Вчитель географії Сухоруков Ю. ОКЗ Старомерчицький ліцей. Тема уроку Географічна широта. Географічна довгота. Географічні координати. Тип уроку – комбінований, урок вивчення нового матеріалу. Мета уроку: - формувати поняття "екватор", "паралель", "меридіан" - лінії градусної мережі; - формувати уміння визначати напрямок по карті і глобусові; - визначення географічної довготи, широти, географічних координат об'єкта - прийоми визначення географічних координат1
Глобус – об’ємна модель Землі Верхня точка – Північний полюс, Нижня – Південний полюс. Посередині глобус лінія – екватор. Слово “екватор” у перекладі з латини означає “рівнодільник”, тобто той, що поділяє на рівні частини. Екватор і справді поділяє Землю на дві півкулі: Північну (на глобусі – зверху), де ми з вами живемо, і Південну (внизу). 5ppt_x
Моряки знайшли в океані пляшку, у якій була записка. Потерпілі в катастрофі просили про допомогу. Вода, що проникнула в пляшку, знищила деякі букви і цифри, і замість точної вказівки місця збереглися тільки наступні обривки: 20 пд.ш. і ...сх.д. 12 Зможуть моряки відправитись на пошуки?ppt_x
Моряки знайшли в океані другу пляшку, у якій була записка. Потерпілі в катастрофі просили про допомогу. Вода, що проникнула в пляшку, знищила деякі букви і цифри, і замість точної вказівки місця збереглися тільки наступні обривки: …..пд.ш. і 50 сх.д. 17 Зможуть моряки відправитись на пошуки?ppt_x
Підсумок уроку. Вибір за вами. Задоволений оцінкой Було скучно. Мені було цікаво. Доволен оцінкою. Оцінка уроку - відмінно. Урок сподобавсяЄ питання. Я молодец!Легка тема. Важлива тема. Оцінка уроку - хорошо. Нічого особливогоого. Нічого незрозуміло. Дякуємо Птоломею. Узнал(а) багато нового. Свій вариант25ppt_x