В цій презентації зібрані відомості про знання хімічних явищ,зовнішніх ефектів,що супроводжують хімічні реакції,визначення умов виникнення та перебігу хімічних реакцій,розкривається значення хімічних реакцій у житті людини.
Використовуються хімічні диктанти ,таблиці ,схеми,малюнки,таблиці,ілюстрації для кращого сприйняття матеріалу для закріплення використовується гра «Знайди відповідність»:хімічного явища,ознак хімічних явищ.
Мультимедійна форма дозволяє подати матеріал як систему яскравих опорних образів, наповнених вичерпною структурованою інформацією в алгоритмічному порядку .
Самборська С.П. * Мета: Повторити й поглибити знання про хімічні явища; сформувати поняття про хімічні реакції як спосіб вираження хімічного явища; з'ясувати ознаки хімічної реакції та хімічні властивості речовин; вдосконалити навички роботи з хімічними речовинами і лабораторним обладнанням.
Самборська С.П. * Реагенти-речовини,які вступають в хімічну реакцію. Продукти реакції-це речовини,які утворилися в результаті її перебігу. Суть хімічної реакції полягає в перегрупуванні атомів. Під час хімічних реакцій атоми не зникають і не виникають з нічого. Загальна кількість атомів у хімічній реакції не змінюється
Самборська С.П. * Відгадай? «Скрізь явища хімічні, о мамочко моя! Ось гріє батарея, цьому радію я. Мій телефон вібрує , а ще – співать він вміє . Моя кицюня Мурка не хоче молока. Воно давно прокисло, вреднючка ж ти така! Готує мама тісто – он соду додала. Ще й оцтом загасила, ну це її діла. А я відкрию «фанту» - там бульби, як завжди. Піду після обіду, є діло в гаражі. Дивлюсь: там цвях забитий. іржавий, просто страх. Чи ж помилки серйозні знайшли в моїх словах?»
Самборська С.П. * Домашнє завдання: прочитати параграф 13 впр. 1-4 Приготувати творче завдання « Сюрприз для мами» «Сюрприз для мами, або як позбутися накипу». У чайнику з’явився накип – не розчинені солі Кальцію й Магнію. Щоб його позбутися, налийте в чайник оцет і доведіть його до кипіння. Кип'ятіть півгодини. Потім злийте у раковину і прополощіть водою. Які явища ви спостерігали? Де ще утворюється накип? Як його позбутися.
Самборська С.П. * СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 1.Савчин М.М. Уроки хімії у 7 класі: Методичний посібник для вчителів. – Львів: ВНТЛ – Класика , 2008. – 158 с. 2.Задорожний К.М. Хімія: Дидактичні матеріали до курсу. 7 клас [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2007. – 112 с. – (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 6 (54)) 3. О.І. Пометун, Л.В. Пироженко „ Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод.посібн.” К., А.С.К., 2004 4.Лашевська Г.А. Хімія. 7 кл.: Підручник для загальноосвіт. навч. закл. – К.: Генеза, 2007.