презентація « Геометричні фігури»

Про матеріал
презентація до узагальнюючого уроку з теми « Геометричні фігури» 5 клас НУШ « Геометричні фігури»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Геометричні фігури5 клас. НУШНе вважай невдачею те, що можна виправити. (Катон)

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання № 8952. 1) 3 * 3 = 9 см² 2) 10 + 3 + 5 = 18 см 3) 18 * 10 = 180 см² 4) 180 - 9 = 171 см²Відповідь: 171 см².1. 1) 6 * 12 = 72 см² 2) 12 - 8 = 4 см 3) 4 * 6 = 24 см² 4) 72 + 24 = 96 см²Відповідь: 96 см².ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 3

Кросворд. ПО ГОРИЗОНТАЛІ2. Одиниця вимірювання кутів. 3. Фігура, яку утворюють сторони розгорнутого кута.4. Фігура, яка є стороною кута. 5. Прилад, за допомогою якого можна побудувати прямий кут. 6. Кут, градусна міра якого більша за 90°, але менша від 180°. 7. Кут, градусна міра якого дорівнює 180°. 8. Кут, градусна міра якого дорівнює 90°. 9. Геометрична фігура, яка є вершиною кута. 10. Кут, градусна міра якого менша за 90°. 11. Промінь,який виходить з вершини кута і ділить його навпіл. ПО ВЕРТИКАЛІ1. Прилад, за допомогою якого можна вимірювати величину кутів.г р а д у сп р я м ап р о м і н ьк о с и н е ц ь т у п и йр о з г о р н у т и й п р я м и йт о ч к а г о с т р и й б і с е к т р и с ат

Номер слайду 4

Визначити за допомогою діаграми, порівняйте: 1. вартість 7 кг печива з 3 кг цукерок; 2. вартість 1 кг печива і 1 кг морозива з 2 кг цукерок.1. 1) 7 * 60 = 420 (грн.) - за 7 кг печива; 2) 3 * 130 = 390 (грн.) - за 3 кг цукерок;Відровідь: 7 кг печива дорожче за 3 кг цукерок.2. 1) 60 + 200 = 260 (грн.) - за 1 кг печива і 1 кг морозива; 2) 2 * 130 = 260 (грн.) - за 2 кг цукерок;Відповідь: 1 кг печива і 1 кг морозива вартує однаково з 2 кг цукерок.

Номер слайду 5

Хвилинка мистецтва

Номер слайду 6

1. Упорядкувати(від найменшого) трикутники за допомогою чисел, що є числовими значеннями їх периметрів. 12 - И,8 - Е,19 - Р,13 - М,9 - Р,15 - Е,18 - Т,6 - П. П Е Р И М Е Т Р

Номер слайду 7

2. У трикутнику один з кутів 37°, другий на 13° більше. Знайти третій кут трикутника. Визначити вид трикутника за кутами.1) 37° + 13° = 50° - другий кут;2) 180° - (50° +37°) = 93° - третій кут;Відповідь: 93°, тупокутний трикутник.ppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 8

3. Треба огородити сад, ширина якого 109 м, а довжина на 24 м більша за ширину. Скільки потрібно кілків для огорожі, якщо на кожен метр іде 5 кілків? 1) 109 + 24 = 133 (м) - довжина сада;2) Р = (109 + 133) * 2 = 242 * 2 = 484 (м);3) 484 * 5 = 2 420 (к.);Відповідь: 2 420 кілків треба для огорожі сада.ppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 9

4. Майстрині треба вишити квадратну серветку з стороною 15 см, скільки хрестиків вона має вишити, якщо один хрестик займає 4 мм²(взяти до уваги, що серветка має бути повністю вишита - без пробілів).1) S = 15² = 15 * 15 = 225 (cм²) - площа серветки;2) 1 см² = 10 мм * 10 мм = 100 (мм²);3) 225 * 100 = 22 500 (мм²);4) 22 500 : 4 = 5 625 (хр.);Відповідь: 5 625 хрестиків має вишити майстриня на серветці.

Номер слайду 10

Рефлексія. Якщо все було зрозуміло - вигукніть квадрат. Якщо після уроку залишились питання - вигукніть трикутник.

Номер слайду 11

Дякую за увагу!5 клас. НУШЄрмолаєва Г. Р.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
29 січня 2023
Переглядів
456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку