Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів Вчитель: Дейнекіна Оксана Олександрівна
Номер слайду 2
Мета:навчальна: ознайомити учнів з жанрами гумористичних творів, їхніми особливостями ; дати поняття про гумор та сатиру, уявлення про байку; ознайомити з історією її виникнення, особливостями побудови; розвивальна: формувати вміння виявляти й коментувати прихований зміст гумористичних творів, виокремлювати основну думку, пояснювати алегоричні образи; розвивати образне мислення, навички розгляду й коментування алегоричних творів;виховна: формувати уміння тактовно реагувати на іронію й гумор, виховувати самокритичний погляд. сприяти вихованню оптимістичного погляду на життя, почуття гумору. Тип уроку: засвоєння нових знань. Теорія літератури: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.
Номер слайду 3
А ви знаєте, що сміх - найзагадковіша людська здібність. Результати сканування мозку показали, що сміх є заразним. Пропоную на уроці всім заразитися сміхом .
Номер слайду 4
Користуючись хмаркою слів, скажіть про що ми сьогодні будемо говорити?
Номер слайду 5
Працюємо в зошиті!
Номер слайду 6
Гумор (лат. humor — волога, рідина) — різновид комічного, відображення смішного в життєвих явищах і людських характерах. Гумор не заперечує об'єкта висміювання і цим відрізняється від сатири, для якої характерне цілковите заперечення й різке осміяння зображуваного.
У́смішка — різновид фейлетону та гуморески. Своєрідність жанру усмішки — в поєднанні побутових замальовок із частими авторськими відступами, в лаконізмі й дотепності. Найвідоміший український автор, який писав у цьому жанрі – Остап Вишня. Мисливські усмішки — збірка творів Остапа Вишні. Вважається вершиною розвитку жанру «усмішки». Прослухайте усмішку “Заєць” https://youtu.be/x. XPFo. Ias3 OM
Номер слайду 9
Анекдо́т — коротке усне гумористичне або сатиричне оповідання про якусь подію, випадок із дотепним, часто несподіваним чи парадоксальним фіналом.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Працюємо в зошиті!
Номер слайду 12
Домашнє завдання. Стор .215,217-218 прочитати. Підготувати повідомлення про життя Леоніда Глібова у вигляді лінії життя або timeline .
Номер слайду 13
Як створити timeline1. Ознайомся з текстом, на основі якого ти будеш створювати timeline2. Визнач форму timeline – це буде просто пряма чи у вигляді якоїсь фігури.3. Випиши з тексту важливі дати та події, які стосуються теми.4. Розташуй ці події на своєму макеті в хронологічній послідовності.5. За бажанням, додай фото або власні малюнки.