Мета: визначити особливості географічного розташування Давнього Єгипту; ознайомити учнів із основними заняттями давніх єгиптян; із суспільним ладом та структурою суспільства; проаналізувати повсякденне життя давніх єгиптян; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження, удосконалювати навички роботи з історичними картами та текстом підручника; формувати інтерес до вивчення минулого людства.
Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:називати дати, пов’язані з темою уроку;застосовувати та пояснювати на прикладах терміни та поняття;характеризувати особливості географічного розташування Давнього Єгипту; основні заняття давніх єгиптян; суспільний лад та структуру суспільства; описувати повсякденне життя давніх єгиптян;показувати на карті територіальні межі давньоєгипетського суспільства.
Чи правда, що у Месопотамії було створено карту зоряного неба? Як називалася віра в багатьох богів? На скільки частин поділявся світ в уявленні людей?Який міф з’явився на основі розливів Тигру та Євфрату? З чого, на думку жителів Месопотамії, боги створили людину? Який твір вважається найвидатнішим у Месопотамії?
Вивчення нового матеріалу. Робота з історичною картою. Розгляньте історичну карту. Визначте географічне розташування Єгипту. На які два регіони поділяється Єгипет?Яку частину Єгипту називають Нижньою? Де вона розташована?Визначте місцеположення Єгипту. У долині якої річки виникла Єгипетська цивілізація?