Номер слайду 14
Вчитель має всі засоби, щоб створити оптимальні умови для формування в учнів певних переконань щодо здорового способу життя, для стимулювання в них самостійного і свідомого вибору життєвої позиції. Це щоденна кропітка спільна праця вчителів, батьків і учнів. Так, на виховних та позакласних годинах провожу бесіди, тренінгові заняття, анкетування про дбайливе ставлення до власного здоров‘я. Під час цих занять використовую інтерактивні методи такі як робота в групах, презентація, мозковий штурм, рольові ігри, дебати, міні-лекції. Наприклад, заняття-тренінг «Ставлення до себе», на якому учні пробували дати собі самооцінку, визначаючи свої слабкі та сильні сторони. Урок-тренінг «Спосіб життя людини», де ми разом намагалися визначити провідну мету життя, актуалізувати знання про спосіб життя. Дуже актуальна тема у житті дівчат, жінок – «Дієти чи здоровий спосіб життя і правильне, здорове харчування». Також протягом року, перед та після канікул обов'язково пригадуємо з учнями, не зважаючи на те, що вони дорослі люди, Правила дорожнього руху для пішоходів, правила безпечної поведінки вдома, у школі, на вулиці, у громадських місцях, серед природи, знання щодо особистої гігієни, режиму, здорового харчування. Особлива увага звертається на запобігання небезпечних захворювань і травм, попередженню вживання дітьми тютюну й алкоголю. (Розробки окремих заходів у додатку)