заняття з художньо-продуктивної діяльності

Про матеріал
продовжувати вчити дітей малювати нетрадиційним техніками : штампуванням; вчити доповнювати зображення деталями (малювання пластиковими виделками).Розвивати почуття кольору, дрібну моторику рук, м'язи зап’ястя, творчу активність. Виховувати дбайливе ставлення до тварин , бажання допомогти їм.
Перегляд файлу

Тема: Їжачок

Мета: продовжувати вчити дітей малювати нетрадиційним техніками : штампуванням; вчити доповнювати зображення деталями (малювання пластиковими виделками).Розвивати почуття кольору, дрібну моторику рук, м'язи зап’ястя, творчу активність. Виховувати дбайливе ставлення до тварин , бажання допомогти їм.

Обладнання: зображення їжачка, заготовки малюнка їжака, виделки по кількості дітей, чорна фарба, серветки, клейонка.

Хід заняття

1.Вступ

Добрий день малята, для того щоб дізнатися хто герой нашого сьогоднішнього заняття, потрібно відгадати загадку.

Лісом котиться клубок,

В голках спинка і бочок.

Він полює ночами

За жуками і мишами.(їжак)

2.Основна частина

Правильно діти, подивіться ось він, вихователь демонструє ілюстрацію. Їжак – це дика тварина яка мешкає у лісі. Вони харчуються мишами, жуками, зміями. Їхнє тіло вкрите голками. У їжачків є багато ворогів: лисиця, вовки, пугач. Для того щоб захистити себе, при небезпеці вони згортаються у клубок. Спробуйте тепер ви переказати невелику розповідь про їжака (вихователь пропонує деяким дітям переказати описову розповідь).

А тепер погляньте на ваші столи ,перед вами лежать аркуші паперу. Що на них зображено? Чого не вистачає? Правильно голочок. Діти давайте захистимо наших їжачків, і домалюємо їм голочки. Зверніть увагу , що на ваших столах немає пензликів, але є виделки. Саме вони нам допоможуть зобразити голки. Але спочатку давайте зробимо розминку для наших пальчиків.

Їжачок маленький змерз

І в клубок звернувся

Сонце їжачка зігріло

Встав і розвернувся.

Ось ми і розім’яли наші пальчики. Для того щоб все вийшло, потрібно занурити виделку у чорну фарбу та зробити відтиск, чим більше буде відтисків, тим більш захищеним буде наш їжачок. Діти починають працювати, вихователь контролює продуктивну діяльність.

3.Заключна частина

Діти подивіться, ви впоралися із завданням, у наших їжачків вже достатня кількість голок для захисту. Зверніть увагу, які ваші роботи всі гарні. Вихователь робить виставку робіт. Діти милуються своєю роботою та іншими.

 

docx
Додано
22 січня 2021
Переглядів
717
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку