Сценарій свята до Дня працівників освіти

Про матеріал
Сценарій свята до Дня працівників освіти "Зустріч у кафе". Для учнів 1 - 9 класів. Сценарій містить в собі різні сценки на шкільну тематику, пісні, танці, вірші, гороскоп для вчителів.
Перегляд файлу

Сценарій свята до Дня працівників освіти

 

«Зустріч в кафе»

 

Оформлення актової зали: Біля сцени столики, на них – скатертини, квіти, привітальні листівки; на завісі сцени назва кафе, меню на дошці.

ХІД ЗАХОДУ

            Учень-офіціант.

            Із безлічі професій на Землі,

Які вже є, яких ще будуть вчити, -

Є головна, як віщий, сущий хліб,

І назва цій професії – Учитель.

Учень-офіціант. Дорогі наші гості. Сьогодні ми хотіли б, щоб Ви на короткий час забули про свої повсякденні турботи і разом з нами провели приємні хвилини відпочинку.

Учень-адміністратор: Шановні дами та добродії, леді й джентльмени, бешкетні хлопці та кокетливі дівчата! Сьогодні у нашій школі, з нагоди величного свята в рамках експерименту, відкрилося незвичне кафе «Зошит у клітинку». Ми раді вас приймати у нашому затишному закладі.

Учень-офіціант: Сьогодні в нас багатолюдно, це й зрозуміло, адже сьогодні - День працівника освіти, день якого всі чекають із нетерпінням. Учні - тому що сьогодні уроки  скорочені, учителі - тому що можна трішки відпочити на цій марафонській дистанції, що  розпочалася 1-го вересня 20__ року, а закінчиться __ травня 20__ року.

Учень-адміністратор: І що характерно для всіх — це радісні посмішки та піднесений настрій всіх жителів школи.

Учень-офіціант: Сьогодні до нас у кафе завітали вчителі, які протягом багатьох років діляться знаннями та вміннями з учнями, гості, батьки та працівники, що забезпечують нам комфорт і затишок навчального процесу.

Учень-адміністратор: Настав вже час ознайомити вас зі святковим меню нашого кафе.

(Учні-офіціанти роздають друковане меню гостям у залі)

Учень-офіціант: Отже, напої.

  • «Тан-тонік”
  • «Сльози вчителя»
  • «З під парти».

Учень-адміністратор: Перші страви

  • Борщ  «Знову двійка»
  • Суп «Фантазія учня»
  • Солянка «Учительська»

Учень-офіціант: Салати

  • «Шкільний мікс»
  •  «Шпаргалка»
  • «Від батьків»

Учень-адміністратор:  Страви другі

  • «Печення по учнівськи»
  • Асорті  «Тисячі думок за один урок»

Учень-офіціант:  І на десерт

  • Тістечко «Абетка»
  • Желе «Спогади»

Учень-адміністратор: Шановні гості, поспішаєте зробити замовлення. А ми тим часом

пропонуємо за рахунок закладу  для підняття настрою «Тан-тонік».

        

Танець_________________________________________________________________9 клас

 

Учень-адміністратор: З оплесків бачу, що напій сподобався. Настала черга подавати закуски.

Учень-офіціант: Салат «Шкільний Мікс» вашій увазі.

(Виходить 5 учнів)

Учень 1.От мені, наприклад, одна вчителька  замовила знайти квадратний корінь. Я третій день весь город перекопую – та тільки круглі попадаються.

 

Учень 2.А я обожнюю історію! От скажіть, що таке монархія?

Учень 3.Монархія – це коли країною править король.

Учень 2. А якщо король помирає?

Учень 3. Тоді править королева.

Учень 2 А якщо королева помирає?

Учень.3 Тоді залишається Валет.

 

Учень 4. А я непогано знаюсь на українській мові. От скажіть, слово «штани» - однина чи множина?

Учень5. Зверху однина, знизу множина.

 

Учень 1. Друзі, а як ви думаєте, який у мене улюблений предмет?

Учень 4. Біологія? Інформатика? А може фізика?

Учень 1. Та ні. Айфон.

 

Адміністратор: Сподіваюсь вам сподобалось. А зараз, увага, пропонуємо страву від шефа. Презентувати її ми запросили ведучу улюбленої всіма жінками телепередачі  «Все буде добре».

Страва від шефа

            Учениця-телеведуча.  Доброго дня, дорогі друзі! У вас в гостях  телепередача  «Все буде добре» і я, її ведуча, Надія Матвєєва. Я хочу запросити до нас керівника одного з  кращих освітніх закладів України директора Терехівської школи. Отож, зустрічаймо бурхливими оплесками!

Учениця-телеведуча. Назвіться, будь ласка. (Директор відрекомендовується, оплески глядачів)

Учениця-телеведуча. У кожного в процесі досягнення своєї мети існує девіз. Назвіть свій. (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Учениця-телеведуча. Чи вважаєте ви себе сміливицею, яка зважилася звалити на себе цей непростий вантаж, - посаду директора?  (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Учениця-телеведуча. Скажіть, будь ласка, ви із задоволенням ходите на роботу? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Учениця-телеведуча.  Як вам вдається залишатися в такій прекрасній фізичній формі? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Учениця-телеведуча. Якби  зараз з’явився чарівник, яке заповітне бажання, пов’язане зі школою, ви попросили б його виконати? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Учениця-телеведуча. І на закінчення, що б Ви побажали своїм колегам в цей святковий день? ( Директор вітає всіх зі святом)

Учениця-телеведуча. Ось такого директора виростили колектив та учні терехівської школи!

А зараз ми хотіли б зачитати універсальний рецепт для вчителів від директора школи. Хай  вони скористаються ним у своєму повсякденному житті.

РЕЦЕПТ ВІД ДИРЕКТОРА:

Учителю, запам’ятай!

  • Директор правий.
  • Директор завжди правий.
  • Якщо директор не правий – дивись пункт перший.
  • Якщо ти не правий – значить ти не директор.
  • Директор не спить – він просто закрив очі, не їсть – він набирається сил, не відсутній, а на діловій зустрічі.
  • Директор не сидить в соціальних мережах у робоий час, він там шукає спонсорів.
  • До кабінету директора можна зайти зі своїми проектами, але виходити з кабінету – тільки з його.

 

Учень-офіціант: На разі замовлення для 1 столика «Печення по учнівські».

«Печеня по учнівськи»

(Шкільні мініатюри)

Учень: Вже не знаю чи можна вірити нашій вчительці математики…(учень знизує плечима)

Вчора вона сказала, що 6+4=10, а сьогодні, що 7+3 теж =10.

***

Вчителька демонструє табличку на якій написано «2:2» і запитує:

Вчитель: Діти, хто знає, що це означає?

Учень: Нічия!

***

Учень: Олено Олександрівно, чи варто карати кого-небудь за те, чого він не робив?

Вчителька: Ні, звичайно, ні в якому разі не можна.

Учень: Добре. Я не зробив домашнє завдання.

***

Вчителька: Якого роду слово «хлопчик»?

Учень: Ну, безперечно, хлопчачого.

***

Вчитель: Влад! Хто взяв Ізмаїл?

Учень: Я не брав…Запитайте у Максима, може це він взяв.

***

Вчителька: Якщо в тебе є долар, а твоя мама дасть тобі ще один долар, то скільки в тебе буде грошей?

Учень: Один долар, міс.

Вчителька: Так ти просто не знаєш арифметики.

Учень: Це ви не знаєте моєї матері.

***

Батько: У твоєму віці, синку, Наполеон був найкращим учнем в школі.

Син: А в твоєму, тату, він вже був імператором!

 

Учень-адміністратор. Сподіваємось, родзинкою нашого свята стане  желе «Спогади» Великий художник, великий учений - це звучить гордо. Та майже непомітна, буденна та чи не найголовніша робота – робота вчителя. І не дивлячись на всі труднощі цієї професії кожного року хтось із наших випускників обирає професію вчителя.

Світлана Миколаївна Семенюк:

Когда-то вышла я из этих стен,
Меня томила почему-то грусть.
Я уходила.., но не насовсем.
И знала, что опять сюда вернусь.
Вернусь, чтоб грудью глубоко вздохнуть
Здесь воздух и родной, и так любим,
Себе я обрела достойный путь,
О чем мы очень редко говорим.
Я рада этим детским голосам,
И рада я сиянью детских глаз,
Я вместе с ними верю в чудеса
И знаю: это не в последний раз!
Ты здравствуй, школа, много, много лет!
Пусть бьются беспокойные сердца,
Тебе желаю света и побед!
А я с тобой останусь до конца!

 

Учень-офіціант: перед вами виступила випускниця 19__ року Семенюк Світлана Миколаївна

Учень-адміністратор: Тобі не здається, що гості за столиками засумували.

Учень-офіціант: Не сумуйте, у нас для вас є сюрприз від фіналістів останнього сезону «Битви екстрасенсів».

 

Учень 1. Багато в світі гороскопів є

І кожен сам себе впізнає

Ну я гадаю, час уже наспів

Щоб скласти гороскоп для вчителів

Учень 2

Якщо щось втнув,

То близнюки побачать

Їх не один, не два

А сто неначе!

Учень 3

Якщо ваш вчитель овен,

Треба знати

Ні бекати не дасть,

А ні мовчати

Учень 4

Як раки раптом

Клешнями впіймають

Від дошки довго

Вже не відпускають.

Учень 5

Хоч лев довкола столу грізно ходить

Та за знання він щедро нагородить

Учень 6

Для діви акуратність, вправність

Важливіші ніж відповідей зміст

Учень 7

Для терезів важлива рівновага

І знання потрібні і увага!

Учень 8

Якщо ти не довчив урок хоч трошки,

Відчує скорпіон -

І йди до дошки.

Учень 9

Кидає зауваження стрілець.

Хто уникнув,

Той справжній молодець

Учень 10

Із козерогом буцатись не варто

Пояснить все, коли треба, докладно.

Учень 11

Дзвінок з уроку легко пропустити,

Як водолій почне розмови лити.

Учень 12

Хоч риби люблять часто помовчати,

Тобі не вдасться в рот води набрати.

Частівки


 


1. Чи малюю, чи пишу –
Завжди я спішу, спішу –
Так багато задали,
Що робить нема коли.
2. Змалювати пять рослин 
В зошиті з ботаніки,
Потім ще крилатий млин
Історичну памятку.
3. Ті рослини в книзі гожі
Любо подивитися,
В мене ж всі на віник схожі,
Що добряче витерся.
4. Малював я вітряка, -
Вийшла парасоля !
Мабуть, підвела рука –
Лиха моя доля !
5. У кіно вже не ходжу,
Не ходжу на вулицю –
Над уроками сиджу,
Спина аж сутулиться.
6. Робиш так і робиш сяк,
Голова морочиться
Тільки все йде навскосяк,
Все не так, як хочеться !


 

Учень-офіціант: Дорогенькі не переймайтеся. Не обтяжуйте свою голівоньку ніякими сумними, і не дуже, думами, краще насолоджуйтесь нашими солодищами.

Учень-офіціант: Пропоную скуштувати вишуканий десерт «Квіточка»

Танок «Донечка вкраїни»

Офіціант: Улюблений дисерт наших учителів, яким можна поласувати навіть на уроці – печиво «Абетка». Діти демонструють таблички з літерами.

А – а подивіться, хто це зайшов до класу.

Б – боже, ти знову їв хот-дог, а не снідав вдома.

В – ви колись заспокоїтесь, чи ні?

Г – горенько моє, де ж тій зошит?

Д – давай щоденник, двієчнику!

Е – економний ти мій. Один зошит на всі предмети!

Є – є добровольці на прибирання подвір’я?

Ж – жаль, що ваші батьки постійно зайняті.

З – ЗНО на носі! Що ви собі думаєте?

І – і звідки ти взявся на мою голову.

Ї – їхали – їхали і нарешті приїхали.

К – коли ж це все закінчиться, ви мені поясніть?

Л – люди ви чи не люди.

М – мені не подобається ваша підготовка до уроку.

Н – не треба мене заспокоювати.

О -  о Господи! Знову запізнився!

П – просто геніально! Ти прийшов на урок.

Р – розвернись, будь ласка, дошка прямо у тебе перед очима.

С – сядь і не нервуй мене.

Т – ти що, куриш?

У – у кого знову дзвенить мобільний.

Ф – феноменальна пам’ять.

Х – хто закинув щоденник на шафу?

Ц – цікаво, хто бажає розповісти тему.

Ч – чия шпаргалка, я вас питаю.

Ш – шикарно виглядає.

Щ – щоденники на стіл.

Ь – ( погрожує кулаком) Я – я пішла за директором.

Учень-адміністратор: Мені щойно передали записку з останнього столика. Читаю.

«Прошу подати морозиво зі збитими вершками «Солодка мить» моєму улюбленому вчителеві ...…......

Офіціант: Жаль, що прізвище написане нерозбірливо. Та я думаю, що в кожного учня є свій улюблений учитель.

Для всіх учителів морозиво зі збитими вершками «Солодка мить».

Учні
1.

Скільки б не судилося страждати, 
Все одно благословлю завжди
Мить, коли учитель-математик 
Каже: «Піднімайсь! До дошки йди!»

2. 
Мить, коли окрилений філолог
Прорікає: «Пишемо диктант!»
А рішучий завуч б'є на сполох;
«Кинь шпаргалку! Розвивай талант!»

3.
Мить, коли усміхнений директор
На контрольну радісно спішить, 
А галантний дядечко-інспектор 
Документи в папках потрошить!

4.

Коли тести пропонує фізик,
Музикант настроює рояль,
Як біолог марно сушить мозок,
А географ дує, як містраль.

5.
Як історик датами морочить,
Фізкультурник біга, як Пеле.

Зарубіжник серенади строчить,
Трудовик монтує «Шевроле»,
6.
Скільки не судилося б ходити 
В перший клас читати «Букваря»,

Усі разом:
Школу рідну будемо любити 
Ту, де кожна вчителька – зоря!

Діти співають на мотив пісні «Вчителько моя, зоре світова...»

Сонечко встає, тільки спить вона,
Голову схиливши на журнал. 
Зошити лежать в неї край вікна, 
Як її єдиний справжній капітал!

Може, сниться їй зоряний Париж 
Чи багамська казка золота! 
Ой, дзвінок, дзвінок, нащо ти дзвениш? 
Нащо розриваєш молоді літа?


Офіціант: Це звичайно жарт. Але, як кажуть, в кожному жарті є доля правда. Можна тільки уявити, яка нелегка вчительська доля.

Адміністратор: Та не зважаючи на всі свої проблеми, ви кожен ранок заходите в клас і даруєте нам свою любов.

Офіціант: Любі наші наставники! У цей святковий день ми особливо болісно відчуваємо, як безжально плине час…

Адміністратор: Ми усвідомлюємо, наскільки важко вам торкатися жорстокою правдою наших сердець, і розуміємо, як нелегко часом знайти з нами спільну мову.

Офіціант:

На зустрічі в кафе ви всі побували.

Чудовий настрій ми вам дарували,
Ми жартували, та все без докору,
І не судіть ви нас за це суворо!

Адміністратор:

Наша зустріч в кафе добігає кінця

Ще раз вітаємо всіх вас зі святом!

Пісня «Грає сонце»

Учень:
Бажаємо, щоб вам таланило в усіх справах, і щоб здійснились найзаповітніші ваші мрії.

Учень: Хай ваші сяючі очі ніколи не затьмаряться сумом…

Учень: …а ваше серце зігріває щира повага і любов оточуючих.
Учень: Але саме сьогодні ми можемо дозволити собі висловити наше давнє і сокровенне прохання.
Учень: Дорогі вчителі ! Любіть нас такими, якими ми є !
Учень: Недовченими і заученими !
Учень: Веселими і засмученими !
Учень: Окриленими і замученими !
Учень: Ледачкуватими і не передбачуваними !
Учень: Непрощеними і пробаченими !
Учень: Словом, любіть нас так, як ми вас любимо !
Усі разом: Ми вас любимо ! 

 

 

doc
Додав(-ла)
Цалко Олена
Додано
27 березня 2023
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку