Презентація функціоналу тестування на нараді у школі

Про матеріал
Презентація функціоналу тестування на нараді у школі.У світлі сучасних вимог до дистанційного навчання актуальною постала проблема і як об'єктивно оцінити знання учнів на уроці під час виконання домашнього завдання за темою. Одним з таких методів оцінювання є тестування .Саме онлайн-тестування стало у пригоді для учнів та вчителів. Онлайн тести для учнів та вчителів. Особливості користування платформи ,,На Урок'' - доступністю роботи з сервісом для користувачів, відкрита база тестів, конспектів ,додаткових матеріалів створених користувачами платформи з усіх шкільних предметів,простий у застосуванні ,можна користуватися з будь-яких гаджетів. Онлайн -портал для вчителів ,,На Урок''. Бібліотека авторських матеріалів. Тут можна знайти презентації ,конспекти уроків, тести, тощо .Освітній журнал з цікавими та корисними статтями, онлайн тести для учнів та вчителів, олімпіади ,різні конкурси.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація функціоналу тестування на нараді у школі (фотофіксація)  Вчитель математики. Чернівський ЗЗСО І-ІІІ ст.ім. Т. Г. Шевченка. Федевич М. П

Номер слайду 2

Гасло: Учитель як фахівець живе доти,поки вчиться.

Номер слайду 3

Вік живи- вік учись. Нам усім відома ця гарна українська народна мудрість. Вік живи- вік учись. Але чи беремо ми її на озброєння? Давайте чесно себе спитаємо: як багато з нас за щоденними робочими вимогами, життєвою рутиною, необхідністю поєднувати виховання дітей з працею та домашніми клопотами та хоч інколи – так потрібним відпочинком, знаходить час на саморозвиток? Не знаю як ви, але скажу за себе – час і енергію знайти складно.

Номер слайду 4

Нове потрібно створювати у поті чола свого, а старе саме продовжує існувати й твердо триматися на милицях звички. (О. Герцен)У світлі сучасних вимог до дистанційного навчання актуальною постала проблема і як об'єктивно оцінити знання учнів на уроці під час виконання домашнього завдання за темою. Одним з таких методів оцінювання є тестування . Саме онлайн-тестування стало у пригоді для учнів та вчителів. Онлайн тести для учнів та вчителів. Особливості користування платформи ,,На Урок'' - доступністю роботи з сервісом для користувачів, відкрита база тестів, конспектів ,додаткових матеріалів створених користувачами платформи з усіх шкільних предметів,простий у застосуванні ,можна користуватися з будь-яких гаджетів. Онлайн -портал для вчителів ,,На Урок''. Бібліотека авторських матеріалів. Тут можна знайти презентації ,конспекти уроків, тести, тощо . Освітній журнал з цікавими та корисними статтями, онлайн тести для учнів та вчителів, олімпіади ,різні конкурси.

Номер слайду 5

Я сповна зрозуміла слова про те, що «чим більше знаєш, тим більше розумієш, що нічого не знаєш». Знання забезпечують гарну платформу, з якої ви можете оцінити ваші здібності у тій чи іншій галузі, а відтак - сформувати навички, які потенційно приведуть вас до професійного успіху. Особливо це стає важливо з віком, коли у результаті практичної діяльності ми маємо вже сформовані навички та діємо за завченими парадигмами, закладеними ще раніше. Та світ навколо нас змінюється і ми просто зобов’язані змінюватись і застосовувати плоди людського прогресу. Освіта дає знання, а знання - це, дійсно, сила

Номер слайду 6

"Не бійся досконалості - тобі її не досягнути"Далі.

Номер слайду 7

Якщо ми навчатимемо сьогодні так, як ми навчали вчора, ми вкрадемо у дітей завтра. Джон Дьюї.20 жовтня 1859 — 1 червня1952 Джон Дьюї — американський філософ, психолог та реформатор освіти.  

Номер слайду 8

ЗАВДАННЯ ПЕДТЕХНОЛОГІЙ «У процесі освіти ми вчились у минулого,намагаючись відтворити та відновити його: настав час навчатись у майбутнього, випереджаючи його...»навчити: орієнтуватися в мінливих життєвих ситуаціях, самостійно набуваючи необхідні знання, застосовуючи їх на практиці для вирішення різноманітних виникаючих проблем, щоб упродовж усього життя мати можливість знайти в ній своє місце; самостійно критично мислити, бачити виникаючі проблеми і шукати шляхи раціонального їх вирішення, використовуючи сучасні технології; чітко усвідомлювати, де і яким чином придбані ними знання можуть бути застосовані; бути здатними генерувати нові ідеї, творчо мислити; грамотно працювати з інформацією (збирати необхідні для вирішення певної проблеми факти, аналізувати їх, робити необхідні узагальнення, зіставлення з аналогічними або альтернативними варіантами вирішення, встановлювати статистичні та логічні закономірності, робити аргументовані висновки, застосовувати отриманий досвід для виявлення і вирішення нових проблем); бути комунікабельними, контактними в різних соціальних групах, уміти працювати спільно в різних областях, в різних ситуаціях, запобігаючи або вміло виходячи з будь-яких конфліктних ситуацій; самостійно працювати над розвитком власної моральності, інтелекту, культурного рівня.

Номер слайду 9

НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІКТ та можливості мережі Інтернет  ІКТ та можливості мережі Інтернет Інформатизація навчально-виховного процесу передбачає широке використання у процесі вивчення навчальних предметів інформаційно орієнтованих засобів навчання на базі сучасних комп'ютерів і телекомунікаційних мереж. До них належать інформатизація системи управління навчальним закладом, створення баз даних та переробка інформації, участь у міжнародних проектах тощо. Широке застосування інформаційно-комунікаційних технологій (програмоване навчання, експертні системи, мультимедіа, імітаційне моделювання, предметні комп'ютерні уроки) сприяє реалізації особистісно орієнтованого підходу до учнів, поетапному засвоєнню знань, умінь і навичок.

Номер слайду 10

Презентація функціоналу онлайн-тестів у школі. Тест – це сукупність тестових завдань, за результатами виконання яких можна визначити рівень знань і вмінь учнів з певної навчальної дисципліни. Тестове завдання – це складова тесту, що відповідає рекомендаціям до формування тестових завдань, з якими учень (під час виконання тесту) виконує певну дію, а його результат реєструється у формі окремої відповіді, що оцінюється встановленою кількістю балів. Тестування – спосіб визначення рівня знань і вмінь учнів за допомогою тестових завдань.

Номер слайду 11

Онлайн-тести «На Урок» – сучасно та цікаво!Створюйте тести найрізноманітнішої конфігурації завдяки функціоналу сайту «На Урок». Швидко і просто. Перевірка домашнього завдання займе лічені хвилини. Результат бачить вчитель та учень,що дає можливість відстежувати прогрес навчання і корегувати його результат

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Для того, щоб скористатися тестами, розміщеноми на сайті освітнього проєкту "На урок" необхідно:1) зайти на сторінку сайту зі своєї сторінки або скориставшись пошуковими пошуковими системами;2) зазначити предмет, клас та назву необхідного тесту;3) указати спосіб опрацювання завдань (домашнє завдання, виконання тесту в реальному часі тощо), та налаштування домашнього завдання й доступ до додаткових видів робіт (за потреби). Особиста сторінка

Номер слайду 14

Створені тести Стоворювати тести можна самостійно (розділ "Створити тест"). Тестові завдання можна корегувати, видаляти, доповнювати ілюстраціями, роздруковувати. Використання функціоналу тестування заощаджує час учителів та знімає питання об'єктивності оцінювання. Складання авторських тестів дає змогу педагогам заглибитися в тему, наблизити тести до навчальних потреб своїх учнів. Отже ,пропоную Вам долучитися до цього виду діяльності.

Номер слайду 15

Унікальні особливості онлайн тестів на урок. Перший на 100% українськомовний ресурс для створення онлайн -тестів. Робота із сервісом є безкоштовною. Відкрита база тестів створених користувачами сайту з усіх шкільних предметів та різних навчальних тем. Працювати можна з усім класом так із окремими учнями без жодних обмеженьІнтерфейс функціоналу тестів на скільки простий що ви зможете швидко створити тест навіть під час уроку і звісно це чудовий варіант для домашнього завдання. Виконувати тести можна практично на будь-якому пристроїМожна також роздрукувати тест для дітей у яких немає потрібного гаджету

