Модуль побудови зображень: Команда підключення модуля графічного інтерфейсу:tkinterfrom tkinter import *Команда створення вікна: Tk()
Номер слайду 4
Для побудови графічних об’єктів, що складаються з геометричних примітивів і готових малюнків, викликають відповідний метод модуля tkinter, який імпортують до проекту tkinter. Canvas(<назва форми>, width=<значення>, height=<значення>) Створення полотна. Розмір полотна визначається значеннями властивостей height -кількість точок за вертикаллю, та width — за горизонталлю. Полотно складається з окремих точок — пікселів, координати яких задаються значеннями х та у
Номер слайду 5
from tkinter import *window = Tk()canvas = Canvas(window, width=500, height=500) команди для створення малюнкаcanvas.pack()Для програмування використовуємо онлайн https://replit.com/languages/python3, у середовищі на своєму комп'ютері: IDLE чи Thonny
Номер слайду 6
Створення зображень на полотні викликається методом:<Ім’я_об’єкту_полотно>.create_<об’єкт> Можна побудувати такі об’єкти: лінія прямокутник многокутник еліпс дуга Об’єкти можуть мати параметри: fill — колір заливки, dash - тип заливки, width — ширина лінії та інші.