Презентація" Ігри та вправи з швидкочитання для учнів 1 - 4 класів

Про матеріал
В цій презентації створені ігри та вправи для дітей початкових класів. Цікаві, творчі ігри та вправи,які сприятимуть розвитку швидкочитання на різних уроках. Використовуючи ці ігри та вправи на різних уроках ,дадуть змогу дітям ,швидко та якісно навчитися читати.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВПРАВИ І ІГРИ З ШВИДКОЧИТАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 1-4 КЛАСІВЯкимишин Світлана Степанівна

Номер слайду 2

Хто назве більше слів?Матеріал до гри: м’яч, фішки. Учитель називає будь-який звук і пропонує дітям назвати слова, в яких він зустрічається. Потім кидає м’яч комусь із дітей, той, хто спіймав його повинен сказати слово з цим звуком. Якщо відповідь правильна, дитина отримує фішку. Переможець визначається по кількості набраних фішок

Номер слайду 3

Червоний – білий. Матеріал для гри: два кружечки (червоний і білий) у кожного учня. Вчитель пропонує уважно прислухатись до слів і визначити, чи є в них певний звук. При наявності такого звука при вимові слова учні підіймають червоний кружечок, при відсутності його – білий.

Номер слайду 4

Продовжуй Грають дві команди. Вчитель називає декілька слів, які починаються із певного звука (окуляри, олень…). Представники кожної команди по черзі продовжують підбирати слова. Перемагає та команда, яка придумала останнє слово. Гра може змінюватися в залежності від дидактичних завдань уроку.

Номер слайду 5

Хто в якому будиночку живе?На дошці накреслені квадрати. Завдання: розмістити в будиночках-квадратах тварин. В першому будиночку тих, назви яких складаються з одного складу, в другому – із двох, в третьому – із трьох складів.

Номер слайду 6

СКЛАДИ СЛОВОІз розсипаних букв (м, а, б, о, к, і, т, л) скласти слова (мак, бік кіт, тік, літо…)к, а, р, н, о, в, о (нора, ворона, корова, ранок, …)

Номер слайду 7

ЛАНЦЮЖОК СКЛАДІВНа дошці записані слова, чи вчитель їх називає по черзі: мама, калина, машина. Діти на набірному полотні виставляють склади: з першого слова – перший склад - ма, з другого слова – другий склад - ли, з третього слова – третій склад – на. Читають нове слово – малина.

Номер слайду 8

ПЛУТАНИНА Матеріал до гри: набір складів. Створюється ігрова ситуація: Читайлик неправильно склав із складів слова. Знайди і виправ помилки: ва-со, ши-ма-на, си-ли-ця.

Номер слайду 9

Назви протилежні слова. Вчитель пояснює правила гри: «Я говорю слово, кидаю комусь м’яч, а ви називаєте протилежне за значенням слово і повертаєте м’яч мені».

Номер слайду 10

РОЗ’ЄДНАЙ СЛОВА І ПРОЧИТАЙДітираділизимі. Взимкуособливіканікули. Знимиприйде. Новий рік. Будутьялинка, карнавал, подарунки.

Номер слайду 11

УТВОРИ СЛОВА І ПРОЧИТАЙ ЇХсі-но-си-ла-па-раков-дра-ка-са-ло-сіквіт-ка-бан-ка-ва-за-водза-ла-па-ва-та-то-вар

Номер слайду 12

ШВИДКО ПРОЧИТАЙ СЛОВА- Односкладові- двоскладовіЛід, дуб, роса, зима, лоза, рік, газ, каша, тин, місто, іній, Іра, дім, син, кора, зима, Оля, віз, весна, рій, сом.

Номер слайду 13

ДОПОВНІТЬ ВИСЛІВ ШВИДКО І ТОЧНО: Дерево високе, а кущ…Цукор солодкий, а сіль…Озеро мілке, а океан …Річка прісна, а океан…

Номер слайду 14

ДОПОВНІТЬ РЕЧЕННЯ: Лікар – це людина, яка…Вчитель – це…… - це людина, яка співає.… - це людина, яка пише картини. Шуба – це одяг, а чоботи - …Дуб – це дерево, а ромашка - …

Номер слайду 15

ЧИТАННЯ «БІГ ПО ДОРІЖЦІ»Діти читають склади, слова з різним темпом та силою голосу: - повільно й тихо; - швидко й тихо; - швидко й голосно; - повільно й голосно.

Номер слайду 16

ВІДШУКАЙТЕ ЗАКІНЧЕННЯ ПРИСЛІВ’Я ЧИ ПРИКАЗКИ І ПРОЧИТАЙТЕ ЇЇ. Квітам потрібне сонце, ніж у неволі в золотій клітці. Воля пташці дорожча, то в ліс не йти. Краще на волі на вітці від золотої клітки. Боятися вовка, а народам мир.

Номер слайду 17

ГРА «БЮРО ЗНАХІДОК»Учитель вводить дітей в ігровий сюжет: «Діти, давайте попрацюємо у бюро знахідок. У даних віршиках загубилися слова. Прочитайте вірші та доповніть загубленими словами». Батько донечці і сину. Дав чотири апель…І порадив: – Не сваріться,Ними чесно … (поділіться). То по скільки. Доньці й … (сину)Перепало … (апельсинів).

Номер слайду 18

НАЗВІТЬ ПРЕДМЕТИ ОДНИМ УЗАГАЛЬНЮЮЧИМ СЛОВОМ:а) дуб, сосна, береза – це …б) карась, лин, окунь – це …в) маслюк, мухомор, лисичка – це …г) помідор, огірок, капуста – це …

Номер слайду 19

«УТВОРИ СЛОВА»З букв даного слова учням потрібно за певний час скласти і записати слова. Матеріал для гри: Ведмідь (мед, мідь, дім, дві, дід);айстри (старий, три, рис, сир, тир);акваріум (мак, кава, міра, кара, рама, ріка, Віра, кір, рука, крам, вік);жайворонок (жар, вкрай, ворон, корова, корона, край, кран, кров, нова, нора, рак, район, рано, ранок);компас (кома, копа, каса, сом, мак, сам, смак, оса).

Номер слайду 20

ПЕРЕСТАВ БУКВИ, ЩОБ ВИЙШЛО НОВЕ СЛОВО. Матеріал для гри: Осел – село, лісок – сокіл, курча – ручка, старий – айстра, кіт – тік, марка – рамка, дошка – шкода, рис – сир, нора – рано, наголос – голосна, спина – напис – насип, сосна – насос.

Номер слайду 21

«ЧИСЛА В СЛОВАХ»Учень мовчки читає слова. Вголос називає, яке число заховалося у слові. Матеріал для гри: Смородина електрик гетри. Відвага цитрина вісім. Відвар транзистор стрибун. Підвал родина історія. Годинник зовсім листок. Актриса листопад місток. Меншість столиця тризуб. Гострий трибуна сорока. Стриножити сестрички стриж

Номер слайду 22

ПІКТОГРАМИУчитель називає слова, а учні на аркуші паперу малюють силуетне зображення, за яким потім згадують слово. Згодом за піктограмами відтворюють слова. Матеріал для гри: Квітка, пташка, серце, килим, хата, тин, миша, жолудь.

Номер слайду 23

ГРА «КУЛЬКА»Всі уявляють, як треба надути кульку. Читає рядок один учень, запрошує на допомогу іншого учня і другий рядок читають разом, другий учень запрошує третього, третій – четвертого і так поступово всі учні залучаються до хорового читання. Щоб знайти хто ще не читає, перед початком цієї гри всі діти тримають підняту руку.

Номер слайду 24

ГРА «ЧИТАЙ, ДУМАЙ, ДОПОВНЮЙ!»У кріслі відпочивала бабуся. З крісла виглядав … . Біля крісла … . За кріслом … . Під кріслом … . Над кріслом … .

pptx
Додано
18 листопада
Переглядів
173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку