Вправа «МІКРОФОН»-Порівняйте пряму лінію та промінь. Що в них спільне? -Чим вони відрізняються?-Порівняйте пряму лінію та відрізок. Що в них спільне? Чим вони відрізняються?-Порівняйте промінь та відрізок. Що в них спільне?, Чим вони відрізняються?-Скільки прямих ліній можна провести через одну точку?-Скільки прямих ліній можна провести через дві різні точки?
Робота з танграмом та лічильними паличками-З яких фігур складається танграм?-Якою назвою можна об’єднати слова трикутники і чотирикутники.-Чому їх називають многокутниками?-Які ще многокутники вам відомі? Назвіть їх. -Як би ви назвали многокутник, який має вісім кутів, вісім вершин і вісім сторін?-Складіть многокутник із семи лічильних паличок. Як ви його назвали?-Складіть дев'ятикутник із лічильних паличок. Скільки треба взяти паличок?-Що цікавого ви помітили, порівнюючи назви многокутників за числом їх кутів, вершин і сторін?
Робота з комп’ютером на освітній платформі Мatific за покликанням https://www.matific.com/ua/uk/home/maths/episode/back-to-square-one-create-shapes-of-given-areas-or-perimeters/?grade=grade-5 Завдання. Виконуючи ігрові математичні завдання пригадайте поняття площа та периметр фігур. .