Презентація "Індивідуальне навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку"

Про матеріал

Презентація на тему: "Індивідуальне навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку", методичні рекомендації з дефектології спрямовані на ознайомлення вчителів з специфікою індивідуального корекційного навчання.

Перегляд файлу

Індивідуальне навчання

Використання сучасних навчальних технологій на індивідуальних заняттях з дітьми з особливими потребами

l Ігрові методи, навчання в співпраці;

l Нестандартні форми проведення l Техніка ниткографії; індивідуальних занять;   l Техніка пальцевого

l Індивідуальні навчальні заняття на свіжому        живопису

                повітрі;                                                                        l Техніка плямографії;

l Мультимедійні презентації на       l Психогімнастика; індивідуальних заняттях;        l Ігри-медитації;

l Розвивальні та навчачальні компютені l Дихальна гімнастика; програми;         l Казкотерапія.

l Елементи британської методики «Нумікон», яка дозволяє вчити дітей математики без цифр за допомогою різнокольорових фігур;

l Методики збереження здоров'я пальчиковими вправами;

l Методики Незакінчені реченняу роботі з аутичними       дітьми;

l Піщана терапія, аромотерапія,    глинотерапія;

l Арт-терапія, кольротерапія;

l Фітотерапія;

l Ігри з водою;

l Ігровий масаж на уроках письма;

які мають розлади функцій опорно-рухового апарату

l Методика М.Монтессорі;

l Методика О.П.Хохліної Розумовий розвиток учнів молодших класів школи інтенсивної педагогічної корекції у процесі трудового навчання”;

l Елементи методики К.О.Семенової;

l Методика розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку Катаєвої А.А., Стребелева Є.А.

l Методика з арт-терапії (автори

С.М.Зінченко, Р.В.Богуш, О.В.Гоголівська,

І.В.Михайлюк);

l Методики піщаної терапії, казкотерапії

Т.Д.Зінкевич - Євстигнєєвої, Т.М.Грабенко ;

l Методика логопедичного масажу

О.М.Новікової;

l Методика О.П.Родинової «Музичні шедеври»;

l Методика глинотерапії;


які мають розлади зору

l Методика Коробки форм”.

l Методика Пірамідка й мисочки”.

l Методика Розрізні картинки”.

l Методика Вільний малюнок”.

l Техніка розслаблення очей.

l Техніка кліпання очей.

l Техніка обертання очей.

l Техніка масажу очей.

l Техніка промивання очей.

які мають розлади мовлення

l  Дихальна гімнастика;

l  Пальчиковий театр;

l  Глинотерапія;

l  Піщана терапія;

l  Аромотерапія;

l  Арт-терапія, кольоротерапії;

l  Ігри з водою;

l  Ігровий масаж;

l  Насіннєва терапія;

l  Техніка ниткографії; • Техніка плямографії; l Методики розвитку дрібної • Техніка пальцевого моторики у дітей дошкільного віку живопису; Катаєвої А.А, Стребелева Є.А.;

l  Методика логопедичного   •       Казкотерапія; масажу О.М. Новікової.;

     Психогімнастика;

     Лікувальні навіювання.

Корекційні методики для роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку та з розумово відсталими дітьми


Методики, техніки, завдання та вправи спрямовані на:

l  збільшення обсягу уваги (“Гудзик”); l поліпшення концентрації уваги (“Хто більше”,

Дзеркало”); l поліпшення розподілу уваги (Методика

Мюнстерберга);

l  розвиток переключення уваги (коригувальні завдання із чергуванням правил викреслювання літер);

l  розвиток памяті (розвиток здатності дітей до відтворення уявних образів, розвиток памяті на основі мнемічних прийомів Групування”, “Групування за асоціацією”, “Класифікація” ); l коригування розумових операцій (складання речення, виключення зайвого, способи застосування предметів, визначення послідовності подій, відшукання чисел);

l  Соляна терапія; l Піщана терапія;

l  Аромотерапія;

l  Глинотерапія;

l  Арт-терапія;

l  Кольротерапія;

l  Фітотерапія;

l  Ігри з водою; l Звукотерапія;

l  Психогімнастика.


Корекційні методики для роботи з дітьми з розладами емоційно-вольової сфери

l  Методики Незакінчені реченняу роботі з аутичними   дітьми;

l  Піщана терапія;

l  Аромотерапія;

l  Глинотерапія;

l  Арт-терапія;

l  Кольротерапія;

l  Фітотерапія;

l  Ігри з водою; l Звукотерапія;

l  Психогімнастика.

Піщана терапія

Арт-терапія

Ігри з водою

                   Масаж



Компютерні технології

Логопедичні вправи

Якщо дитина оточена критикою, то вона вчиться звинувачувати,

Якщо дитина бачить ворожість вона вчиться битися.

Якщо над дитиною насміхаються вона вчиться бути боязкою.

Якщо дитину постійно соромлять вона вчиться почувати себе винуватою.

Якщо дитина оточена терпимістю вона вчиться бути терпимою.

Якщо дитину заохочують вона вчиться цінувати інших.

Якщо дитина почуває себе у безпеці вона вчиться вірити.

Якщо дитину схвалюють вона вчиться подобатися сама собі.

Якщо дитину приймають і поводяться з нею доброзичливо вона вчиться

знаходити любов у цьому світі.

Росс Кемпбелл



pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
18 березня 2018
Переглядів
4142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку