Завдання уроку1. З'ясувати ознаки хребетних тварин2. Визначити основні пристосування риб до життя у воді3. Ознайомитися з основними класами риб4. Отримати від уроку користь і задоволення
Номер слайду 4
Назвіть одним словом. Чим відрізняються? Чому більші?
Номер слайду 5
Ознаки хребетних тварин. Внутрішній осьовий скелет – хорда (в процесі розвитку перетворюється на хребет)Центральна нервова система у вигляді трубки (перетворюється на спинний та головний мозок)Кровоносна система замкнена. Порожнина тіла вторинна. Зяброві щілини у глотці (у сухопутних тварин зникають)Травна система наскрізна, відкривається анальним отвором або клоакою. Жирним шрифтом зазначені ознаки типу Хордові
Номер слайду 6
Що означає вислів “ Почувається як риба у воді ”Як риба почувається у воді?
Номер слайду 7
Чому риби є господарями водного середовища?
Номер слайду 8
Особливості водного середовища та ознаки пристосування риб до нього. Невеликі перепади температур
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Особливості водного середовища та ознаки пристосування риб до нього. Невеликі перепади температур
Номер слайду 11
Дихання риб
Номер слайду 12
Особливості водного середовища та ознаки пристосування риб до нього. Невеликі перепади температур
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Особливості водного середовища та ознаки пристосування риб до нього. Невеликі перепади температур
Номер слайду 15
Бічна лінія у форелі
Номер слайду 16
Особливості водного середовища та ознаки пристосування риб до нього. Невеликі перепади температур Холоднокровність, нерест навесні
Номер слайду 17
Рухаймось разом
Номер слайду 18
ХРЯЩОВІРИБИ Підберіть 8 асоціацій-ознак. С. 71-72
Номер слайду 19
КІСТКОВІ РИБИ Підберіть 8 асоціацій-ознак. С. 69
Номер слайду 20
Надклас Риби. Клас Хрящові Риби. Скелет хрящовий5-7 зябрових щілин. Відсутній плавальний міхур. Луска із зубчиками (плакоїдна)Запліднення внутрішнєЯйцеживонародження, живонародження. Розвиток прямий. Клас Кісткові риби. Скелет кістковий. Зяброві кришкиЄ плавальний міхур. Зовнішнє запліднення. Розвиток непрямий. С. 71-72 С. 69
Номер слайду 21
Домашнє завдання. Опрацювати §16, 17(с. 69, 71)Дати усні відповіді на питання с. 68* підготувати рекламу 1-го ряду риб: Осетроподібні Коропоподібні СомоподібніОселедцеподібні Лососеподібні ОкунеподібніАкули Скати
Номер слайду 22
Завдання уроку1. З'ясувати ознаки хребетних тварин2. Визначити основні пристосування риб до життя у водіЧому риби є господарями водного середовища?3. Ознайомитися з основними класами риб4. Отримати від уроку користь і задоволення
Номер слайду 23
Посміхніться
Номер слайду 24
Гарного дня і бадьорого настрою!Посміхнись, тобі личить