Номер слайду 16

Створюйте необмежену кількість інтерактивних онлайн-тестів для ваших учнів. Оформлюйте завдання, використовуючи зображення та спеціальні символи. Працюйте з тестами на уроках, задавайте їх у якості домашніх завдань. Безкоштовний сервіс від проекту «На Урок» стає ще більш функціональним! Ви можете відслідковувати перебіг роботи в режимі реального часу:

Номер слайду 17

Учень може увійти до онлайн-тестів на уроці після того як уведе цифровий ключ, який надає вчитель. на виконання тестів виділяється обмежений час питання тесту автоматично переміщується, кожен учень має різні питання, що не дозволить скористатися відповідями інших

Номер слайду 18

Працюйте з тестами на уроках, задавайте їх у якості домашніх завдань та у реальному часі.

Номер слайду 19

достатньо всього декількох натискань, аби розпочати роботу;

Номер слайду 20

Тестові завдання можна задати на домашню роботу ,а також у реальному часі.

Номер слайду 21

Миттєво отримуєте інформацію про виконання завдань та відстежуйте прогрес успішності кожного учня окремо

Номер слайду 22

Коли задаєш тестування,можна. Перемішати запитання. Перемішати варіанти відповідей. Виставити відповідний час. Одразу показувати правильну відповідь. Показувати правильну відповідь після тестування

Номер слайду 23

Скажи мені, і я забуду; Покажи мені, і я, можливо, запам'ятаю; Залучи мене, і я зрозумію. Конфуцій, 450 р. до н. е. Практика доводить, що навчання ефективне лише тоді, коли побудоване не на механічному запам’ятовуванні, а на активній розумовій діяльності

Номер слайду 24

розпочинаємо створювати тест. Заповнити необхідні поля

Номер слайду 25

Додати необхідну кількість запитань

Номер слайду 26

Обрати правильну відповідь. Виставити кількість балів. Можна додати зображення

Номер слайду 27

1. Запитання додати наступне2. Запитання редагувати3. Запитання копіювати4. Запитання видалити5. Можна редагувати назву6. Опублікувати,або зберігти у чернетки

Номер слайду 28

Номер слайду 29

  17 січня 1706, Бостон,Британська Америка — 17 квітня 1790, один із засновників США, політичний діяч, дипломат, вчений, письменник, журналіст. Філадельфія. Як учений він був помітною фігурою в історії фізики, зробивши відкриття в галузі електрики. Скажи мені, і я забуду, навчи мене, і я можу запам'ятати, залучи мене, і я навчуся. Користуйтесть із задоволенням!!!Залучайте учнів до Всеукраїнських інтернет- олімпіад’’ На Урок’’,Отримуйте сертифікати та нагороди учнів. Бенджамін Франклін

Номер слайду 30

Олімпіада

Номер слайду 31

Конкурс від проєкту ‘’На Урок’’ День Європи в Україні. до роботи залучається весь клас; тести можна виконувати на ПК та смартфоні прямо в кабінеті.

Номер слайду 32

Для того, щоб уникати помилок, слід набувати досвіду. Для того, щоб набувати досвіду, слід робити помилки. (Л. Дж. Пітер)

Номер слайду 33

Конкурс від проєкту ‘’На Урок’’ Захисники та захисниці України. Конкурс Всесвітній день Землі

Номер слайду 34

Сертифікація. Відтепер ви можете отримати безкоштовні сертифікати чотирьох рівнів за створення тестів: Базовий рівень (завантажується в електронному вигляді). Практик (завантажується в електронному вигляді). Експерт (надсилається у друкованому вигляді з мокрою печаткою). Інноватор (надсилається у друкованому вигляді з мокрою печаткою). Не бійся, що не знаєш - бійся, що не навчишся. (Китайська мудрість)

Номер слайду 35

Томас Едісон. Геніальне відкриття –це 99% праці та 1% таланту!Томас Альва Едісон — один з найвідоміших винахідників останніх століть. Він  оформив 1093 патенти на винаходи в США та понад 3000 патентів в інших країнах. Його кредо: усі винаходи мають бути максимально корисними людству та монетизованими. Серед найвідоміших його винаходів — телефонний передавач, лампа розжарювання, фонограф і лужні батарейки. Едісон народився 11 лютого 1847 в Майлені, штат Огайо

Номер слайду 36

Миру Нам всім!

pptx
Додано
21 березня 2023
Переглядів
250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку