ПРОБЛЕМА За результатами діагностування було виявлено, що більшість дітей мають недостатньо знань про рідне місто. Діти не замислюються про те, що місто, в якому вони живуть - це їхня мала батьківщина, важко називати вулицю, на якій вони мешкають, недостатньо знань про пам'ятки архітектури, визначні місця, про походження герба міста.
ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ1. Продовжувати знайомити дітей з історією рідного міста, його визначними місцями.2. Ознайомити з походженням назви міста.3. Закріпити знання дітей про знайомі вулиці, де знаходиться будинок, дитячий садок.4. Розширювати знання про герб рідного міста та історію його створення.6. Залучати батьків до участі у проектній діяльності.7. Виховувати любов до рідного міста, його історії, уміння бачити красу рідного міста, радіти їй та берегти.8. Виховувати морально-патріотичні почуття.
ІІ етап. Розробка проекту. Підібрати необхідну літературу, ілюстраційний матеріал, матеріал для ігрової діяльності для успішної реалізації проекту. Зацікавити дітей та батьків темою проекту, спонукати їх до спільної діяльності, спрямованої на досягнення мети проекту. Скласти перспективний план заходів.
IІI етап – основний:1. Заняття «Моє рідне місто - Бердичів»Мета: Уточнити знання дітей про назву рідного міста, історію виникнення міста та основні памятки історії. Викликати в дітей почуття захоплення красою рідного міста.2. Знайомство з гербом міста. Мета: Дати поняття у тому, що таке герб, пояснити символіку герба м. Бердичева. Виховувати шанобливе ставлення до символіки міста.3. Розгляд ілюстрацій, альбому,набір вітальних листівок з видами міста.
7. Складання розповіді «Що цікавого знаходиться на моїй вулиці?»Мета: Закріпити з дітьми знання про домашню адресу.8. Конкурс малюнків на тему "Вулиця, на якій я живу" (спільно з батьками).9. Розгляд альбому «Моє улюблене місто» (Парк відпочинку ім. Т. Шевченка, будинок творчості ім. Разумкова, міська бібліотека).10. Бесіда «Вони прославили наше місто» (Б. Хмельницький, Ян Тишкевич).11. Розгляд фотографій меморіалу «Слава Героям!». Бесіди з дітьми про те, хто в їхній сім'ї служив в армії, був або перебуває на війні.
12. Дидактична гра «Дізнайся, де я перебуваю». Мета: Закріпити знання про визначні місця рідного міста: «Костьол Святої Варвари», монастир-фортеця Босих Кармелітів, Миколаївський собор. 13. Фото-челендж «Де я побував /побувала у рідному місті?»14. Конструювання «Макет визначної пам'ятки історії мого міста».