Календарно-тематичне планування з німецької мови у 6 класі (німецька як друга іноземна)
на 2017-2018 навчальний рік (І семестр)
+ 4 наскрізні змістовні лінії
2 години на тиждень, I семестр – 30 уроків
Використані «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», К., 2017.
Основний підручник: Сидоренко М. М., Палій О. А. Німецька мова (2-й рік навчання): підруч. для 6 кл. загальноосвітн. навч. закл. – К.: Грамота, 2014. – 240 с.: іл.
Розглянуто на засіданні МО
«____»_______________ 2017 року
Протокол №__ від _______________
Керівник МО
______________________________
Погоджено Затверджено
«____»___________ 2017 року «____»___________ 2017 року
Заступник директора з НР Директор школи
______________________________ _________________________________
Календарно-тематичне планування з німецької мови у 6 класі
на 2017-2018 навчальний рік (І семестр)
Вчитель німецької мови ________________________________
________________________________________________________________
2 години на тиждень, I семестр – 30 уроків
Використані «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», К., 2017.
Основний підручник: Сидоренко М. М., Палій О. А. Німецька мова (2-й рік навчання): підруч. для 6 кл. загальноосвітн. навч. закл. – К.: Грамота, 2014. – 240 с.: іл.
Додатковий підручник:
Giorgio Motta WIR neu A1.- Курс для вивчення німецької мови для молоді. Навчальний посібник. – К., Методика Паблішинг, 2016.
№ уроку |
Дата уроку за розкладом |
Фактична дата |
Тема урока
|
4 наскрізні змістовні лінії: Екологічна безпека та сталий розвиток Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека Підприємливість та фінансова грамотність |
Очікувані результати, Види мовленнєвої діяльності |
Мовний інвентар |
||||||||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
Лексика |
Граматика |
||||||||||||||
Зорове сприйман-ня |
Сприймання на слух |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія |
Онлайн взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування |
||||||||||||
Тема 1. Шкільне життя. – 9 годин
|
||||||||||||||||||
1. |
|
|
Перший день у школі |
Обговорює участь у шкільних екологічних
заходах. Демонструє розуміння потреби
працювати разом. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
Впр.4,5 с.9-10 |
Впр.1 с.8 |
Впр.5b с.10 |
Впр.3 с.9
|
|
Dialog |
Meine Schulsachen |
Die Schultüte, … |
Ich war… |
|||||
2. |
|
|
Як ти провів канікули? |
|
Впр.1 с.12 |
|
Впр.2 с.13 |
|
|
Meine Sommer-ferien |
In den Bergen,… |
Займенник man. |
||||||
3. |
|
|
Мій навчальний план
|
|
Впр.1 с.15
|
Впр. 4 с.17 |
Впр.3 с.16-17 Впр.6 с.18 |
|
Mein Lieblingsfach |
|
Geografie, Mathe
|
Минулий час дієслова haben. |
||||||
4. |
|
|
Що ви робите у школі?
|
Впр.2 с.20 Впр.6 с.22 |
Впр.1 с.19 Впр.3 с.20-21 |
Впр.4 с.21 |
Впр.5 с.21 |
|
|
Meine Schule |
streng, gerecht |
Модальне дієслово mögen |
||||||
5. |
|
|
На уроці
|
Впр.2 с.23
|
Впр.1 с.23
|
Впр.5,6 с.25 |
Впр.3 с.24 |
Schulen in D-d |
|
|
Aufstehen, …
|
müssen. |
||||||
6. |
|
|
Я повинен прочитати текст |
Впр.3 с.27 |
Впр.1 с.26
|
Впр.4 с.27 |
Впр.6 с. 28 |
Modalverben |
|
Впр.7 с.28 |
Fehlen, krank, sollen |
sollen. |
||||||
7. |
|
|
Ми вивчаємо німецьку! |
Впр.3 с.30 |
Впр.1 с.29 |
|
Впр.2 с.30 |
|
Ich lerne Deutsch |
|
|
|
||||||
8. |
|
|
У лісовій школі!
|
Впр.3 с.33 |
Впр.1 с.32 |
Впр.4 с.334 |
Впр.2 с.33 |
|
Впр.5 с.34 |
Впр.6 с.35 |
um Hilfe bitten |
|
||||||
9. |
|
|
Підсумковий урок за темою «Школа» |
Впр.1,2,3 с. 36-37 |
|
Test 1. |
|
Testaufgaben |
|
|
ЛО теми ≈ 80 слів |
Модальні дієслова. |
||||||
Тема 2. Відпочинок і дозвілля – 8 годин
|
||||||||||||||||||
10
|
|
|
В понеділок я катаюсь на велосипеді. |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду.
знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським
транспортом. |
|
Впр.1 с.44 Впр.7 с. 45 |
Впр.2 с.44 |
Впр.3-6 с.44-45 |
|
Dialog bilden |
|
Rad fahren,…
|
|
|||||
11
|
|
|
Щоранку я ходжу до школи. |
Впр.6 с.49 |
|
Впр. 2,3,4 с.48-49 |
Впр.1 с.47-48 |
|
|
|
Morgens, … |
Впр.5 с.49 |
||||||
12
|
|
|
Хобі та вільний час
|
Впр.5 с.52 |
Впр.1 с.50 |
|
Впр.3 с.51 |
|
Впр.4 с.52 |
Meine Hobbys |
ins Kino, in die Sporthalle |
Прийменники місця. |
||||||
13
|
|
|
Я цікавлюся мистецтвом |
Впр.1 с.54 |
Впр.2 с.54 |
Впр.3,4 с.55 |
Впр.5 с.55 |
|
|
|
Die Kunst |
|
||||||
14 |
|
|
Я люблю спорт
|
Впр.2 с.56 |
Впр.1 с.56 |
Впр.7 с.58 |
Впр.3,4,5 с.57 Впр.6 с.58 |
|
Dialoge bilden |
|
ab und zu, von Zeit zu Zeit |
Модальне дієслово wollen. |
||||||
15 |
|
|
Ми святкуємо!
|
Впр.3 с.59 |
Впр.1 с.59 |
Впр.4 с.60 |
Впр.2 с.59 |
|
Впр.5,6 с.60-61 |
Mein Lieblingsfest |
Der Karnevaldie Hexe |
|
||||||
16 |
|
|
Повторення. Робота над проектом. |
Впр.1 с.63 |
|
|
Впр.2,3 с.64 |
|
|
|
Повт. ЛО теми |
|
||||||
17 |
|
|
Підсумковий урок за темою |
Впр.1,2 с.66 |
|
Test 2. |
|
Testaufgaben |
|
|
≈ 90 слів |
|
||||||
Тема 3. Природа. Свята і традиції. – 9 годин.
|
|
|||||||||||||||||
18. |
|
|
Збираємо врожай! |
Розглядає природу як цілісну систему.
Робить повідомлення про складні погодні
умови. Обговорює ефективне та раціональне використання природних
ресурсів.
|
Впр.4 с.73 Впр.6 с.74 |
Впр.1 с.72 |
Впр.2,3 с.72 Впр.5 с.73 |
|
Video |
Das Wetter im Herbst beschreiben |
Im Herbst |
Die Birne, die Melone |
Artikeln (Dat) |
|||||
19. |
|
|
Золота осінь. |
Впр.1 с.75 |
Впр.3 с.75 |
Впр.5 с.76-77 |
Впр.4 с.76 |
Lied „Die Monate“ |
Mein Lieb-lingsmonat“ |
|
kühl, windig |
Adjektive |
||||||
20. |
|
|
Погода |
Впр.2 с.78 Впр. 6 с.80 |
Впр.1 с.77 Впр. 5 с.79 |
|
Впр.3 с.78 Впр.4 с.78 |
|
|
Der Herbst |
wehen, es schneit |
Adjektive |
||||||
21. |
|
|
Осінній ліс. |
Впр.2 с.81 |
Впр.1 с.81 |
Впр.7 с.84 |
Впр.5 с.83 |
|
Im Winter |
Впр.6 с.83 |
wärmenmild |
Dativ |
||||||
22. |
|
|
Прийшла зима! |
Впр.2 с.85 Впр.5 с.86 |
Впр.1 с.85 |
Впр.6 с.87 |
Впр.3 с.86 |
Video |
|
|
bedeckt sein, draußen |
So…wie |
||||||
23. |
|
|
Зима у всій красі. |
Впр.5 с.90 |
Впр.1,2 с.88 |
|
Впр.3 с.89 |
|
|
|
Повт. ЛО теми |
|
||||||
24. |
|
|
Переддень Різдва. |
Впр.3 с.91 |
Впр.1 с.91 |
Впр.4 с.92 |
Впр.2 с.91 |
Neujahr |
|
Wunschzettel |
die Kerzen |
|
||||||
25. |
|
|
Робота над проектом «Різдво у Німеччині» |
|
|
|
|
Video |
|
|
|
|
||||||
26 |
|
|
Підсумковий урок за темою
|
Впр.1 с.94 Впр.3 с.95 |
|
|
Впр.2 с.94 |
Test-aufgaben |
Mein Geburtstag |
|
|
|
||||||
27 |
|
|
Контроль аудіювання за темою «Природа». |
|
|
|
|
|
||||||||||
28 |
|
|
Контроль письма за темами «Відпочинок і дозвілля “, «Шкільне життя», «Природа». |
|
|
|
|
|
||||||||||
29 |
|
|
Контроль читання за темою «Відпочинок і дозвілля.“. |
|
|
|
|
|
||||||||||
30 |
|
|
|
|
Контроль говоріння: скласти розповідь за ключовими словами. ( за темами «Відпочинок і дозвілля“, «Шкільне життя», «Природа»). |
|||||||||||||