Презентація "Інновації на уроках природничо-математичного циклу"

Про матеріал

Презентація досвіду вчителів природничо-математичного циклу по впровадженню інноваційних технологій навчання на різних етапах уроків, ілюстровано власними фото.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інновації на уроках природничо-математичного циклу. Нове треба створювати в поті чола, а старе само продовжує існувати і твердо тримається на милицях звички. О.І. Герцен. Звичайний викладач підносить істину, гарний учить її знаходити. А. Дистервег

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Інновації (італ. іnnovatione - новизна, нововведення) - нові форми організації діяльності і управління, нові види технологій, які охоплюють різні сфери життєдіяльності людства.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Уміє думати самостійно, вирішувати різноманітні проблеми і застосовувати отримані знання в практичній діяльностіМає критичне і творче мислення. Володіє багатим словниковим запасом на основі глибокого розуміння гуманітарних знаньЄ комунікабельним, контактним серед різних соціальних груп;Уміє запобігати конфліктним ситуаціям, уміло виходити з них. Сучасний робітник

Номер слайду 6

Інноваційний потенціал педагога

Номер слайду 7

Фактори, що стимулюють до інновацій

Номер слайду 8

Педагогічна технологія - це наука про розвиток, освіту, навчання і виховання особистості школяра на основі позитивних загальнолюдських якостей та досягнень педагогічної думки.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Які інтерактивні технології ви використовуєте на своїх уроках?

Номер слайду 12

За якими ознаками об’єднано ці речовини:а) вода, спирт, бензин,б) залізо, кварц, олія,в) кисень, вода, вуглекислий газ. «Знайди помилку»2 Hg + 2 O2 = 2 Hg. O2 Al + 3 Cl2 =2 Al. Cl32 Ag. NO3 = 2 Ag + NO2 + O24 Fe + O2 = 2 Fe2 O2 Fe + 3 Cl2 = 2 Fe. Cl3 P +O2 = PO2

Номер слайду 13

“Важливо, щоб людина, зіткнувшись із суперечливими фактами, що породжують запитання, здивувалася, “емоційно” загорілася цим питанням, щоб незрозуміле викликало в неї емоцію здивування...”. С. Л. Рубінштейн

Номер слайду 14

ху у = х+5

Номер слайду 15

Основні переваги інтерактивних технологій навчаннярозуміннязнаннязастосуванняаналізсинтезоцінка. Когнітивні цілі

Номер слайду 16

Проектні технології

Номер слайду 17

Вершиніна І. В. Урок з хімії 11 кл«Шкідливий вплив вживання алкоголю, наркотичних речовин, тютюнокуріння на організм людини» 

Номер слайду 18

Вершиніна І. В., Філько Л. Г., Перцевий Ю. В. Бінарнарний семінар - практикум з хімії та Захисту Вітчизни. 11 кл. «Хімічна зброя»

Номер слайду 19

Вершиніна І. В., Удод М. І. Бінарний, інтегрований позакласний захід з географії, хімії, екології. 8 кл. "Україно! Ти для мене диво"

Номер слайду 20

Вершиніна І. В., Удод М. І. Бінарний інтегрований урок з географії та хімії 7 клас«Вода: від молекули до океану»

Номер слайду 21

Вершиніна І. В., Удод М. І. Позакласний захід – тренінг7-9 класи “Смак життя”

Номер слайду 22

Бінарний інтегрований урок з біології та хімії 11 кл «Мутагенез. Вплив факторів середовища на здоров'я людини»

Номер слайду 23

Усенко І. С. Урок математики 6 кл «Сторінками Червоної книги України»

Номер слайду 24

Усенко І. С. Урок геометрії 9 кл «Калейдоскоп геометричних перетворень»

Номер слайду 25

Мацюра В. Г., Удод М. І. Бінарний інтегрований урок з математики та географії 6 кл «Чи потрібна географії математика?»

Номер слайду 26

Умови ефективності діяльності вчителя під час використання ІКТ: Формування мотивів діяльності;Використання різноманітних джерел інформації;Навчання учнів різних способів обробки інформації;Особистісно-зорієнтований підхід;Опора на самостійність і самодіяльність учнів.

Номер слайду 27

Основні напрямки використання ІКТ: Прикладні програми: електронні підручники; аудіокниги; мультимедійні енциклопедії; DVD - колекції; педагогічні програмні засоби; CD-подорожі.

Номер слайду 28

Інтернет: електронні бібліотеки; предметні сайти; наукова література; електронні видавництва; шкільний сайт; документальні фільми; атласи, схеми, таблиці, каталоги; сайти та блоги вчителів ШМО. Основні напрямки використання ІКТ:

Номер слайду 29

Основні напрямки використання ІКТ: Проекти: Дослідницькі; Пошукові; Творчі; Комплексні; Порівняльні.

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

“Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити”К. Ушинський“Мистецтво навчання є мистецтво пробуджувати в юних душах допитливість і потім задовольняти її”. А. Франс. Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня. М. Ебнер-Ешенбах

Номер слайду 33

Номер слайду 34

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
30 липня 2018
Переглядів
2450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку