
Впр.1, 2 (с.192)
|
Впр. 1 (с.192) |
Впр. 3В (с.193)
|
С. 193 Написати листа Повт. модальні дієслова |
||||||
61 |
|
|
Літо. Літні канікули. |
Ferien haben, Rad fahren, wandern |
|
Впр. 2-4 (с.196)
|
Впр. 6 (с.197)
|
Впр. 1 (с.196)
|
Впр. 5A (с.196) |
Впр. 5 (с.199) Повт. Präsens
|
||||||
62 |
|
|
Підсумковий урок за темою |
≈60 слів (≈210 слів)
|
|
|
Проектна робота |
|
|
|
||||||
63 |
|
|
Контроль письма. |
Повт. лексику ІІ семестру |
||||||||||||
64 |
|
|
Контроль аудіювання. |
Повт. грам-ку ІІ семестру |
||||||||||||
65 |
|
|
Контроль читання. |
Повт. правила читання |
||||||||||||
66 |
|
|
|
|
Контроль говоріння. |
Повт. правила написання слів |
||||||||||