Презентація "Інфогра для учнів 6 класу з інформатики"

Про матеріал
Гра для знавців інформатики, а також для тих, хто бажає вдосконалювати свої знання, прагне творчо розвиватися.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ІНФОГРА6 клас. Грудень 2022

Номер слайду 2

НАЙРОЗУМНІШИЙНАЙІНТЕЛЕКТУАЛЬНІШИЙНАЙКРАЩИЙ З НАЙКРАЩИХ

Номер слайду 3

І раунд «Представлення команд»Команда дівчат. Команда хлопців

Номер слайду 4

II раунд «Хто перший»Задаються запитання та команда, що готова надати правильну відповідь має підняти руку. У разі невірної відповіді, команда-суперник має право дати свою відповідь. За вірну відповідь команда отримує 1 бал.

Номер слайду 5

ІII раунд «Дешифратор»Перед вами комбінації букв. Вам потрібно скласти з них терміни з інформатики. За правильно виконане завдання – 1 бал

Номер слайду 6

ІII раунд «Дешифратор»ТЙАС

Номер слайду 7

ІII раунд «Дешифратор»САЙТ

Номер слайду 8

ІII раунд «Дешифратор»РОНІМТО

Номер слайду 9

ІII раунд «Дешифратор»МОНІТОР

Номер слайду 10

ІII раунд «Дешифратор»ТІЛАКОЙБ

Номер слайду 11

ІII раунд «Дешифратор»КІЛОБАЙТ

Номер слайду 12

ІII раунд «Дешифратор»ОСЦПРОЕР

Номер слайду 13

ІII раунд «Дешифратор»ПРОЦЕСОР

Номер слайду 14

ІII раунд «Дешифратор»АКППА

Номер слайду 15

ІII раунд «Дешифратор»ПАПКА

Номер слайду 16

ІII раунд «Дешифратор»ИНЕРПТР

Номер слайду 17

ІII раунд «Дешифратор»ПРИНТЕР

Номер слайду 18

ІII раунд «Дешифратор»ЖОЙДТИСК

Номер слайду 19

ІII раунд «Дешифратор»ДЖОЙСТИК

Номер слайду 20

ІII раунд «Дешифратор»АИНТІСУВР

Номер слайду 21

ІII раунд «Дешифратор»АНТИВІРУС

Номер слайду 22

IV раунд «Приказки програмістів»А зараз прозвучать версії програмістів відомих прислів'їв і приказок. Спробуйте пригадати, як звучать вони в оригіналі. Наприклад: Комп'ютер пам'яттю не зіпсуєш(Кашу маслом не зіпсуєш)За правильно відгадане прислів’я чи приказку – 1 бал

Номер слайду 23

IV раунд «Приказки програмістів»Не смійся над старими комп’ютерами, і твій буде старий. Не смійся над старими людьми, і ти будеш старий.

Номер слайду 24

IV раунд «Приказки програмістів»По ноутбуку зустрічають, а по розуму проводжають. По одягу зустрічають, а по розуму проводжають.

Номер слайду 25

IV раунд «Приказки програмістів»Сім раз подумай, а один раз форматуй. Сім раз відміряй, а один раз відріж.

Номер слайду 26

IV раунд «Приказки програмістів»Що з Корзини видалене, то пропало. Що з возу впало, то пропало.

Номер слайду 27

IV раунд «Приказки програмістів»Дарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають. Дарованому коню в зуби не дивляться.

Номер слайду 28

IV раунд «Приказки програмістів»Провідник до файлу доведе. Язик до Києва доведе.

Номер слайду 29

IV раунд «Приказки програмістів»Не піктограма красить файл, а файл — піктограму. Не ім'я красить людину, а людина ім'я.

Номер слайду 30

IV раунд «Приказки програмістів»З хворого диска на здоровий вінчестер. З хворої голови на здорову.

Номер слайду 31

IV раунд «Приказки програмістів»Вірусу боятися — в Інтернет не ходити. Вовка боятися — в ліс не ходити.

Номер слайду 32

IV раунд «Приказки програмістів»Антивірусна програма — запорука здоров'я комп'ютера. Чистота — запорука здоров'я.

Номер слайду 33

V раунд «Розгадай ребус»Команда, що готова дати відповідь, має підняти руку. У разі невірної відповіді, команда-суперник має право дати свою відповідь. За правильну відповідь – 1 бал

Номер слайду 34

V раунд «Розгадай ребус»МОНІТОР

Номер слайду 35

V раунд «Розгадай ребус»КОМАНДА

Номер слайду 36

V раунд «Розгадай ребус»ВІДЕО

Номер слайду 37

V раунд «Розгадай ребус»МАЛЮНОК

Номер слайду 38

V раунд «Розгадай ребус»ТАБЛИЦЯ

Номер слайду 39

VI раунд «Майстри перевтілювань»Виконавець повинен, не називаючи предмету, пантомімою показати пристрій комп’ютера. Для цього раунду запрошуються гості нашої гри. За правильну відповідь – 1 бал.

Номер слайду 40

VІІ раунд «Ерудити»Пристрій, що бігає по столу і має 2 або 3 кнопки. Клавіша, якою «вмикають» верхній регістр клавіатури. Яка клавіша знищує символ зліва від курсору? Клавіша відміни команди. Найголовніша кнопка на робочому столі. Графічний редактор Microsoft Office. Сучасна операційна система. Пристрій відображення інформації. Яка клавіша знищує символ справа від курсору? За правильну відповідь – 1 бал. Запитання І команді:(Миша)(Shift)(Backspace)(Esc)(Paint)(Windows)(Монітор)(Delete)(Пуск)

Номер слайду 41

VІІ раунд «Ерудити»Пристрій, який має більше 100 кнопок. Ручний маніпулятор для комп'ютерних ігор. Клавіша, яка робить літери великими? Клавіша для вводу команди в комп'ютер. Піктограма збереження видалених об'єктів . Всесвітня мережа. Невелика, спеціально написана програма, що шкодить. Значок на робочому столі. Програма, яка стискає інформацію. За правильну відповідь – 1 бал. Запитання ІІ команді:(Клавіатура)(Джойстик)(Caps Lock)(Enter)(Інтернет)(Вірус)(Піктограма)(Архіватор)(Корзина)

Номер слайду 42

Оцінки за раунд – від 1 до 5 балів.ІХ раунд «Чорний ящик»Увага, чорний ящик!Предмет, який лежить в ящику, пов'язаний із комп'ютером, він став назвою відомої фірми і продукції, яку вона випускає. Він містить багато заліза. Його люблять люди, які ведуть особливий спосіб життя, його створили американці. Що лежить в ящику?(У ящику лежить яблуко. Машина, як і фірма, отримала назву АРРLЕ (від. англ. — яблуко. Стів Джобс, один із засновників, був вегетаріанцем).

Номер слайду 43

ВІДЕО-РОЗМИНКА«Весела кукурузка»https://www.youtube.com/watch?v=0me. G5 Pn_i. OIСлово журі: оголошення результатів

Номер слайду 44

Нагородження!Підійшла до завершення наша інфогра. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання. ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

pptx
Додано
29 грудня 2022
Переглядів
611
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку