Ващенко Вікторія Сергіївна. Вчитель початкових класів. Комунальна установа. Сумський навчально-виховнийкомплекс №16 імені Олексія Братушки«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад » Сумської міської ради
Номер слайду 2
Одній вчительці наснилося, що вона увійшла до великої крамниці. За прилавком стояв ангел. – Що ви продаєте? – спитала педагог. – Все, що бажаєте, - чемно відповів ангел. Тоді учителька почала перераховувати: – Я хотіла б мати гарних, чемних учнів, любові в родинах та спілкування батьків зі своїми дітьми …і…Ангел перервав її: – Вибачте, пані, ви мене не зрозуміли. Ми не продаємо плодів, а тільки насіння. Я вас зрозуміла, - відповіла вчителька, робота педагога полягає в тому, щоб закласти в кожну дитину те насіння добра, яке допоможе відкрити душу творця і дасть змогу зростати успішною людиною. Притча
Номер слайду 3
Навчити дітей дивитися на навколишній світ пильними очима художника, стати терплячими і мудрими, як справжній філософ, і зрозуміти, що часто складні речі складаються з простого – це основна задача вчителя.
Номер слайду 4
Все це можна реалізувати за допомогою гри.
Номер слайду 5
Гра «Геометрична імпровізація»Мета застосування прийому: сприяти розвитку просторових відношень і творчої уяви; розвивати уважність, кмітливість; формувати вміння працювати в команді.
Номер слайду 6
Завдання
Номер слайду 7
Застосування гри“Геометрична імпровізація” на уроках:
Номер слайду 8
І. Вчитель дає інструкції: Розташуйте аркуш паперу вертикально. На передньому плані жовтий стіл. На столі стоїть ваза. У вазі дванадцять соняшників.ІІ. Вчитель демонструє картину Ван Гога «Соняшники».ІІІ. Групи порівнюють свою роботу з оригіналом, указуючи, які геометричні фігури і в якій кількості використали. Урок математики
Номер слайду 9
Номер слайду 10
І. Вчитель дає інструкції: Розташуйте аркуш паперу горизонтально. На дальньому плані ліс. На середньому осіння галявина, на якій ростуть 7 грибів мухоморів,розташованих півколом. На передньому плані картини опале сухе листя. ІІ. Вчитель демонструє картину Івана Шишкіна «Мухомори».ІІІ. Групи порівнюють свою роботу з оригіналом, указуючи, чи вдалося виконати роботу чи ні, коротко розповідають про не їстівні гриби. Урок я досліджую світ
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Літературне читання. Вийди, вийди, сонечко,На дідове полечко,На бабине зіллячко,На наше подвір'ячко. На весняні квіточки,На маленькі діточки. Там вони граються,Тебе дожидаються. Там побачиш п'ять овечокІ баранчика між нимиІз ріжками золотими.