Номер слайду 3
Найбільшу цінність для учня становить та інформація, яку він здобув самостійно,оскільки вона добре інтегрується в уже наявну в нього систему знань. За допомогою реальних об'єктів (телевізор, магнітофон, телефон, факс, комп'ютер, принтер, модем тощо) й інформаційних технологій (аудіо-, відеозапис, електронна пошта, ЗМІ, Інтернет) формуються вміння самостійно шукати, аналізувати та відбирати необхідну інформацію, організовувати, перетворювати, зберігати та передавати її. Важко уявити сучасну успішну людину, що не володіє інформаційною компетентністю. Вміння самостійно шукати, аналізувати, інтегрувати, зберігати та передавати інформацію розвиває вміння знаходити вирішення найнестандартніших ситуацій у житті. Виходячи з існуючих рівнів засвоєння знань: розпізнавання, репродукції, продуктивного, творчого – визначаються такі етапи формування інформаційної компетенції: ознайомлення, репродукція, перетворення, творчий етап.