Презентація "Функції та форми оцінювання учнів 1-4 класів НУШ"

Про матеріал
Матеріал ознайомить з основними функціями оцінювання, суб'єктом оцінювання, формами оцінювання за спрямованістю, за умовами спілкування, усним формувальним оцінюванням тощо.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Функції та форми оцінювання учнів 1 – 4 класів НУШ. Підготувала вчитель початкових класів ОЗЗСО I-III ст. с. Шрамківки. Ященко Л. В.

Номер слайду 2

Функції оцінювання:мотиваційнадіагностичнакоригувальнапрогностичнарозвивальнанавчальнавиховнауправлінська

Номер слайду 3

Суб’єкт оцінювання: Учитель або учителька. Однокласники й однокласниціСам учень чи учениця

Номер слайду 4

Форми оцінювання за спрямованістю:односпрямоване оцінюваннявзаємооцінюваннясамооцінювання

Номер слайду 5

Форми оцінювання за умовами спілкування:безпосереднє (усне)опосередковане (письмове)

Номер слайду 6

Усне формувальне оцінювання. Між вчителем та учнями. Обговорення виконаних завдань. Мотиваційні, підтримувальні коментаріМіж однокласниками. Обговорення виконаних завдань у парі. Обговорення виконаних завдань у групі.

Номер слайду 7

Під час письмового формувального оцінювання вчитель може:давати розгорнутий коментар на виконане завдання з питаннями для уточненняписати листи подякипублікувати мотиваційні, підтримувальні коментарі в класному чаті

Номер слайду 8

Письмове формувальне оцінювання, яке здійснюють однокласники: Взаємоперевірка за певними критеріями. Коментар з питаннями для уточнення

Номер слайду 9

Поточне й підсумкове оцінювання здійснює вчитель усно або письмово. Надає зворотній зв’язок усно чи письмово

Номер слайду 10

Бути вчителем – це відчувати свою відповідальність. Пишатися кожною перемогою, здобутою учнями. Усвідомлювати,що, кладучи свою цеглу, ти допомагаєш будувати світ. Антуан де Сент-Екзюпері

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
28 червня 2023
Переглядів
374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку