Презентація "Формування заходів поліпшення розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) в закладах загальної середньої освіти за участю педагогічних працівників"

Про матеріал
Одним зі шляхів вирішення завдань щодо впровадження освітнього напряму STEM може стати створення сучасного STEM-середовища закладу освіти з чіткою структурою
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування заходів поліпшення розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) в закладах загальної середньої освіти за участю педагогічних працівників

Номер слайду 2

Одним зі шляхів вирішення завдань щодо впровадження освітнього напряму STEM може стати створення сучасного STEM-середовища закладу освіти з чіткою структурою

Номер слайду 3

Модуль зовнішнього блоку. Органи державного управління освітою здійснюють забезпечення закладів освіти нормативно-правовими документами щодо STEM-освіти (закони, накази, розпорядження тощо). Науковці залучаються як наставники або консультанти. Наукові співробітники здатні на більш високому, науковому рівні передати школярам знання та навички науково-дослідницької роботи. Практика залучення студентів ЗВО для виконання спільних STEM-проєктів зі школярами сприяє більш ефективному вирішенню завдань щодо інтеграції формальної та неформальної освіти. ЗВО, промислові підприємства, бізнес-структури, науково-дослідні організації надають доступ до сучасних лабораторно-технічних комплексів зі спеціальним обладнанням для експериментальних досліджень учнів, залучаються до створення спеціальних комплексних проєктів на науково-виробничих площах, організації екскурсій, цільової практики, проведення конкурсів професійної майстерності, створення програм спільної професійної діяльності тощо. Спонсори сприяють створенню матеріально-технічної бази STEM-середовища закладу, надають практичну допомогу, можуть надавати гранти.

Номер слайду 4

Модуль внутрішнього блоку

Номер слайду 5

Обдаровані діти з лідерськими задатками найбільш зацікавлені в оволодінні навичками науково-дослідницької діяльності, які здатні генерувати ідеї та мають схильності до виконання такої діяльності. Суб’єкти STEM-середовища. Перша група – учніГоловні завдання модулю:сформувати інтерес до STEM-освіти та науково-дослідної діяльності;забезпечити високий ступінь співробітництва учня з учителями, психологами та іншими професіоналами;забезпечити умови для розвитку умінь і навичок критичного мислення під час роботи зі значними обсягами інформації, здатності здійснювати вибір і нести за нього відповідальність;прищеплювати навички самостійної роботи над STEM-проєктами;розвивати вміння знаходити й інтерпретувати зв’язки між навчальними знаннями і явищами реального життя, до яких ці знання можуть бути застосовані;розвивати здатність розв’язувати реальні проблеми, використовуючи набуті знання, уміння та навички;сприяти розвитку комунікабельності, навичок публічних виступів та участі в дискусії, уміння встановлювати та підтримувати контакти, співпрацювати та працювати в команді.

Номер слайду 6

Суб’єкти STEM-середовища. Друга група педагогічні працівники, психологи та представники соціальної служби. Головне завдання – забезпечення сприятливої психолого-педагогічної атмосфери для STEM-занять, що передбачає виконання таких завдань:залучати учнів до STEM-заходів різного рівня;створювати методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти та з організації проєктної та дослідницької діяльності учнів;проводити вступні заняття та необхідні інструктажі під час виконання експериментальних досліджень;організовувати взаємодію всіх суб’єктів проєктної та дослідницької діяльності, до якої долучаються учні;проводити навчально-організаційні заходи STEM;набувати досвід із використання діагностичного інструментаріюопитувальників, тестів, анкет, організації спостережень;забезпечувати довірчу взаємодію між учасниками та кураторами дослідницьких та інженерних STEM-проєктів

Номер слайду 7

Суб’єкти STEM-середовища. Третя група  батьки, науковці, інженери та інші суб’єкти STEM-середовища, які безпосередньо не пов’язані з навчальним процесом. Головні завдання :створити сприятливі умови й організаційну, фахову та іншу підтримку для здійснення проєктної чи науково-дослідницької діяльності;сприяти розвитку комунікативних, підприємницьких та інноваційних здібностей усіх суб’єктів освітнього STEM-середовища;забезпечити доступ до необхідних матеріалів, ресурсів для здійснення роботи над STEM-проєктами тощо.

pptx
Додано
25 травня 2023
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку