Презентація.Ігри на уроці іноземної мови для дітей з вадами зору.

Про матеріал

Вивчення іноземної мови – це діяльність, яка спрямована на розвиток особистості учня, дозволяє покращувати пам'ять, увагу та мислення, дає дітям нові можливості: дізнатися про свята і традиції,цікаві факти культурного життя іншої країни

У своїй роботі я приділяю увагу методу гри. Гра відіграє дуже важливу роль у навчанні іноземної мови в початкових класах. Вона допомагає не тільки зацікавити учнів, а ще й навчити їх. Особливо, якщо мова йде про учнів з порушеннями зору, для них гра – це не тільки спілкування з однолітками,а ще й отримання знань.

Кожному вчителю, який починає працювати в інклюзивному класі, потрібно пам'ятати, що навчання дітей з особливими потребами вимагає інших прийомів, форм і методів навчання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ігри на уроці іноземної мови. Формування комунікативних навичок у дітей з порушеннями зору. Гончарова Наталія Валеріївна. Вчитель іноземної мови (англійська) Балаклійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2

Номер слайду 2

Вивчення іноземної мови – це діяльність, яка спрямована на розвиток особистості учня, дозволяє покращувати пам’ять, увагу та мислення, дає дітям нові можливості: дізнатися про свята і традиції,цікаві факти культурного життя іншої країни тощо. Кожному вчителю, який починає працювати в інклюзивному класі, потрібно пам’ятати, що навчання дітей з особливими потребами вимагає інших прийомів, форм і методів навчання. У своїй роботі я приділяю увагу методу гри. Гра відіграє дуже важливу роль у навчанні іноземної мови в початкових класах. Вона допомагає не тільки зацікавити учнів, а ще й навчити їх. Особливо, якщо мова йде про учнів з порушеннями зору, для них гра – це не тільки спілкування з однолітками,а ще й отримання знань. К. Д. Ушинський з приводу гри писав: «У дидактичній грі формуються всі сторони душі людської, її розум, її серце і її воля, і якщо говорять, що ігри прорікають майбутню долю дитини, то це правдиво в подвійному розумінні: не тільки у грі виявляються здібності дитини і відносна сила її душі, але й сама гра має великий вплив на розвиток дитячих здібностей і нахилів, а одночасно і на її майбутню долю»

Номер слайду 3

Натхненням до адаптування та створення ігор для уроку іноземної мови стала учениця 1-В класу Шаповалова Ірина,яка у 2016-2017 навчальному році розпочала своє навчання в інклюзивному класі на базі Балаклійської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2. З перших уроків стало зрозуміло, що дитина має:гарне нюхове сприйняття;прекрасний слух;чудове тактильне сприйняття;високий рівень інтелекту;розвинуту емоційно-вольову сферу;непогану уяву та логічне мислення;комунікабельні здібності (вона щира і відкрита для спілкування).

Номер слайду 4

Ігрова діяльність є ведучою для дітей молодшого віку. На уроці іноземної мови я використовую наступні ігри :1) рухливі ігри (до них відносяться зарядка з командами, ігри на увагу, вірші і пісні, які супроводжуються рухами);2) лексичні ігри ( відтворення нових лексичних одиниць);3) ігри - змагання (діти поділяються на команди і виконують різні завдання);4) ігри з м’ячем (питання-відповідь, переклад слів і речень з української на англійську і навпаки);5) граматичні ігри ( запам’ятовування стійких граматичних структур, наприклад It is a…, I can see…);6))творчі ігри ( вироби з паперу , листівки проектні роботи );7) рольові ігри („У школі”, „В магазині ігрошок”).8) фонетичні ігри ( відворення та імітування звуків ). Швидко адаптуватися до життя в соціумі та отримати для цього знання, уміння та навички допоможе використання різних ігор,адаптованих та розроблених для навчання сліпих школярів.

Номер слайду 5

Мета : формувати навички комунікативної компетенції. Обладнання : жовтий м’яч. Хід гри : учитель по черзі кидає м’яч учням , повторюючи “ Hello ! How are you ? Учень має спіймати та кинути м’яч вчителю , відповідаючи “ I am fine . Thank you ! Ця гра може проводитися як у режимі : Teacher – Pupil , так і в режимі : Pupil 1 – Pupil 2. Гра : " Yellow ball ".

Номер слайду 6

Мета: перевірити лексику з теми (« Шкільне приладдя » ,« Іграшки »), розвивати логічне мислення. Обладнання: шкільне приладдя, іграшки тощо. Хід гри: учитель розкладає на столі шкільне приладдя або іграшки, а учень (учні) дотиком пальців відгадує, що це за предмет. What is it? It is a pen. У цю гру можна грати у режимі: Teacher – Pupil(Pupils). Гра : “ Touch and say “

Номер слайду 7

Мета: закріпити лексику з теми: «Школа. Шкільне приладдя. Інструкції», виховувати повагу один до одного. Обладнання: шкільне приладдя( портфель, ручка, олівець, книга). Хід гри: один з учнів в класі грає роль вчителя. Він( вона) заходе до класу і каже: Children, stand up, please! Hello! Sit down, please! Take your pens( bags, pencils, books), please! Good bye! Учні виконують інструкції вчителя. У цю гру можна грати у режимі: Pupil 1- Pupils. Гра: “At school or a strict teacher”

Номер слайду 8

Мета: формувати лексичні навички по темі «Іграшки». Хід гри: учитель послідовно називає слова по темі «Іграшки». Учні повторюють ці слова за вчителем, кожне слово промовляється з різною інтонацією: голосно, тихо, пошепки. Учні імітують інтонацію вчителя, тобто промовляють так, як і вчитель. Цю гру можна використовувати у межах будь-якої теми. Гра: “Aloud, quietly and whisper”

Номер слайду 9

Мета: закріпити лексику по темі «Моя сім’я». Хід гри: один з учнів виходе до дошки і повертається до неї лицем. Вчитель, не називаючи ім’я, показує на учня в класі і той промовляє слово по темі «Моя сім’я». Учень біля дошки відгадує, хто сказав слово. Pupil 1: Mother.(Учень з класу). Teacher: Who is he (she)?Pupil 2: This is Bohdan.(Учень біля дошки). Teacher: Right.(Wrong). Гра: “Who is he (she)?”

Номер слайду 10

Мета: формувати лексичні навички( назви форм: трикутник, круг, квадрат, зірка, маленький, великий), розвивати уяву та моторику пальців рук. Обладнання: кольоровий папір, вирізані фігури трикутника, квадрата, круга, зірки. Хід гри: вчитель розкладає на стіл різні фігурки,пояснюючи англійською кожну фігуру. This is a circle( square, star, triangle). Учні повторюють за вчителем,потім вчитель дає інструкції, щодо створення Різдвяної листівки. Учні виконують всі інструкції. This is a star. Take it, please! Put on the desk, please! Stick a star please, please! Гра: “Magic forms”

Номер слайду 11

Мета: перевірити знання літер алфавіту. Обладнання: спеціальні картки з літерами( Brail`s ABC). Хід гри: учитель називає літери по порядку( не по порядку), а учні повторюють назви літер та розкладають картки на парті. У цю гру можна грати у режимі: Teacher- Pupils. Гра: “ The world of ABC”

Номер слайду 12

Мета: перевірити знання чисел( 1-10) та слів( тема: « Іграшки»). Хід гри: вчитель рахує від 1 до 10, а учні називають іграшки і навпаки учитель називає іграшки, а учні рахують. У цю гру можна грати у режимі: Teacher- Pupil 1- Pupil 2…Teacher: One. Pupil 1: A car. Teacher: Two. Pupil 2: A doll. Гра: “Count the words”

Номер слайду 13

Мета:перевірити рівень лексичних навичок( тема: « Школа. Шкільне приладдя»). Хід гри: учитель загадує загадки по темі, а учні відгадують. Teacher: Це предмет, з яким учні ходять до школи. Pupils: It is a bag. Teacher: Це предмет, завдяки якому учень пише. Pupils: It is a pen. Загадки можуть змінюватися разом з темою. Гра: “ Solve riddles”

Номер слайду 14

Мета: розвивати комунікативні навички( тема: «Свята та традиції»). Обладнання: м’яч( будь – яка м’яка іграшка). Хід гри: учитель запитує, а учні по черзі відповідають при цьому передають м’яч або м’яку іграшку. Teacher: How old are you?Pupil 1: I am six. Pupil 1: I am six too. Гра “ Chain”

Номер слайду 15

образне мислення; логічне мислення; орієнтацію у просторі; пізнавальну сферу; довільну увагу; творчу сферу; психологічну сферу. Ігри на уроці іноземної мови, що формують комунікативні навички у дітей з порушеннями зору необхідні для того, щоб розвивати та покращити:

Номер слайду 16

Дякую за увагу!

pptx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
3388
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку