Матеріал ознайомить з основними функціями оцінювання, суб'єктом оцінювання, формами оцінювання за спрямованістю, за умовами спілкування, усним формувальним оцінюванням тощо.
Функції та форми оцінювання учнів 1 – 4 класів НУШ. Підготувала вчитель початкових класів ОЗЗСО I-III ст. с. Шрамківки. Ященко Л. В.
Номер слайду 2
Функції оцінювання:мотиваційнадіагностичнакоригувальнапрогностичнарозвивальнанавчальнавиховнауправлінська
Номер слайду 3
Суб’єкт оцінювання: Учитель або учителька. Однокласники й однокласниціСам учень чи учениця
Номер слайду 4
Форми оцінювання за спрямованістю:односпрямоване оцінюваннявзаємооцінюваннясамооцінювання
Номер слайду 5
Форми оцінювання за умовами спілкування:безпосереднє (усне)опосередковане (письмове)
Номер слайду 6
Усне формувальне оцінювання. Між вчителем та учнями. Обговорення виконаних завдань. Мотиваційні, підтримувальні коментаріМіж однокласниками. Обговорення виконаних завдань у парі. Обговорення виконаних завдань у групі.
Номер слайду 7
Під час письмового формувального оцінювання вчитель може:давати розгорнутий коментар на виконане завдання з питаннями для уточненняписати листи подякипублікувати мотиваційні, підтримувальні коментарі в класному чаті
Номер слайду 8
Письмове формувальне оцінювання, яке здійснюють однокласники: Взаємоперевірка за певними критеріями. Коментар з питаннями для уточнення
Номер слайду 9
Поточне й підсумкове оцінювання здійснює вчитель усно або письмово. Надає зворотній зв’язок усно чи письмово
Номер слайду 10
Бути вчителем – це відчувати свою відповідальність. Пишатися кожною перемогою, здобутою учнями. Усвідомлювати,що, кладучи свою цеглу, ти допомагаєш будувати світ. Антуан де Сент-Екзюпері