Сценарій свята до Дня працівників освіти
«Зустріч в кафе»
Оформлення актової зали: Біля сцени столики, на них – скатертини, квіти, привітальні листівки; на завісі сцени назва кафе, меню на дошці.
ХІД ЗАХОДУ
Учень-офіціант.
Із безлічі професій на Землі,
Які вже є, яких ще будуть вчити, -
Є головна, як віщий, сущий хліб,
І назва цій професії – Учитель.
Учень-офіціант. Дорогі наші гості. Сьогодні ми хотіли б, щоб Ви на короткий час забули про свої повсякденні турботи і разом з нами провели приємні хвилини відпочинку.
Учень-адміністратор: Шановні дами та добродії, леді й джентльмени, бешкетні хлопці та кокетливі дівчата! Сьогодні у нашій школі, з нагоди величного свята в рамках експерименту, відкрилося незвичне кафе «Зошит у клітинку». Ми раді вас приймати у нашому затишному закладі.
Учень-офіціант: Сьогодні в нас багатолюдно, це й зрозуміло, адже сьогодні - День працівника освіти, день якого всі чекають із нетерпінням. Учні - тому що сьогодні уроки скорочені, учителі - тому що можна трішки відпочити на цій марафонській дистанції, що розпочалася 1-го вересня 20__ року, а закінчиться __ травня 20__ року.
Учень-адміністратор: І що характерно для всіх — це радісні посмішки та піднесений настрій всіх жителів школи.
Учень-офіціант: Сьогодні до нас у кафе завітали вчителі, які протягом багатьох років діляться знаннями та вміннями з учнями, гості, батьки та працівники, що забезпечують нам комфорт і затишок навчального процесу.
Учень-адміністратор: Настав вже час ознайомити вас зі святковим меню нашого кафе.
(Учні-офіціанти роздають друковане меню гостям у залі)
Учень-офіціант: Отже, напої.
Учень-адміністратор: Перші страви
Учень-офіціант: Салати
Учень-адміністратор: Страви другі
Учень-офіціант: І на десерт
Учень-адміністратор: Шановні гості, поспішаєте зробити замовлення. А ми тим часом
пропонуємо за рахунок закладу для підняття настрою «Тан-тонік».
Танець_________________________________________________________________9 клас
Учень-адміністратор: З оплесків бачу, що напій сподобався. Настала черга подавати закуски.
Учень-офіціант: Салат «Шкільний Мікс» вашій увазі.
(Виходить 5 учнів)
Учень 1.От мені, наприклад, одна вчителька замовила знайти квадратний корінь. Я третій день весь город перекопую – та тільки круглі попадаються.
Учень 2.А я обожнюю історію! От скажіть, що таке монархія?
Учень 3.Монархія – це коли країною править король.
Учень 2. А якщо король помирає?
Учень 3. Тоді править королева.
Учень 2 А якщо королева помирає?
Учень.3 Тоді залишається Валет.
Учень 4. А я непогано знаюсь на українській мові. От скажіть, слово «штани» - однина чи множина?
Учень5. Зверху однина, знизу множина.
Учень 1. Друзі, а як ви думаєте, який у мене улюблений предмет?
Учень 4. Біологія? Інформатика? А може фізика?
Учень 1. Та ні. Айфон.
Адміністратор: Сподіваюсь вам сподобалось. А зараз, увага, пропонуємо страву від шефа. Презентувати її ми запросили ведучу улюбленої всіма жінками телепередачі «Все буде добре».
Страва від шефа
Учениця-телеведуча. Доброго дня, дорогі друзі! У вас в гостях телепередача «Все буде добре» і я, її ведуча, Надія Матвєєва. Я хочу запросити до нас керівника одного з кращих освітніх закладів України директора Терехівської школи. Отож, зустрічаймо бурхливими оплесками!
Учениця-телеведуча. Назвіться, будь ласка. (Директор відрекомендовується, оплески глядачів)
Учениця-телеведуча. У кожного в процесі досягнення своєї мети існує девіз. Назвіть свій. (Директор відповідає. Оплески глядачів.)
Учениця-телеведуча. Чи вважаєте ви себе сміливицею, яка зважилася звалити на себе цей непростий вантаж, - посаду директора? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)
Учениця-телеведуча. Скажіть, будь ласка, ви із задоволенням ходите на роботу? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)
Учениця-телеведуча. Як вам вдається залишатися в такій прекрасній фізичній формі? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)
Учениця-телеведуча. Якби зараз з’явився чарівник, яке заповітне бажання, пов’язане зі школою, ви попросили б його виконати? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)
Учениця-телеведуча. І на закінчення, що б Ви побажали своїм колегам в цей святковий день? ( Директор вітає всіх зі святом)
Учениця-телеведуча. Ось такого директора виростили колектив та учні терехівської школи!
А зараз ми хотіли б зачитати універсальний рецепт для вчителів від директора школи. Хай вони скористаються ним у своєму повсякденному житті.
РЕЦЕПТ ВІД ДИРЕКТОРА:
Учителю, запам’ятай!
Учень-офіціант: На разі замовлення для 1 столика «Печення по учнівські».
«Печеня по учнівськи»
(Шкільні мініатюри)
Учень: Вже не знаю чи можна вірити нашій вчительці математики…(учень знизує плечима)
Вчора вона сказала, що 6+4=10, а сьогодні, що 7+3 теж =10.
***
Вчителька демонструє табличку на якій написано «2:2» і запитує:
Вчитель: Діти, хто знає, що це означає?
Учень: Нічия!
***
Учень: Олено Олександрівно, чи варто карати кого-небудь за те, чого він не робив?
Вчителька: Ні, звичайно, ні в якому разі не можна.
Учень: Добре. Я не зробив домашнє завдання.
***
Вчителька: Якого роду слово «хлопчик»?
Учень: Ну, безперечно, хлопчачого.
***
Вчитель: Влад! Хто взяв Ізмаїл?
Учень: Я не брав…Запитайте у Максима, може це він взяв.
***
Вчителька: Якщо в тебе є долар, а твоя мама дасть тобі ще один долар, то скільки в тебе буде грошей?
Учень: Один долар, міс.
Вчителька: Так ти просто не знаєш арифметики.
Учень: Це ви не знаєте моєї матері.
***
Батько: У твоєму віці, синку, Наполеон був найкращим учнем в школі.
Син: А в твоєму, тату, він вже був імператором!
Учень-адміністратор. Сподіваємось, родзинкою нашого свята стане желе «Спогади» Великий художник, великий учений - це звучить гордо. Та майже непомітна, буденна та чи не найголовніша робота – робота вчителя. І не дивлячись на всі труднощі цієї професії кожного року хтось із наших випускників обирає професію вчителя.
Світлана Миколаївна Семенюк:
Когда-то вышла я из этих стен,
Меня томила почему-то грусть.
Я уходила.., но не насовсем.
И знала, что опять сюда вернусь.
Вернусь, чтоб грудью глубоко вздохнуть
Здесь воздух и родной, и так любим,
Себе я обрела достойный путь,
О чем мы очень редко говорим.
Я рада этим детским голосам,
И рада я сиянью детских глаз,
Я вместе с ними верю в чудеса
И знаю: это не в последний раз!
Ты здравствуй, школа, много, много лет!
Пусть бьются беспокойные сердца,
Тебе желаю света и побед!
А я с тобой останусь до конца!
Учень-офіціант: перед вами виступила випускниця 19__ року Семенюк Світлана Миколаївна
Учень-адміністратор: Тобі не здається, що гості за столиками засумували.
Учень-офіціант: Не сумуйте, у нас для вас є сюрприз від фіналістів останнього сезону «Битви екстрасенсів».
Учень 1. Багато в світі гороскопів є
І кожен сам себе впізнає
Ну я гадаю, час уже наспів
Щоб скласти гороскоп для вчителів
Учень 2
Якщо щось втнув,
То близнюки побачать
Їх не один, не два
А сто неначе!
Учень 3
Якщо ваш вчитель овен,
Треба знати
Ні бекати не дасть,
А ні мовчати
Учень 4
Як раки раптом
Клешнями впіймають
Від дошки довго
Вже не відпускають.
Учень 5
Хоч лев довкола столу грізно ходить
Та за знання він щедро нагородить
Учень 6
Для діви акуратність, вправність
Важливіші ніж відповідей зміст
Учень 7
Для терезів важлива рівновага
І знання потрібні і увага!
Учень 8
Якщо ти не довчив урок хоч трошки,
Відчує скорпіон -
І йди до дошки.
Учень 9
Кидає зауваження стрілець.
Хто уникнув,
Той справжній молодець
Учень 10
Із козерогом буцатись не варто
Пояснить все, коли треба, докладно.
Учень 11
Дзвінок з уроку легко пропустити,
Як водолій почне розмови лити.
Учень 12
Хоч риби люблять часто помовчати,
Тобі не вдасться в рот води набрати.
Частівки
1. Чи малюю, чи пишу –
Завжди я спішу, спішу –
Так багато задали,
Що робить нема коли.
2. Змалювати пять рослин
В зошиті з ботаніки,
Потім ще крилатий млин
Історичну памятку.
3. Ті рослини в книзі гожі
Любо подивитися,
В мене ж всі на віник схожі,
Що добряче витерся.
4. Малював я вітряка, -
Вийшла парасоля !
Мабуть, підвела рука –
Лиха моя доля !
5. У кіно вже не ходжу,
Не ходжу на вулицю –
Над уроками сиджу,
Спина аж сутулиться.
6. Робиш так і робиш сяк,
Голова морочиться
Тільки все йде навскосяк,
Все не так, як хочеться !
Учень-офіціант: Дорогенькі не переймайтеся. Не обтяжуйте свою голівоньку ніякими сумними, і не дуже, думами, краще насолоджуйтесь нашими солодищами.
Учень-офіціант: Пропоную скуштувати вишуканий десерт «Квіточка»
Танок «Донечка вкраїни»
Офіціант: Улюблений дисерт наших учителів, яким можна поласувати навіть на уроці – печиво «Абетка». Діти демонструють таблички з літерами.
А – а подивіться, хто це зайшов до класу.
Б – боже, ти знову їв хот-дог, а не снідав вдома.
В – ви колись заспокоїтесь, чи ні?
Г – горенько моє, де ж тій зошит?
Д – давай щоденник, двієчнику!
Е – економний ти мій. Один зошит на всі предмети!
Є – є добровольці на прибирання подвір’я?
Ж – жаль, що ваші батьки постійно зайняті.
З – ЗНО на носі! Що ви собі думаєте?
І – і звідки ти взявся на мою голову.
Ї – їхали – їхали і нарешті приїхали.
К – коли ж це все закінчиться, ви мені поясніть?
Л – люди ви чи не люди.
М – мені не подобається ваша підготовка до уроку.
Н – не треба мене заспокоювати.
О - о Господи! Знову запізнився!
П – просто геніально! Ти прийшов на урок.
Р – розвернись, будь ласка, дошка прямо у тебе перед очима.
С – сядь і не нервуй мене.
Т – ти що, куриш?
У – у кого знову дзвенить мобільний.
Ф – феноменальна пам’ять.
Х – хто закинув щоденник на шафу?
Ц – цікаво, хто бажає розповісти тему.
Ч – чия шпаргалка, я вас питаю.
Ш – шикарно виглядає.
Щ – щоденники на стіл.
Ь – ( погрожує кулаком) Я – я пішла за директором.
Учень-адміністратор: Мені щойно передали записку з останнього столика. Читаю.
«Прошу подати морозиво зі збитими вершками «Солодка мить» моєму улюбленому вчителеві ...…......
Офіціант: Жаль, що прізвище написане нерозбірливо. Та я думаю, що в кожного учня є свій улюблений учитель.
Для всіх учителів морозиво зі збитими вершками «Солодка мить».
Учні
1.
Скільки б не судилося страждати,
Все одно благословлю завжди
Мить, коли учитель-математик
Каже: «Піднімайсь! До дошки йди!»
2.
Мить, коли окрилений філолог
Прорікає: «Пишемо диктант!»
А рішучий завуч б'є на сполох;
«Кинь шпаргалку! Розвивай талант!»
3.
Мить, коли усміхнений директор
На контрольну радісно спішить,
А галантний дядечко-інспектор
Документи в папках потрошить!
4.
Коли тести пропонує фізик,
Музикант настроює рояль,
Як біолог марно сушить мозок,
А географ дує, як містраль.
5.
Як історик датами морочить,
Фізкультурник біга, як Пеле.
Зарубіжник серенади строчить,
Трудовик монтує «Шевроле»,
6.
Скільки не судилося б ходити
В перший клас читати «Букваря»,
Усі разом:
Школу рідну будемо любити
Ту, де кожна вчителька – зоря!
Діти співають на мотив пісні «Вчителько моя, зоре світова...»
Сонечко встає, тільки спить вона,
Голову схиливши на журнал.
Зошити лежать в неї край вікна,
Як її єдиний справжній капітал!
Може, сниться їй зоряний Париж
Чи багамська казка золота!
Ой, дзвінок, дзвінок, нащо ти дзвениш?
Нащо розриваєш молоді літа?
Офіціант: Це звичайно жарт. Але, як кажуть, в кожному жарті є доля правда. Можна тільки уявити, яка нелегка вчительська доля.
Адміністратор: Та не зважаючи на всі свої проблеми, ви кожен ранок заходите в клас і даруєте нам свою любов.
Офіціант: Любі наші наставники! У цей святковий день ми особливо болісно відчуваємо, як безжально плине час…
Адміністратор: Ми усвідомлюємо, наскільки важко вам торкатися жорстокою правдою наших сердець, і розуміємо, як нелегко часом знайти з нами спільну мову.
Офіціант:
На зустрічі в кафе ви всі побували.
Чудовий настрій ми вам дарували,
Ми жартували, та все без докору,
І не судіть ви нас за це суворо!
Адміністратор:
Наша зустріч в кафе добігає кінця
Ще раз вітаємо всіх вас зі святом!
Пісня «Грає сонце»
Учень:
Бажаємо, щоб вам таланило в усіх справах, і щоб здійснились найзаповітніші ваші мрії.
Учень: Хай ваші сяючі очі ніколи не затьмаряться сумом…
Учень: …а ваше серце зігріває щира повага і любов оточуючих.
Учень: Але саме сьогодні ми можемо дозволити собі висловити наше давнє і сокровенне прохання.
Учень: Дорогі вчителі ! Любіть нас такими, якими ми є !
Учень: Недовченими і заученими !
Учень: Веселими і засмученими !
Учень: Окриленими і замученими !
Учень: Ледачкуватими і не передбачуваними !
Учень: Непрощеними і пробаченими !
Учень: Словом, любіть нас так, як ми вас любимо !
Усі разом: Ми вас любимо !