Презентація "Хто такі покоління Альфа"

Про матеріал
Дану презентацію можна використати на батьківських зборах для ознайомлення батьків з дітьми покоління Альфа.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ХТО ТАКІ ПОКОЛІННЯ АЛЬФА І ЩО НАС ЧЕКАЄ?

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Покоління Альфа називають дітей, народжених після 2010 року.

Номер слайду 4

Це діти покоління Z (кому зараз до 30), покоління Y (до 45) і внуки та правнуки X (люди, старші 50 років). Вони мають особливий характер і свою місію.

Номер слайду 5

Так, багато мам з покоління Y родили цих дітей вже після 30-40 років. Коли зробили кар’єру, реалізували свої амбіції і заробили всі необхідні матеріальні блага.

Номер слайду 6

Саме тому матеріальні цінності діти покоління Альфа сприймають як належне. Вони виросли в суспільстві, де вже задоволені всі базові потреби.

Номер слайду 7

Тому в комунікації з Альфа важлива лаконічність та постійні нагадування про себе. Вони не затримують свою увагу на чомусь одному і постійно поглинають гігабайти все нової і нової інформації

Номер слайду 8

Вони не стануть нічого робити з примусу. Точно знають, чого не хочуть. Щоб від них чогось добитися, треба знайти те, що їх мотивує та надихає. Головний канал комунікації – це інтернет.

Номер слайду 9

Вони готові прийняти ваші правила гри тільки, якщо їм це цікаво та зрозуміло, для чого їм це робити.

Номер слайду 10

Для них не існує формальностей та субординації. Рамок та авторитетів. Не посади, соціальний статус чи приналежність до певної групи зможуть викликати у них повагу та бажання наслідувати. А тільки ваш образ життя, погляди, яких ви притримуєтеся, та цінності, які транслюєте.

Номер слайду 11

Покоління Альфа – це покоління Google babies.

Номер слайду 12

Вони знають, як користуватися Youtube раніше, ніж навчилися читати та писати. А смартфон чи айпед – іграшка, яка потрапляє їм до рук ще до року. Їх свідомість відмовляється сприймати, що колись не було мобільних та інтернету.

Номер слайду 13

Раніше виробники та продавці будь-яких товарів спрямовували свої рекламні звернення до батьків дітей. Тепер діти самі все можуть вибрати і навіть замовити в інтернеті. Значить для успішних продажів треба навчитися зацікавлювати настільки юних клієнтів. І саме діти Альфа вже формують вибір своїх батьків, а не навпаки, як це було завжди.

Номер слайду 14

Саме вони – справжні люди 21століття: врівноважені, позитивні, неагресивні.

Номер слайду 15

Вони виросли з інтернетом, для них не існує культурних та політичних кордонів чи відмінностей. Вони гнучкі і толерантні.

Номер слайду 16

І саме їм доведеться це все розв’язувати та вичищати. Ми залишаємо їм знищену, засмічену планету та купу політичних і релігійних конфліктів.

Номер слайду 17

Тому вже змалечку для них характерні висока соціальна відповідальність та свідомість. Вони притул займуться проблемами світового значення – тероризмом, екологією, збереженням ресурсів, які майже вичерпані нами, їх попередниками.

Номер слайду 18

Але при всьому оптимізмі, вчені б’ють на сполох – через сидячий спосіб життя та постійне перебування в гаджетах проблема ожиріння розростеться до небувалих масштабів.

Номер слайду 19

Та вони зможуть замінити собі будь-який орган, зробивши його на 3 D принтері. Виростити собі нове тіло і замінити його, звернувшись по допомогу до фахівців, професії яких ще не вигадали, з матеріалів, які ще не придумали.

Номер слайду 20

Ох, і цікаве нас чекає майбутнє! І воно будується вже, нашими дітьми та онуками – новітнім, креативним, гнучким та позитивним поколінням Альфа.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Синчак Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
18 жовтня 2020
Переглядів
5911
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку