Презентація досвіду вчителів природничо-математичного циклу по впровадженню інноваційних технологій навчання на різних етапах уроків, ілюстровано власними фото.
Інновації на уроках природничо-математичного циклу. Нове треба створювати в поті чола, а старе само продовжує існувати і твердо тримається на милицях звички. О.І. Герцен. Звичайний викладач підносить істину, гарний учить її знаходити. А. Дистервег
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Інновації (італ. іnnovatione - новизна, нововведення) - нові форми організації діяльності і управління, нові види технологій, які охоплюють різні сфери життєдіяльності людства.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Уміє думати самостійно, вирішувати різноманітні проблеми і застосовувати отримані знання в практичній діяльностіМає критичне і творче мислення. Володіє багатим словниковим запасом на основі глибокого розуміння гуманітарних знаньЄ комунікабельним, контактним серед різних соціальних груп;Уміє запобігати конфліктним ситуаціям, уміло виходити з них. Сучасний робітник
Номер слайду 6
Інноваційний потенціал педагога
Номер слайду 7
Фактори, що стимулюють до інновацій
Номер слайду 8
Педагогічна технологія - це наука про розвиток, освіту, навчання і виховання особистості школяра на основі позитивних загальнолюдських якостей та досягнень педагогічної думки.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Які інтерактивні технології ви використовуєте на своїх уроках?
Номер слайду 12
За якими ознаками об’єднано ці речовини:а) вода, спирт, бензин,б) залізо, кварц, олія,в) кисень, вода, вуглекислий газ. «Знайди помилку»2 Hg + 2 O2 = 2 Hg. O2 Al + 3 Cl2 =2 Al. Cl32 Ag. NO3 = 2 Ag + NO2 + O24 Fe + O2 = 2 Fe2 O2 Fe + 3 Cl2 = 2 Fe. Cl3 P +O2 = PO2
Номер слайду 13
“Важливо, щоб людина, зіткнувшись із суперечливими фактами, що породжують запитання, здивувалася, “емоційно” загорілася цим питанням, щоб незрозуміле викликало в неї емоцію здивування...”. С. Л. Рубінштейн
Номер слайду 14
ху у = х+5
Номер слайду 15
Основні переваги інтерактивних технологій навчаннярозуміннязнаннязастосуванняаналізсинтезоцінка. Когнітивні цілі
Номер слайду 16
Проектні технології
Номер слайду 17
Вершиніна І. В. Урок з хімії 11 кл«Шкідливий вплив вживання алкоголю, наркотичних речовин, тютюнокуріння на організм людини»
Номер слайду 18
Вершиніна І. В., Філько Л. Г., Перцевий Ю. В. Бінарнарний семінар - практикум з хімії та Захисту Вітчизни. 11 кл. «Хімічна зброя»
Номер слайду 19
Вершиніна І. В., Удод М. І. Бінарний, інтегрований позакласний захід з географії, хімії, екології. 8 кл. "Україно! Ти для мене диво"
Номер слайду 20
Вершиніна І. В., Удод М. І. Бінарний інтегрований урок з географії та хімії 7 клас«Вода: від молекули до океану»
Номер слайду 21
Вершиніна І. В., Удод М. І. Позакласний захід – тренінг7-9 класи “Смак життя”
Номер слайду 22
Бінарний інтегрований урок з біології та хімії 11 кл «Мутагенез. Вплив факторів середовища на здоров'я людини»
Номер слайду 23
Усенко І. С. Урок математики 6 кл «Сторінками Червоної книги України»
Номер слайду 24
Усенко І. С. Урок геометрії 9 кл «Калейдоскоп геометричних перетворень»
Номер слайду 25
Мацюра В. Г., Удод М. І. Бінарний інтегрований урок з математики та географії 6 кл «Чи потрібна географії математика?»
Номер слайду 26
Умови ефективності діяльності вчителя під час використання ІКТ: Формування мотивів діяльності;Використання різноманітних джерел інформації;Навчання учнів різних способів обробки інформації;Особистісно-зорієнтований підхід;Опора на самостійність і самодіяльність учнів.
Номер слайду 27
Основні напрямки використання ІКТ: Прикладні програми: електронні підручники; аудіокниги; мультимедійні енциклопедії; DVD - колекції; педагогічні програмні засоби; CD-подорожі.
Номер слайду 28
Інтернет: електронні бібліотеки; предметні сайти; наукова література; електронні видавництва; шкільний сайт; документальні фільми; атласи, схеми, таблиці, каталоги; сайти та блоги вчителів ШМО. Основні напрямки використання ІКТ:
Номер слайду 29
Основні напрямки використання ІКТ: Проекти: Дослідницькі; Пошукові; Творчі; Комплексні; Порівняльні.
Номер слайду 30
Номер слайду 31
Номер слайду 32
“Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити”К. Ушинський“Мистецтво навчання є мистецтво пробуджувати в юних душах допитливість і потім задовольняти її”. А. Франс. Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня. М. Ебнер-Ешенбах