У презентації розкриваються основні життєві компетентності учня. Пропонуються шляхи, форми та методи роботи з учнями по формуванню компетентної особистості, здатної жити у злагоді з суспільством і собою.
«Формування основних життєвих компетентностей особистості»Мета: Формування морально – духовної життєвої компетентності особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин.
● виховувати громадянина-патріота, здатного творити себе і своє життя;● розвивати гармонійно розвинену, творчу, компетентну особистість, здатну жити в злагоді з довкіллям і собою, проектувати життєві перспективи;● формувати вільну і відповідальну особистість, здатну відстоювати свої права, бути відповідальною за себе, оточення, Батьківщину;● сприяти максимальному саморозвиткові, самовдосконаленню, самореалізації кожного учня, розвитку спроможності досягнення успіху в різних видах діяльності;● учити бути толерантною людиною, відверто висловлювати свої думки, відстоювати погляди, переконання; поважати гідність людини через повагу до матері та батька, до свого роду;● виховувати повагу до культурно-національних, історичних цінностей та символів нашої держави. НАМАГАЮСЬ
Номер слайду 5
ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ Тренінги Ділові та рольові ігри Шашкові та шахові турніри Тематичні виховні години Брейн – ринги Моделювання: « «Я» - особистість» Інтелектуальні ігри Відверті розмови Майстер-класи Усні журнали Тестування Конкурси
Номер слайду 6
Номер слайду 7
ВИХОВАТЕЛЬ 9 Б КЛАСУКАЛЮЖНА ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА2017 – 2018 навчальний рік