Презентація "Формування соціальної активності учнів в умовах НУШ"

Про матеріал
Презентація "Формування соціальної активності учнів в умовах НУШ". Ранкові зустрічі, використання технології "шість цеглинок", театралізація - все це створює передумови для формування соціальної активності учнів НУШ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Формування соціальної активності учнів в умовах НУШ»

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Основні компоненти ранкових зустрічей:* вітання;*групове заняття;*обмін інформацією;*щоденні новини.

Номер слайду 4

Піклування один про одного. Ранкові зустрічі

Номер слайду 5

*Відчуття емоційної безпеки

Номер слайду 6

* Готовність допомагати друзям

Номер слайду 7

Значення ранкових зустрічей Створення спільноти. Розвиток навичок спілкування. Розвиток соціальних навичок. Створення позитивного настрою

Номер слайду 8

Соціальні переваги ранкових зустрічей:-сприяють розвитку емпатії;-активному слуханню однолітків;-навчають розуміти думки інших людей;-долають упередженість;-сприяють толерантності та визнанню відмінностей.

Номер слайду 9

Ранкове коло

Номер слайду 10

Технологія «Шість цеглинок»- допомога у формуванні соціальної активності учнів

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Історія LEGO почалася в 1932р. в Данії, коли тесляр Оле Кірк Крістіансен зробив для свого сина звичайну дерев'яну іграшку . А в 1934 році заснував компанію по виготовленню дерев'яних іграшок, прасувальних дошок тощо. Вже у 1934 р. з'явилося на світ знайоме нам всім слово LEGO, яке утворилося від датського вираження «Leg Godt», що в перекладі означає «захоплююча гра». Пізніше було встановлено, що в перекладі з латині цей вираз означає також «я вчуся», «я складаю». Як з'явилося LEGO?Що ж означає слово «LEGO»?

Номер слайду 13

Перші варіанти LEGO були зроблені з дерева. Дерев'яні цеглинки LEGOбули недостатньо яскравими і крихкими, кріплення було не дуже міцним. У 1963 році для створення цеглинок LEGO почали використовувати ABS пластмасу, яка використовується до цих пір. Вона нетоксична, менш схильна до знебарвлення і деформації матеріалу.

Номер слайду 14

Цікаві факти про LEGOНа кожного мешканця планети Земля припадає 64 цеглинки LEGOПоєднання двох цеглинок LEGO можливе 24 різноманітними способами. Три цеглинки – 1060 способами. З шести цеглинок LEGO – 915 мільйонів різноманітних комбінацій. Більш, ніж 5 мільярдів годин діти всього Світу конструюють з LEGO

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Вправа «Піраміда»Завдання: Скласти башточки з 6-ти цеглинок. Чи однакові у вас башточки?Що треба зробити, щоб вони були однаковими?Завдання:1 цеглинка – кольору апельсина2 цеглинка – кольору любові3 цеглинка – кольору пшеничного лану4 цеглинка - кольору ясного неба5 цеглинка – кольору весняного пробудження 6 цеглинка – кольору хмар

Номер слайду 17

Вправа «Збери за кольором»Завдання:*Розмістіть у середині кола набір цеглинок різних за формою та кольором.*Учасники повертаються спиною до цеглинок.*Назвіть будь-який колір. Гравці розвертаються і протягом 30 секунд збирають цеглинки названого кольору.*Коли час вичерпано, потрібно збудувати щось з зібраних цеглинок. На роботу відводиться 1-2 хвилини.*Придумати невелику історію, розповідь про створене.

Номер слайду 18

Кольорова руханка. Завдання. Кожен учасник обирає по 3-5 цеглинок різного кольору. За кожним кольором закріплений певний рух (плескати, тупати, крутитися тощо). Ведучий називає колір. Учасники, які мають цеглинку названого кольору, виконують відповідний рух.

Номер слайду 19

Одне ціле. Завдання* Учасники об’єднуються в пари. Біля кожної пари є певна кількість цеглинок.* У кожній парі учасники вирішують, хто використовуватиме лише праву руку, а хто – ліву. Після цього будують щось разом (наприклад,будинок)

Номер слайду 20

Оживи літеру. Завдання. Збудуйте першу літеру свого імені. Оживіть літеру за допомогою цеглинок або іншого матеріалу для творчості. Протягом кількох хвилин вигадайте історію про свою літеру (Де вона живе, як її звуть, що вона вміє робити)Придумайте слова, в яких є створені літери. Придумайте історію, яка об’єднує всі слова.

Номер слайду 21

Безлюдний острів. Завдання. Побудуйте по три речі, які ви б узяли з собою на безлюдний острів. Продемонструйте їх. Поясніть, що на вашу думку стане у нагоді на острові. Оберіть з усіх речей лише три. Придумайте спосіб передачі сигналу про допомогу та продемонструйте його.

Номер слайду 22

Моя улюблена справа. Завдання. Побудуйте з Lego своє улюблене заняття у вільний час. Презентуйте свою модель та розкажіть про своє захоплення.

Номер слайду 23

Неіснуюча тварина. Завдання. Не розмовляючи створити (збудувати) у парі неіснуючу істоту. Підготувати невелику розповідь про неї. Об’єднатися у команду і придумати спільну історію, героями якої будуть створені в парах неіснуючі істоти, та презентувати її.

Номер слайду 24

Склади слова. Завдання. Кожній цеглині призначається своя літера, фломастером можна написати її на цеглині. Складіть якомога більше слів із запропонованих літер та запишіть їх.

Номер слайду 25

Вправи на увагу

Номер слайду 26

Однією з ефективних форм класної та позакласної роботи, що сприяє формуванню соціальної активності є театралізація

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Сюжетно-рольова гра виступає технологією апробації дитиною майбутніх соціальних ролей

Номер слайду 29

Сюжетно-рольова гра використовується для отримання конкретних навичок поведінки

Номер слайду 30

Педагогіка партнерства- один із основних компонентів НУШ

Номер слайду 31

« Якщо вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’явиться зло»Василь Сухомлинський

Номер слайду 32

Принципи партнерства:повага до особистості;доброзичливість і позитивне ставлення;довіра у відносинах;діалог, взаємодія, взаємоповага;розподільне лідерство;принципи соціального партнерства

Номер слайду 33

pptx
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
571
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку