Презентація гуртка "Умілі ручки" в ДНЗ

Про матеріал
„Витоки творчих здібностей і дарувань дітей – на кінчиках їх пальців. Від пальців, образно кажучи, йдуть ніби тоненькі струмочки, які живлять джерело творчої думки. Чим більше впевненості та образотворчості в рухах дитячої руки, тим тонше взаємодія із знаряддям праці, чим більше майстерності в дитячій руці, тим розумніша дитина”                                                                                                                                      В. Сухомлинський
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дошкільний навчальний заклад«Дзвіночок»Бохоницької сільської ради. Гурток «Умілі ручки» Патула Г. В.

Номер слайду 2

Патула Ганна Василівна. Народилась: 11 травня 1988 р. Закінчила: Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж, ВНПУ ім. М. Коцюбинського. Працюю: ДНЗ «Дзвіночок» с. Бохоники, Вінницький р-н., на посаді вихователя, вихователя-методиста, керівника гуртка. Стаж роботи: 11 років

Номер слайду 3

Я творча людина

Номер слайду 4

„Витоки творчих здібностей і дарувань дітей – на кінчиках їх пальців. Від пальців, образно кажучи, йдуть ніби тоненькі струмочки, які живлять джерело творчої думки. Чим більше впевненості та образотворчості в рухах дитячої руки, тим тонше взаємодія із знаряддям праці, чим більше майстерності в дитячій руці, тим розумніша дитина”                                                                                                                                     В. Сухомлинський​

Номер слайду 5

Засоби розвитку дрібної моторики. Пластилін. Природний матеріал. Папір. Крупа, намисто, ґудзики. Нитки, стрічки, шнурки, тканина. Пісок і вода

Номер слайду 6

Завдяки інтеграції освітнього процесу творча діяльність виступає як соціально-педагогічне явище, яке формує особистість дитини, творчі і креативні здібності, забезпечує розвиток пізнавальної сфери, умови самореалізації, допомагає формуванню позитивно стійких взаємодій в співтворчості дітей, педагогів та батьків. Особливе місце в цій діяльності посідає гурткова робота. Гурток „Умілі рученята” є додатковою організаційною формою освітнього процесу в ДНЗ і має профільне спрямування – художня праця.  Заняття гуртка проводяться два рази на тиждень, в ІІ половину дня, у час відведений для ігор та самостійної художньої діяльності дітей. Основними напрямками роботи гуртка є аплікація, малювання та виготовлення виробів у нетрадиційній техніці.

Номер слайду 7

Мета гуртка: Заняття гуртка покликані стимулювати у дітей творчі здібності, прилучити дітей до краси і гармонії, до світу мистецтва, пробудити її творчі сили і бажання займатися різними видами художньої праці. Також заняття передбачають розвиток психічних процесів та пізнавальних якостей: розвиток уяви,спостережливості,художнього мислення,естетичного чуття,конструктивних здібностей,моторних навичок у дітей.збагачення знань про властивості різних матеріалів,формування корисних практичних навичок.

Номер слайду 8

.Ігри з пластиліном. Для дітей зі слабкими м'язами рук дуже корисно проводити заняття з ліплення пластиліну. Ліплення з пластиліну є підготовчою роботою з іншими матеріалами та оволодінням різними інструментами.

Номер слайду 9

Ігри з папером. Папір можна рвати, м'яти, складати, розрізати ножицями. Ці ігри та вправи допоможуть дитині дізнатися, як звичайний папір перетворюється в красиві аплікації і забавні об'ємні іграшки.

Номер слайду 10

Ігри з природним матеріалом. Гуляючи з дитиною у дворі, у парку, в лісі, зверніть увагу на те, як щедро може обдарувати природа навколишнім людину. З камінчиків і паличок можна створити цікаві творчі композиції, зі снігу і глини ліпити великі і маленькі фігури. Все це дозволяє розвивати тактильно - рухове сприйняття дитини.

Номер слайду 11

Ігри з крупою, піском і водою

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Дякую за увагу!!!

pptx
Додано
22 січня 2021
Переглядів
1972
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку